Nie je to dobry napad pretoze:
1. Biky su nejak navrhovane a v tom vynikaju. Toto je zabavne trailove HT-cko s ideal geo na 140 zdvih. Ked tam das 160ku tak ti to to v com to vynika uplne zabije a to co tym chces ziskat tym neziskas. Bude to vyssie, neobratnejsie, horsie sa na tom bude slapat, pri chodeni do zdvihu ti to bude o dost viac menit vlastnosti biku. Podla mna blbost, ak chces enduro tak kup enduro.
2. Bavil som sa s majitelom jednej znacky a bavil som sa i s jej testerom. Znacka ponuka dva HT ktore sa lisia v zdvihoch na ktore su urcene, inak su si velmi podobne. Jedno je 140-170, druhe 100-120. Hlavovy uhol s odporucanou vidlou je tam ten isty, material i geo je skoro totozne. Jedinny rozdiel co mi bol obomi vysvetlovany je ten, ze s mensim zdvihom nepotrebuju taku masivnu hlavu a mozu mat lahsi ram. Ze aj ked zvladaju bajky presne to iste zaobchadzanie, tie iste rozbite traily, tie iste skoky, tak ten s vyssim zdvihom musi mat masivnejsiu hlavu a tym padom i predny trojuholnik aby to s vacsou pakou vydrzal. Takze je otazne ci to ten tvoj hlinikovy
ram vydrzi ked tam das vyssiu vidlicu na aku to je snad testovane.
3. Moj nazor je ten ze HT so 160mm zdvihom nedavaju moc zmysel. Je tam velka nerovnovaha medzi predkom a zadkom,rapidne sa ti meni spravanie
biku podla toho kde v zdvihu si, vahou si uz na vahe full suspension bikov, cenou pomaly uz tiez, slape sa ti na tom tiez podobne lebo sa snazis mat zadok maksi prave aby si zmazol ten rozdiel voci predku a nenajazdis na tom viac ako na ht s nizsim zdvihom a agresivnejsou geo. Osobne by som ht na viac ako 130mm ani nebral.