napísal som im, prečo mi zrušili zaplatenú objednávku, som zvedavý na odpoveď
UPDATE:
od samotného obchodného riaditeľa
"Dobrý den, omlouváme se, avšak z důvodu chybně uvedené ceny na našich stránkách u Vámi objednaného zboží jsem byl nucen Vaši objednávku, na základě obchodních podmínek, citace viz. níže, stornovat.
Děkuji za pochopení a omlouvám se za případné komplikace.
Citace z obchodních podmínek bod 3.2.: " V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné chybě při uvedení ceny zboží ve webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni dodat Vám zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, že Vám bylo zasláno přijetí objednávky podle těchto obchodních podmínek. V takovém případě si vyhrazujeme právo odstoupit od smlouvy.""