Mám starý črep. Vyvariť a porobiť ...
mam dva cerstne pripady:
- znamy, Toyto HiLux, 12r. ze treba menit hnily ram, vymena 15 tis euro. Ponukol mi celkom zaujimavu sumu za opravu tak som sa do toho pustil... v rame kopec hliny, hrdze a travy, vyrezat az po zdravy kov a potom navarit nanovo pozohybane platy.. dva tyzdne roboty... a s tym ze treba kazdeho pol roka kontrolovat
ram kde to opat praskne, kedze ram zhnil zvnutra.
- kupil som Ford KA.. ze pre syna , ide robit vodicak.. 100k km najazdene, pekny interier, pekny lak, usporne male auticko do mesta... ako druhe (k sedemmiestnej opache) vyborna varianta... no pod peknym lakom uplny Saigon. Hrdza opravovana baliacim papierom a zeleny gitom so sklennymi vlaknami...
Vyhnite prahy, lemy, kotlik okolo hrdla nadrze... problem vobec sa ponapajat na spodny prahovy lem. Normalne uvazujem ci to "neoplieskat o hlavu" byvalemu majitelovi... musel o tom vediet ze je to macka vo vreci... ak nevedel, tak potom zaplatil za opravu a "majstri" ho odrbali na celej ciare... Zatial opravena iba lava, horsia cast... stryri dni zvarania a rezania od rana do vecera... a ci sa to oplati... no jedine v pripade ze si to clovek robi sam. Klampiar by po odokryti toho "oxidacneho kralovstva" podla mna odmietol takuto nevdacnu robotu ...alebo si zapytal sumu ktore niekloko nasobne prevysuje hodnotu auta... Mas sem vobec davat fotky..??