Hliník neviem… ale karbón je na tom podľa mna hrozne …
01.09.2023 - 21:47:12
00
tusim teraz ma narodky, 4 roky, a ma uz nieco odzite...
fotky
01.09.2023 - 23:23:24
10
Za 4 roky je to podľa mňa normálne opotrebovanie, nič extra. Záleží ale hlavne na tom, čo ten bike prežil...
02.09.2023 - 17:23:40
01
ja sa nestazujem, len pre info, nie je to take hrozne ... inak ma najazdene takmer 11 tisic km
03.09.2023 - 09:48:12
00
Long story long: toto je moj pribeh s Canyon reklamaciou Spectral CF a jej riesenim. Maj 2023: zistujem volu v strede, servisak o chvilu vola, ze je uvolnena vlozka nalepena v rame (do ktorej sa stred montuje), ram je na reklamaciu. Nafotim, natocim kratke videjo, poslem do CZ/SK Canyonu na reklamacne a do dvoch hodin odpoved, ze reklamaciu uznavaju, dostanem novy ram. Zaruka na novy ram bude ale uz len 2 roky, cize tento reklamovany ma presne rok, cize prichadzam o 3 roky zaruky. Fasa... Este info, ktore potesi, ramy su, do dvoch tyzdnov bude k dispozicii, poslu kuriera, prevezme "stary bajk", premontuju vsetko na novy ram a poslu ku mne. Po 3 tyzdnoch ticha opatrne zistujem, kde je moj novy ram... Nevieme, cakajte, bude... 5 tyzdnov - nic. 8 tyzdnov - stale cakam, ramu niet. Trosku dost mi dochadza trpezlivost, tak im zasa pisem, ano, posielame urgenciu do Nemecka, my za to nemozeme... Aby som to skratil, po 10 tyzdnoch od uznania reklamacie ram dorazil, aj kurier a krabicu prevzal. Po tyzdni mi vola Canyon servisak, ze uz to takmer ma hotove, ze treba vymenit este bowden k sedlovke a ze som dodrbkal salter a ze sa neda namontovat na patku, ze si mam kupit novy. A ze mi posiela bohatu fotogaleriu, ako som nespravne zabalil bajk do krabice a ze do buducnosti by bolo fajn servisovat bajk castejsie... Bajk dorazil, otvorim krabicu a idem kuknut profi balenie. Pekne to chalan zabalil, to sa musi uznat. Salter odmontovany a padnuty na dne krabice, insert medzi platne prednej brzdy vypadnuty, ok, prkotiny. Vyberam rajdy a neverim vlastnym ociam. Rajdy prekrutene a hadica k prednej brzde totalne zalomena. Tak to nafotim a idem kuknut XT salter. Srob do patky sa fakt nehybe, daky zapeceny ci co... Streknem skusmo prekliate WD, jemne pobucham a krasne ho vymontujem, namontujem, radi nadherne, ako novy... Servisakovi poslem mail a foto s hadicou, odpoved je o chvilu, vraj sa nejako pretocili rajdy v krabici... Ziadne sorry, moja chyba... 800 mm rajdy v 20 cm krabici. Wau... Mam si to nechat vymenit, odvzdusnit, poslat blocek, budu kompenzovat. A to je vsetko, zabavny fakt, hned po prvej jazde bajk nenormalne vrzga, ale uz som kludny, presne viem, kde je problem. Bowdeny vychadzajuce z ramu do zadnej stavby. Streknem tam milovane wd a je ticho. Po roku sa asi ozve zase hlavko, aj toho su plne fora, poriesime vo vlastnej rezii, nic uz nikam posielat nebudem. Kazdy nech si urobi obraz sam, je to od nich moj druhy bajk, doteraz max spokojnost, ale toto ma nalomilo. Cena fasa, pojazd tiez, obcas nieco povrzga, lakovanie pofiderne, inak niet co vytknut. Pokial clovek potrebuje rozkres, nahradny diel, vsetko funguje, ale moze to dopadnut aj uplne inak...
04.09.2023 - 10:17:55
08
Presne tohto sa obávam... Budúci rok plánujem kúpiť Grand Canyon (uvidím či budú novinky) ale zatiaľ 9ku... Ale kks, keď mi to príde dodrbkane, a budem chcieť servisovat/reklamovať, ich reklamačné je vraj absolútna katastrofa. Normálne sa asi popozerať po lokálnych weboch a kúpim čosi tu na Slovensku, najmä kvôli ich zákazníckemu servisu :(
05.09.2023 - 09:24:53
01
Mozem ta uistit ze kupa lokalne ti ziadne istoty neprinesie ... ale potvrdzujem ze direct-sale znacka nie je vhodna pokial nie si ochotny obcas do ruky vziat inbus ... a este maly dodatok, kazdu reklamaciu co som mal vyriesili uspesne, aj ked niekedy sa mi nezdali terminy, v lokalnom shope [ inom ako mtbiker, aby som presny ] to nebolo vyrazne lepsie ...
05.09.2023 - 09:36:33
04
Wargo napísal:
Presne tohto sa obávam... Budúci rok plánujem kúpiť Grand Canyon (uvidím či budú novinky) ale zatiaľ 9ku... Ale kks, keď mi to príde dodrbkane, a budem chcieť servisovat/reklamovať, ich reklamačné je vraj absolútna katastrofa. Normálne sa asi popozerať po lokálnych weboch a kúpim čosi tu na Slovensku, najmä kvôli ich zákazníckemu servisu :(

Moje a kamosove skusenosti s ich reklamacnym v ostatnom case: zacalo mi pukat vo vidlici, natocil som na video, poslal, na druhy den email, ze po vidlu dojde kurier, dosiel o dva dni po nu a teraz je v slovkolexe tyzden. Kamosovi sa rozpadol zadny naboj, pofotil, natocil, poslal a na druhy den reakcia, potreboval rychlu opravu, tak sa dohodli, ze da spravit v lokalnom servise, preplatili cast ceny naboja (menil blato za XT) a komplet cenu servisu, ktora nebola nizka. Radovo v dnoch mal bajk opraveny. Ako druhu moznost mu ponukli, ze naboj spravia v canyone, tak by neplatil vobec nic (nedavno som tu zachytil skusenost clena fora, ze mu blato vymenili za 350ku dt swiss), akurat by to asi trvalo dlhsie.
Kazdy nech si zvazi sam, ci je model direct sale prenho. Ak si vie co to spravit sam, nevadi mu komunikacia na dialku, smelo do toho, ak chce mat jednoduchy postup zanesiem do shopu a starajte sa, tak kamenna predajna.
05.09.2023 - 09:56:53
02
Moja zahranicna skusenost z 2021 kde mame DT Swiss zastupenie - reklamacia uznana v juni, poslane do DT Swiss, prepletene koleso prislo tusim zaciatkom septembra. Ziadne komplikacie s komunikaciou, ale cakal som naozaj dlho a kedze som tym kolesam uz neveril, tak som si medzi casom vyplietol druhy set odolnych kolies a tie povodne neskor predal.
Na jednej strane spokojnost, ze nerobili ziadne problemy, na druhej strane som cakal naozaj dlho.
05.09.2023 - 11:03:36
00
Ja som stratil srob na klbe pri prehadzovacke. Nahradny diel - horst link - 2 srobky, 4 podlozko-vymedzovacky (na lavu aj pravu stranu) - 40 € + 10 € postovne, nech sa paci. Pisal som na podporu len pre uistenie, ci objednavam spravny kit. Na druhy den odpoved. Ospravedlnenie, ze vedia o tom, ze vypadava a treba pravidelne kontrolovat (samozrejme, ze to bola moja chyba, ze som to nekontroloval), Posielaju mi 2 sady srobov zdarma... Ani postovne som neplatil. Takze spokojnost.
05.09.2023 - 11:37:19
02
Podľa mňa sa tu riešia pozitívne aj negatívne hodnotenia čo je pri takom predaji ako má CANYON úplne normálne. Pri všetkej úcte vždy sa nájdu spokojní, ale aj nespokojní klienti. Ja som riešil s podporou veľa vecí a nikdy som nemal problém - skôr naopak vždy mi pomohli. Treba však mať asi aj na pamäti to, že podpora SVK/CZ je nejakým spôsobom usmerňovaná v mnohých veciach z nemecka . Ale možno sa mýlim... lenže chalani z CZE asi neovplyvnia dodanie reklamovaného tovaru atď. - riešil som aj poškodené rámy, škrabance po dodaní, škrípajúce sedlo... všetko k spokojnosti... čiže podľa mňa pri toľkých vlastníkoch tejto značky sa nájdu takí aj onakí :) Tak ako pri autách, televízoroch atď....
05.09.2023 - 12:30:00
08
jazdi niekto Exceed vo velkosti L na vysku cca 180cm a inseam 84cm?
ja som raz skusal Neurona L a to mi bolo male a potom som skusal Luxa L a to bolo OK
ale canyon uvadza standover 854mm co sa mi nejak nezda
06.09.2023 - 12:31:46
00
Pozeram ze v L-ku ma takmer 50cm sedlovku a hornu upnutu uplne hore takze ten standover aj moze sediet. Ja mam 187cm a 88cm inseam a tiez by som uz asi bol na hrane, dost oldschoolovy ram na dnesne pomery.
06.09.2023 - 13:53:22
00
zas ale uhly su celkom v pohode
hlavovy 69 a sedlovy dokonca 75 co teda oldschool az tak nie je

trochu si odporuje aj udaj Seat height 703 - 853
ak ma niekto sedlo 703mm od stredu, nemoze mat standover 854mm
06.09.2023 - 14:05:54
00
PB okolie.
Plánujem objednávať nejaké drobnosti z Canyon stránky. Nepotrebuje niekto niečo?
07.09.2023 - 11:58:41
00
keyboard_arrow_up