corsair pozri toto video
https://m.youtube.com/watch?v=JNuyvIZvCrs
19.10.2023 - 23:47:58
01
No ty kokso... pozrel som si to "Nexus" video a teda pekne komplikovane.. :) Kto toto mohol vymysliet a dat do vyroby?
20.10.2023 - 07:26:35
00
Mne vzdy napadne, ze kto nieco taketo vymysli. To musi mat dva mozgy :D
20.10.2023 - 07:54:51
01
ddemo napísal:
No ty kokso... pozrel som si to "Nexus" video a teda pekne komplikovane.. :) Kto toto mohol vymysliet a dat do vyroby?

šitmano je uchylak na pružinky a divoke diely :D toto by som nezložil bez navodu ani do vianoc :D
zlomí sa v tom jeden malý čudlik a možeš to hodiť do koša
PS: hadanka na dnešný deň ,kolko pružiniek ste videli na videu?
20.10.2023 - 08:38:17
00
Ono to je vyslovene robene na mestske biky kde prehadzovacka neprezije. Toto sa da aspon otvorit, ale taky alfine mal len zopar sucasti a jeden velky blok s milionom koliecok vnutri a to sa servisuje len namocenim v oleji a namontovanim spat. Ten olej je tiez kua drahy.
20.10.2023 - 10:00:58
02
https://www.youtube.com/shorts/BRcTwm17kEw

Po mojich problémoch s pukaním YT capra sme najprv vymenili hlavové zloženie across za cane creek, kedže pukanie neprestalo, bajk som najprv odniesol do miestneho servisu, všetko nanovo rozobraté a skontrolované, vidla odskúšaná a nevykazovala známky poškodenia.

nakoniec sme bajk poslali do yt, kde vymenia vidlu, ložiská v ráme, stred a ešte nejaké opotrebované veci.
chcel som len 1 problémovú vec, pozreli a vymenia už aj zbytok.
trošku som sa obával, že to zamietnu, no nakoniec to všetko dobre dopadlo :)
20.10.2023 - 10:08:54
03
Alfine8 a nexus8 su rovnake, vo vnutri je vazelina, len alfine8 je pevnejsi, alfine11 obcas potrebuje vymenit olej cez port,rozoberat nic netreba
20.10.2023 - 10:10:52
00
Alfine/Nexus 8 servis po prvych 1000km, potom dalsich 2000km, alebo roku - maca sa v oleji a vazelina ide len na niektore konkretne miesta ;-) 11 verziu som este v ruke nemal a ked vidim ako sa veci vyvijaju, tak asi ani mat nebudem. (uz sa venujem len bikom co su doma a ziadnym inym)

https://si.shimano.com/en/dm/CASG004/internal_unit_oil_maintenance
20.10.2023 - 11:11:13
12
Vdaka za info a vyliecenie z toho,ze by som to niekedy chcel mat ...
20.10.2023 - 11:21:21
00
Takisto som už vytriezvel 🤣 radšej dám SA 2kickshift... Torpédo je podmienkou
20.10.2023 - 11:35:41
00
Mam dva alfine8, jeden jazdi, skoro kazdy den a za 6 rokov nepotrebovali ziadny servis a funguju stale rovnako
20.10.2023 - 12:06:08
00
Áno, ale na tom sa asi nevozi kazisvet ? nexus keď išiel len na 4 (priamy prevod) dal som mu jaksapatríservis, teda guličky a špeciolej a chvíľu išiel normálne a potom znova to isté. Došla mi trpezlivosť a snažil som sa odpor na vyšších prevodoch pretlačiť silou. Jedine sa mi podarilo to dať tak, že už "ide" len na najľahší prevod. Teda akoby je v núdzovom režime. Kým sa nedostanem na SK a zoberiem si iné koleso (s kickshiftom).

Toto info som mal, že nexus8coasterbrake má tento neduh ale aj tak som to riskol. Nakoniec vydržal dosť dlho, mal som to ešte pred koronou tuším a cez koronu určite
20.10.2023 - 15:11:40
00
To mas kvoli torpedu, brzdenim ten naboj rozbijes,plati to tak isto pre nexus 8 aj 3, kickshift som tiez skusal a je to poriadna sprostost, ides hore kopcom na lahkom prevode, na krizovatke zabrzdis a zaroven prehodis na tazsi prevod, uplne zle, u mna vyhrava alfine8 s normalnymi brzdami
20.10.2023 - 17:27:11
01
U mňa vyhráva klasické jednorýchlostné torpédo, kvôli jednoduchosti a odolnosti. A kickshift ma napadol, že netreba nastavovať a netreba radenie a odpadá lanko. Ešte možno sram automatix. U mňa je práveže to torpédo podmienka
20.10.2023 - 19:37:21
00
Co je zlozite a neodolne na rafikovych brzdach? (Samozrejme na bezne cestne presuny, nie extrem blato voda. A podobne klasika prehadzka)
20.10.2023 - 20:02:23
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up