Začnem vážne, treba sa k tomu autu vrátiť po pár rokoch používania. Ak sa teda na fóre nájde človek, ktorý si ho skutočne a
za svoje kúpi, a bude v realite
denne používať. Okrem toho, že celá recenzia je zle urobený komerčný vtip á la letiskový taxikár, trocha zábavne vyznieva predstava toho Dongfeng motopropagátora (lebo toto žiaden Rasťo Chvála nie je
), že zákazníci Mercedesu (a Bentley !!!) zvážia, a budú vracať 6/8 valcové GLE/GLS/Bentaygy, siahnu po Dongfengu (za tú cenu majú minimálne 5 ks, no nekúp to). Rovnako tak učinia aj GR firiem a kapitáni priemyslu. A nový prezident, ten kúpi rovno tucet.
Aj skončím vážne, toto auto nie je nepodobné americkým autám, tie fakt vyzerajú na fotkách prémiovo, interiéry pekne vykombinované, ale stačí si do toho sadnúť, reálne ohmatať materiály a kvalitu vypracovania, a vieme kde sme (rôzne tie Eskalády, Navigátory a Grend Vagonýry za 100 K v USA a 150 K u nás mám na mysli). Napríklad Motor Car na Zlatých sa nevie zbaviť Grand Cherokee L už 2 roky. Ďalšie ani neobjednávali, a múdro spravili. Nehovoriac o nejakom dennom používaní takýchto autíčiek, tam je wear and tear badateľný prakticky ihneď. Pretože hlavne v USA je auto prosto spotrebák, s troškou zveličenia je to ako toner do tlačiarne, alebo hambáč vo fast foode. Ale Slovák, ktorý nezriedka kupuje auto na 6-8 a viac rokov, a v prevádzke sa s tým neserie, zoderie tohto čínskeho krásavca do roka až na dreň. A 32 K zas nie je tak málo za navoňanú mŕtvolu. Ja som maximalista a čakám, že raz natrafím na reálneho slovenského človeka, ktorý dá svojich 90K za Voyah Free, to ešte len bude človek sršiaci vtipom a hlavne zmyslom pre dobrodružstvo.