JanooTN napísal:
Z niektorých komentov mám dojem, že tu niekto vstával hore riťou. ⬆️ Je tu pre takých téma "elektrohejteri", kde sú ľudia s podobným postihnutím.

Ale k veci... ako základ dobré, pojazdi lokálne ľahšie trailiky. Vyslovene na zjazd to nie je. Keď sa vyjazdíš narazíš na limity pruženia a bŕzd. Potom to vymeň za niečo agresívnejšie. Niekedy je lepšie sa pred kúpou poradiť s niekým kto to jazdí. V obchodoch ti poväčšine narozpravajú a nanúkaju, to čo chcú oni predať (česť výnimkám). Vyslovene šrot to určite nie je.


Mohol by si mi napísať čo presne by malo byť to agresívnejšie? Zaujíma ma to. ďakujem.
Tu v Nemecku ani veľa možností na taký poriadny zjazd nemáme ale prší tu skoro celú zimu takže lesné cesty sú náročné plne blata vody takže skôr takéto trasy budem jazdiť.
A niektoré sú riadne náročné.
09.12.2023 - 22:36:39
00
Tvoj ebike by mal byť z kategórie allmountain a na to čo píšeš, že jazdíš, do práce 58 km a lesné cesty je pre teba ako stvorený :) asi zbytočne rozmýšľať nad endurom s veľkými zdvihmi prípadne pružinovým tlmičom. Ale ak chceš tak napr. Mondraker crafty/level, Canyon Spectral/Strive, Specialized turbo Levo, Propain Ekano, Whyte E-160, Trek rail, FOCUS Jam2, Gasgas Ecc, je ich omnoho viac, toto je len to, čo ma narýchlo napadlo.
10.12.2023 - 12:44:37
00
Áno Jazdím na ňom do práce síce mám cestu aj po normálnej asfaltke ale to je nuda. Zatiaľ ani nerozmýšľal meniť bike ale možno časom si zoženiem ešte jeden. Zatial sa budem učiť na tomto a potom uvidím. Teraz hlavne sa musím naučiť jazdiť lebo včera som jazdil lesnú trasu 14km v daždi plnú blata a vody popadaných stromov + bola tma. Za celý život som sa toľko krát nevytrepal ako včera večer ?.
10.12.2023 - 13:44:34
02
on ten bajk je dobrý základ a dá sa upgradnúť. v nemeckých bike eshopoch sú okrem už tak lepších cien ako u nás občas akcie na vidly či tlmiče, nejaké nové sa za dobré ceny objavujú aj tu na bazári. keď časom zistíš v ťažšom teréne, že ťa limituje pruženie či brzdy, nie je problém s tým niečo urobiť.
10.12.2023 - 16:22:23
00
keyboard_arrow_up