Tak ked tam nie je rozdiel tak načo sú vám dve sady
19.08.2023 - 18:22:25
00
Rozdiel tam samozrejme je ale nikto to nema odmerane.
19.08.2023 - 18:30:08
00
Tak asi som veľmi slaby už keď na graveli nedokážem držať dlho 35 km rýchlosť v háku som si myslel ze cestné kolesa mi s tym pomôžu
19.08.2023 - 18:37:50
00
Sovicka30 napísal:
Tak asi som veľmi slaby už keď na graveli nedokážem držať dlho 35 km rýchlosť v háku som si myslel ze cestné kolesa mi s tym pomôžu


Nepomôžu. Uz som pisal že mam dve sady 32mm a 44mm a ziaden výrazný rozdiel tam nie je. Akurát tie 44mm Thundera sú v teréne podstatne pohodlnejšie a na ceste s nimi nie je problém ísť 35+ ani v predu, nielen v haku.
19.08.2023 - 18:50:03
00
rozdiel tam je a je vo valivom odpore aj aerodynamickom odpore - jeho velkost bude definovana konkretnymi podmienkami (dezen, sirka, povrch, gradient, tlak, zmes, ...) -> riesenie = odskusat
co je gravelovy plast? Vittoria Terreno Zero 32mm alebo Terreno Wet 40mm? atd.
dopytovana je presna odpoved na absolutne nedostatocne specifikovanu otazku...
19.08.2023 - 19:07:07
00
Pozri, zhruba, keď používam gravel ako zimák na 35mm GravelKingoch SK, na rovinatom asfaltovom okruhu idem tak 27 km/h. Na cesťáku ten istý okruh v lete asi 32km/h
19.08.2023 - 19:17:43
01
No to je už pekný rozdiel 👍
19.08.2023 - 19:33:32
00
Bez znalosti watoveho priemeru je ti tato info uplne k .... Ak siel na cestaku priemerne o 50w viac tak? ?
Ja som teraz prezul gp5000 32na gp5000 25 a citil som velky rozdiel ale cisla ti nepoviem.
19.08.2023 - 19:38:10
00
Tak nechcem dať 600za kolesá keď tam nebude rozdiel
19.08.2023 - 20:32:03
00
Si pozicaj od niekoho a vyskusaj
19.08.2023 - 20:38:12
00
No keby som takého poznal dávno to urobím mudrc
19.08.2023 - 20:51:02
00
V tom vasom CK senec ti nikto nepozicia? Jazdite tam nejku trnavsku ligu ci co a nikoho tam nepoznas?
19.08.2023 - 21:21:44
00
Jazdim na graveli Silex 7000 dve sady. Jedna s povodnymi Fulcrum racing 700DB cca 1950g na Maxxis Rambler 38. Druha sada Fastway carbon (44mm vyska rafika) do 1500g GP5000 32mm. Obe sady na dusiach, FW carbon na tubolito. Jazdil som aj na DT SWISS G 540, ale prisli mi prilis "pomale".. Rozdiel v priemernej rychlosti na hradzi (max 100m prevysenie) mam cca 3-4km/h (26 vs 29/30km/h). Samozrejme do vacsich kopcov to ide lahsie, ale v tych jazdim minimalne, skor beriem na vyjazd enduro.. popravde Fulcrum nahodim uz len vtedy, ak viem, ze pojdem mimo asfalt, kedze v kombinacii GP5000 a tubolito som zatial nemal defekt na jemnej sotoline, pripadne v lete na rovnych polnackach, napr. pri Neusiedli.. Premyslam nad tym, ze Fulcrum vymenim za dalsiu sadu FW carbon na 40mm. Ten rozdiel tabulkovych 450g (pri vazeni bol myslim viac nez 500g) na kolesach tam aspon ja citim znacny, no treba brat do uvahy aj vahu a dezen plastov, ktore su medzi spominanymi dvoma dost odlisne...
19.08.2023 - 22:08:24
02
scarinko napísal:
V tom vasom CK senec ti nikto nepozicia? Jazdite tam nejku trnavsku ligu ci co a nikoho tam nepoznas?


Poznám len málokto ma rovnaké kotúče 11 kazetu a hlavne ochotu pozíciat
20.08.2023 - 07:05:46
00
A nemas ty nahodou male prevodniky a preto nestihas? Lebo ja som nestihal sam sebe a to nejazdim rychlo, ale pri vyssich rychlostiach na rovine som uz moc kmital nohami a tym som stracal, respektive som sa skor unavil. Vymenou prevodnika za vacsi sa mi jazdi lepsie, rychlejsie a dlhsie vydrzim.
A preco chces nove kolesa? Vsak daj iba hladke cestne plaste. Neverim tomu, ze neexistuje nejaka kalkulacka, ktora vypocita priemerku, ked sa tam zada sirka plasta a prevody.
20.08.2023 - 07:49:05
00
keyboard_arrow_up