Gusto0 tu raz daco pisal o probleme s XTR klukami, mozno to nebolo rozpliepanie, ale nieco podobne, nepamatam si uz :( Ale minuly rok to myslim bolo.
Inak vcera som vazil lavu kluku XTR (rozne druhy) , vsetky vazili rovnako +/- 1g :D, a SLXko bolo o asi 20g tazsie. Na starcyh XTR 960 som najazdil cez 50tisic km, nic sa im nestalo. Z coho to dnes robia, ked to odhnije :o
04.11.2023 - 09:40:21
00
FC-M8100 165mm + Garbaruk 32z

Prílohy:

FCM8100_165mm+Garbaruk_32T_570g.jpg
FCM8100_165mm+Garbaruk_32T_570g.jpg 167.84 KiB thumb_up0thumb_down

04.11.2023 - 10:12:38
02
lto napísal:
... Z coho to dnes robia, ked to odhnije :o

Pokiaľ niekto dosť jazdí celoročne, umýva wapkou, ale je mu ťažko raz za 4 mesiace vytiahnuť kľuky, vyutierať a premazať osu tak sa niet čomu diviť.
04.11.2023 - 10:15:42
03
FC-M7120 SLX 175mm a 34z oval od sk_wizard ak niekto nepotrebuje kratsie kluky tak priplatok za xt je ozaj len kvoli vzhladu

Prílohy:

IMG_1181.jpeg
IMG_1181.jpeg 202.9 KiB thumb_up0thumb_down

04.11.2023 - 11:02:10
17
Kristina napísal:
Pokiaľ niekto dosť jazdí celoročne, umýva wapkou, ale je mu ťažko raz za 4 mesiace vytiahnuť kľuky, vyutierať a premazať osu tak sa niet čomu diviť.

zly material,ako som pisal,kluky,ktore maju skoro 20 rokov a ani naznak niecoho podobneho
04.11.2023 - 15:57:07
00
A tie karbonove race face next ci ake su to co tu kazdy druhy postuje do demolacii? Vsetci to beru lebo to ma pod 400g ale ze to nic nevydrzi a zavitove vlozky z toho pomaly vypadavaju tak to je v poho 😁
Veselo predavaju dalej za stovky eur
04.11.2023 - 16:01:58
00
Dobré karbónové kľuky nemajú mať prečo viac ako 450g. Race Face Next SL samé o sebe nie sú zlé, len navrhoval ich niekto, kto to má v hlave úplne vykradnuté, takže sa mu podarilo znehodnotiť kvalitný hliník a kvalitný karbón v jednom výrobnom nepodarku. Ale na ospravedlnenie je to, že vo svete cyklo komponentov toto nie je vôbec nejaký ojedinelý prípad.
04.11.2023 - 16:09:44
01
Ako su na tom kvalitovo tie E13, uz neviem ktroy model, je ich tam viac. xcx, trs...
Mam pocit ze cokolvek e13 nie je nejak velmi kvalitne
04.11.2023 - 16:20:55
01
Na tieto dali doživotnú záruku, tak som zvedavý.

Prílohy:

20230919_142304.jpg
20230919_142304.jpg 205.95 KiB thumb_up0thumb_down

04.11.2023 - 16:23:22
05
Ery majú výrazne prepracované uloženie hliníkových vložiek. V jednom teste to lámali a zlomilo sa to tak že zostali na tom kusy karbónu. Pri Next SL sa to lámalo pri omnoho nižšej sile a oddelil sa karbón od hliníku.
04.11.2023 - 16:42:10
00
Škoda ze to bol "hulvatsky" test bez nejakej výpovednej hodnoty pri ktorej by sa napríklad merala sila potrebná na zlomenine... Ale je fakt ze pri Erach povolil samotný karbon
04.11.2023 - 16:45:34
00
Mne stačil aj hulvátsky test aby som videl silu a postup akým lámal jednotlivé výrobky a aj čo sa s nimi stalo. Moje NEXT SL sa opravovali 2 krát a ani po druhej oprave nedržia. jazdím ich už len na light bicykli. A postupne budem musieť asi kúpiť ERY, lebo mám k tomu aj powermeter. A zas hliníkové Turbiny nechcem dávať na light bicykel, lebo vážia už toľko ako tie hnusné kovadliny Shimano čo tu dávajú ľudia. Napríklad robili parádne testy plné čísel na dĺžku kľúk a dospeli k tomu, že kratšie kľuky sa prejavia znížením výkonu o 2%, tak som hneď kupoval. No a teraz sa mi doma váľajú 170mm luxusné lahunké karbónové SRAM X01, lebo pocitovo sa mi zdá tá strata výkonu skôr 20% ako 2%....v strminách si s tým skôr odrthneš niečo v kolene ako do toho treba búšiť. Takže ja už skôr hulvátskym testom verím a potom vlastnému zmyslu roztrepať všetko čo mi dajú do rúk :) :) takže pri vlastnom teste RF NEXT SL som nadobudol verdikt: WHAT NEXT? :)
04.11.2023 - 17:08:48
01
DI2F4Y napísal:
@jachmel: tie prevodniky su tak spajane kvoli vyrobe, pavuk je silno profilovany a zle / drahsie by sa to vyrabalo z 1 kusu. Maju sice dost nadvahu ale su mimoriadne tuhe, vydrzia dost aj pri trailovom jazdeni a v pripade SLX su aj relativne lacne. XT-prevodnik sa nevyplati, tam je lepsie ist do nahrad, ktore maju polovicnu hmotnost (kdesi to mam komplet s Garbarukom 34T okolo 580g myslim bez BB).


Súhlasím, s tym, ze SLX má pomer cena/životnost bezkonkurenčný. Pridávam foto môjho SLX, má niečo cez 11000 km, možno cez 250000 výškových. (reťaz mením keď prepadne mierka, už na ňom je možno aj 10ta reťaz), stále funguje, žiadne čudné zvuky, ani padanie reťaze, ani namotávanie, ani nič podobné. Ešte dá zimu a pôjde asi. Ale za necelých 30 eur nie je o čom....

Prílohy:

20231104_170252.jpg
20231104_170252.jpg 195.15 KiB thumb_up0thumb_down

20231104_170321.jpg
20231104_170321.jpg 180.71 KiB thumb_up0thumb_down

20231104_170459.jpg
20231104_170459.jpg 195.98 KiB thumb_up0thumb_down

04.11.2023 - 17:15:08
05
scarinko napísal:
Ako su na tom kvalitovo tie E13, uz neviem ktroy model, je ich tam viac. xcx, trs...
Mam pocit ze cokolvek e13 nie je nejak velmi kvalitne

uvidime, ako som pisal vo svojom prispevku, nenasiel som nikde dlhodobe skusenosti/recenzie na tie kluky... a trojslovne user reviews na eshopoch neratam za doveryhodny zdroj.
pojazdim a poreferujem.

kvoli nedostupnosti stredu od vyrobcu kluk rotor pf92 4130 s dvojradovym loziskom. mam pocit, ze si to bohuzial s klukami nerozumie aj ked "fit" je ok a ked nenajdem iny zdroj pukotu pri sliapani, bude musiet ist von :/

Prílohy:

20230831_170425~2.jpg
20230831_170425~2.jpg 154.82 KiB thumb_up0thumb_down

04.11.2023 - 20:00:10
00
Ta os je 30mm?
04.11.2023 - 20:04:03
00
keyboard_arrow_up