U mňa subo skončilo po zákaze predaja s normalnym motorom v EU.
Ale taky lesnik s 2.0 l motorom na klobukovu jazdu staci.
Alebo este XV
13.09.2023 - 07:57:03
00
biker09 Momentalne mam Forester II z 2006 bez turba a Forester V s facelift z 2022. V minulosti som mal Forester V z 2020 bez facelift. Tiez som jazdil s Forester IV bez facelift z 2016. Plati pravidlo, cim novsi model Forester tak tym lepsie sa v nom jazdi, tym lepsie funguju asistencne systemy, tym lepsie sa sprava v terene a pod. Do 25k by nemal byt problem najst v pomerne slusnom stave Forester IV. Upozornim ale, ze celkovo je problem najst dobry servis, osobne chodim len do JRT pri Ruzomberku, aj ked to mam niekolko hodin cesty, dalej originalne nahradne diely su celkom drahe, napr. infotainment je cez 3k, celne sklo 1.5k, a pod., cize na kupu z bazaru by som isiel len s mechanikom, ktory tie auta pozna. Vyhol by som sa Foresterom s turbom.
13.09.2023 - 08:17:27
12
A čo tie čínske značky, má to niekto? Dongfeng a pod.
13.09.2023 - 08:26:04
00
vitaru hybrid 4x4 mame v rodine..zamna nato, ze to ma 95kw je to az prekvapivo svizne aj odspodu vdaka hybridu...co sa tyka 4x4 na snehu bez problemov, po vypnuti stabilizacie sa dokaze tocit namieste :D ale to ta asi nezaujima....
13.09.2023 - 08:52:31
11
Subaru má najlepší pohon, ale aj tie vitary majú perfektný...
13.09.2023 - 08:55:34
00
pol mna by to tocenie sa bavilo :-D casto chodim, ked je sneh na jedno parkovisko pri Domici postracat olova z diskov :-D
13.09.2023 - 09:08:59
02
Ja riesim rovnaku otazku, rozpocet 20-25k Momentalne mam toyotu avensis kombi, 2.0 Diesel 93kW 2009tka, este bez DPFka motor, najazdene 300k, ale uz jeden vstrekovac vyhadzuje chybu/ budem ho menit a auto mam uz 7 rokov tak poskulujem po niecom novsom a bezpecnejsom. Pouzitie ako rodinne auto s jednym dietatom, na mestske rozvazanie, vylety po okoli, stanovacka. Paci sa mi outback, ale ak clovek odmysli 4x4 ktoru vyuzije par krat do roka a aj to musi mat vlastne niekde chatu, tak mu dava vacsi zmysel corolla kombik, idealne 2.0 benzin hybrid.

Ono s tym 4x4 to nie je az take nutne na huby/lyzovacku/turistiku, lebo lepsie je niekedy nechat auto niekde na prijazdovej ceste a tych par metrov uz prejst peso za hubami /turistikou. Za kazdu cenu sa nemusime vsade autom doviezt 3 metre pred atrakciu. Pri lyzovackach napr. na Martinske Hole v zime aj 4x4 auta musia uz pouzivat snehove retaze, takze to ze ma clovek 4x4 mu nie je k ziadnej vyhode. Ideal by bola rav4 hybrid 4x4 co sa tyka prevadzkovych nakladov oproti forestru alebo outbacku, ale zalezi od pouzitia mesto/dialnica/okresky...
13.09.2023 - 13:03:43
00
Ja som si odvodnoval, ci naozaj potrebujeme 4x4 a aj ked to vyuzijem 15-20x do roka, tak mi dava zmysel. Nie sme vobec lenivi a nevadi nam preslapat od auta x km k cielu. Problem je vacsinou cas a dam aj priklady. Na konci zimy sme skusali skialpy a kedze sme s tymi nemali skusenosti, tak sme nechceli ist hned niekam na hrebenovky do Fatry. Po praci sme 2-3x vybehli na Inovecku chatu - dali sme to sice aj s Civicom ale nenazval by som to safe jazdou. Mohli sme auto nechat dole a vyslapat to peso s lyzami na chrbte, ale pokym by sme sa dostali na chatu alebo aspon na uroven dostatocnej pokryvky, tak by bola tma.
Teraz zacnu ist jesenne huby, ale uz sa aj skor stmieva, cize opat si to mozeme preslapat z asfaltu ale pokym sa dostaneme na spravne miesto moze byt v lese uz sero. Ono sa to nezda, ale aj 5km sviznym krokom je hodina.
Taktiez cez zimu chodime casto (8x-12x) do V. Tatier, kde byva este sneh a casto je pokryvka aj na ceste. Tam mi 4x4 dava asi najviac zmysel, aj ked urcite nie je spasonosna. Pri rovnakej rychlosti sa urcite budeme citit bezpecnejsie.
pol Aku Vitaru mate? BoosterJet alebo este VVT?
13.09.2023 - 14:06:22
00
biker09 je to 1.4 boosterjet
13.09.2023 - 14:14:43
10
Toyotu rav 4 s hybridom sme mali požičanú v nórsku a je to dobré auto. Aj výkon to má a spotreba pri plne obsadenom aute 5,5 litra. A to sme ju nešetrili (aj terén aj zrýchlenia a pod) Bola to ale nejaká výkonnejšia.
13.09.2023 - 14:23:57
00
Jo, hybridná RAVka je skvelé auto, nezmar. Mám ju roky, veľa najazdím v ťažkých podmienkach (terén, brody, sneh), a okrem jednej geometrie sa s ním stále nič nedeje. Predtým som jazdil kopec Subaru, ale toto mne osobne dáva zmysel viac, aj keď štvorkolka ako taká je u Subaru o dosť lepšia. RAVka je robustná rovnako, zato spotreba a celkové náklady sú u nej oproti Subaru smiešne.

Ale obávam sa, že hybrid je mimo budget.
13.09.2023 - 14:40:35
01
Chcel by som vidiet tu spotrebu 5,5 u RAV na dialnicnom presune. :D
13.09.2023 - 15:23:19
02
pri 80km/h
13.09.2023 - 15:38:50
00
Jezus napísal:
Chcel by som vidiet tu spotrebu 5,5 u RAV na dialnicnom presune. :D


tak hovorí o hybridnej ravke.. to trošku spotrebe pomáha...a v nórsku asi moc po dialniciach nebehal :D
plne naložená benzínová RAV4 2022 s adaptívnym tempomatom v manuály dala pri 145km/h NR-Praha a naspäť so spotrebou 7,5l /100km
13.09.2023 - 17:28:25
00
Ja jazdim v praci duster 4x4 hlavne jazdim po nespevnenych cestach a skušal som to vypnut na predny nahon prejdem 90% ciest iba ked je blato alebo zima tak zapinam 4x4 plus s vlečkou, ked človek naraba jemne s plynovým pedálom tak sa pekne da prejst kde človek potrebuje stači že to ma vyšší podvozok
13.09.2023 - 17:34:57
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up