Toto všetko podľa mňa len ukazuje nevhodnosti vzduchovej pružiny na pruženie. Keď si prečítas odporúčania inžinierov veľkých výrobcov, tak všetko sa točí okolo neustáleho kontrolovaia tlaku, čistenia, servisovania. Celé zle. Iba pridávajú zložitosť do výrobku, ktorý je zo svojej podstaty nevhodny, aby nejak obicyklovali všetky nevýhody a priblížili sa konzistencii a prejavu debiInej oceľovej pružiny. Ale nikdy sa tam nedostanú. Každé obicyklovanie prináša nové problémy. Ale o čom by mudrovali? O čom by písali servery? O oceľovej pružiny, ktorá sa správa rovnako v zime aj v lete, na začiatku aj na konci jazdy, aj po 10 rokoch?
Mozno sa treba opytat konstrukterov z MB, naco do toho S-klasse pchaju ten vzduchovy podvozok, ked existuje ocelova pruzina. To je ako s rusmi a tou ceruzkou vo vesmire, nakoniec ajtak pouzili specialne pero od americanov.