Sice neviem,,,ale: mozna preto som zalozil tuto temu bo ma zaujma aj nazor trebars vas lepsie povedane niekoho s ineho kraja...

1. Naboje tractor na triale toho moc nevydrzali...i ked si ich dakto pochvaloval ,mozna kvoli dizajnu a pozeral sa nan s postele...
2. To uz ja neviem vraj boli kazive...
3. Urcite nebol pouzivany na ziletke
4. Vyjadrenie vyrobcu ma nezaujma,vzdy sa bude vyrobca branit a nehovor mi ze to nieje tak!!!...
5. Ziadny vyrobca ti pozarucny servis neposkytne a ak aj tak len maloktory...
6.Neviem aj ked vyrobcu respektivne vyrobcov poznam...
21.08.2008 - 11:06:02
00
4. Vyjadrenie vyrobcu ma nezaujma,vzdy sa bude vyrobca branit a nehovor mi ze to nieje tak!!!...

tak to si nemyslim...v prvom rade sa bude snazit odstranit problem aby si zachoval dobre meno...
21.08.2008 - 11:37:33
00
tak to si nemyslim...v prvom rade sa bude snazit odstranit problem aby si zachoval dobre meno...


Neviem ci toto plati aj u garazoveho vyrobcu,,,
21.08.2008 - 12:09:16
00

Neviem ci toto plati aj u garazoveho vyrobcu,,,

U garážového o to viac...
Si zober Shimano, koľko tisícok komponentov predá a jeden nespokojný zákaznik mu zlé meno neurobí.

Malú firmu kde sa možno predáva na desiatky to však môže priviesť do problémov.
21.08.2008 - 12:17:58
00
Neviem ci toto plati aj u garazoveho vyrobcu,,,

Zase nevies, ale napriek tomu vies zaujat "objektivne" stanovisko. :roll: Nepis ak nevies, nie je nutne napisat svoj nazor ku kazdej odpovedi ak nemas informacie. :idea: Garazovy vyrobca sa bude ako prvy snazit obhajit svoje meno, pretoze zije z maleho obratu a kazdy zakaznik je prenho 100 krat dolezitejsi ako pre megafirmu s obratom x milionov rocne. A o tom som aj pisal - pristup perfektny, ochota maximalna. Ak sa nieco pokazi, neverim ze nevyjdu v ustrety - z toho ako jednali so mnou o tom vobec nepochybujem.

4. Vyjadrenie vyrobcu ma nezaujma,vzdy sa bude vyrobca branit a nehovor mi ze to nieje tak!!!...
5. Ziadny vyrobca ti pozarucny servis neposkytne a ak aj tak len maloktory...

Bod 4 svedci o tom, ze mas asi tolko skusenosti s komunikaciou s vyrobcami ako ja s izolaciou jadroveho reaktora na Kursku.
Bod 5 radsej ani nebudem komentovat, skoda stracat cas.
21.08.2008 - 12:19:19
00

Neviem ci toto plati aj u garazoveho vyrobcu,,,

jaj boze...ako tu uzchalani spomenuli u garazoveho vyrobcu to plati 100nasobne...ved zapoj trosku mozog a porozmyslaj aky by malo dopad na garazoveho vyrobcu s malou klientelou keby sa co i len jeden zo zakaznikov stazoval na nekvalitu...takemu napr shamanu to moze byt jedno ci sa jeden zakaznik stazuje
21.08.2008 - 13:48:49
00
pouzivam ich brzdove packy na hydry - http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?t=17083
pozarucny servis - osobna skusenost je taka, ze su velmi ochotni riesit problemy. Packy s brzdami som kupoval z druhej ruky a riesil som vymenu hadicky za dlhsiu. Stacilo napisat e-mail do RBdesign a obratom napisali postup na plnenie, boli ochotni to urobit aj osobne, ak by bolo treba (tuto moznost som nevyuzil :)
22.08.2008 - 07:56:49
00
ja mam od nich predny naboj Tractor a rafik DH40. Prednedavnom som kupil zadny Tractor, ale poskodeny, bol urvany orech. Napisal som im maila, hned odpisali, co by stala vymena. Tak som im ho zaslal a naboj je uz v poriadku, dokonca mi nan dali este rok zaruku. Dnes ma prist, aj s druhym rafom DH40. Takze cez weekend budem mat komplet kola od RB 8)
..jednine co by som im teraz vytkol bola rychlost odpisovania mailov, nebolo to hned na druhy den.. ale to kvoli tomu, ze mali vela prace.. inak plna spokojnost, aj s ich ochotou, aj s ich komponentami :!:
22.08.2008 - 09:15:08
00
keyboard_arrow_up