Hej, čierne by boli fajn, uvidím
31.12.2023 - 17:14:30
00
marcels napísal:
Zatiaľ len prvé dojmy. Na to, že Endurace je z 2016 ale nevychádza z porovnania zle. Aeroad je pocitovo rýchlejší a tuhší, trochu menej pohodlný vzadu, viac aero posed (riaditká sú teraz o 2cm nižšie a ešte môžu ísť 1,5 cm dole). O dve generácie novšia Dura radí citeľne lepšie.

Tak na toto som aj ja zvedavý, nakoľko chcem presne tiež presedlať z Canyon endurace 2017 na aeroad
05.01.2024 - 22:28:43
00
dlhodobo zvazujem skladacku cestaku ale stale narazam na to ze cim dalej tym viac vyrobcov po urcitom case zacalo robit ramy kde bovdeny a hadice vedu do ramu miesto hlavovej kde to byvalo a mam to aj ja, do spodnej ramovej kde tieto bovdeny vedu okolo hlavy. nikdy som taky bike nejazdil ale z praxe na mojom dost casto v stojke zavadim kolenom o uchyt predstavca ako su sroby. cize ked vidim ako su tahane bovdeny okolo hlavy tak viem na isto ze by som do toho kopal kolenami
napr tu na obrazku
ako to mate vy ak mate taketo ramy?

09.01.2024 - 13:10:34
01
Riešiš blbosti. Väčšina cesťákov má vedenie bovdenov spodnou trubkou v mieste za/pod hlavovou.
V akom oblúku idú bovdeny je na staviteľovi bicykla.
09.01.2024 - 13:33:03
02
blbosti su to pre teba, mne to dost vadi a neviem preco presli na tento nezmysel ked to bolo riesene vpredu cez hlavu
09.01.2024 - 13:37:47
00
ja sa priznam toto vedenie bowdenov vidim prvy krat :D asi to nebude az takz standard
09.01.2024 - 13:41:54
07
no tak si to pozri inde ako na canyone. a hlavne to nehladaj u najdrahsich modelov kde je AXS alebo Di2 tahana cez hlavko.
09.01.2024 - 13:47:20
00
Sram AXS a pojde ti tam iba jedna hadica :D aj keď je fakt, že takýchto rámov je málo a ak tak sú to hliník/oceľ/titán
09.01.2024 - 13:47:57
00
Merida Reacto 2017 to tiez tak ma a ano, obcas do toho pri jazde zo sedla kolenom buchnem. Velkost obluka bovdenu zavisi skor na potrebe rezervy pre plne vytocenie kolesa ako na stavitelovi...
09.01.2024 - 13:51:21
02
Hlavne je to také hnusné, že by som nad takým rámom ani neuvažoval :D. To už radšej externé vedenie. Aj to vyzerá oveľa lepšie.
09.01.2024 - 14:13:54
08
MartinGRX malo?

mno tak skusim zoznam
Merida okrem sucasnej poslednej modelovej rady
Tarmac SL6
Focus Izalco
SuperSix EVO
SystemSix
Giant TCR
PlanetX
Scott Foil
Trek Emonda do 2020
a uz sa mi nejak nechce dalej hladat

cestnej SRAM sade by som sa rad vyhol.Nepaci sa mi system ako radia packy a ani ten rachot aky to robi pri prehadzovani.

povodne som zvazoval starsie Reacto ale toto ma od toho dost vazne odradza.
Aj ked by som to dal na Di2 co je ovela drahsie tak stale je to 1 hadica a kablik
09.01.2024 - 14:40:22
00
scarinko Co tak nejake integrovane riesenie? Ak to nema byt vyslovene aerokokpit, tak nieco ako ma napriklad Cento 10 SL, na ktore som poskuloval nedvano ked som riesil novy cestak (a furt poskulujem).
09.01.2024 - 15:05:05
00
A SRAM (Force) AXS sadu mam a hlucna teda vobec nie je 🤷‍♂️
09.01.2024 - 15:06:03
01
Matkough napísal:
scarinko Co tak nejake integrovane riesenie? Ak to nema byt vyslovene aerokokpit, tak nieco ako ma napriklad Cento 10 SL, na ktore som poskuloval nedvano ked som riesil novy cestak (a furt poskulujem).

Cento10 ide cez hlavove zlozenie vnutorne. Problém je, že tam nedáš carnový kokpit s mechanickou sadou( privela kablov). Ja tam mám už sram a čakám či natrafím na pekný kokpit aby som to mohol zložiť tak ako to chcem.
09.01.2024 - 15:15:28
10
Matkough napísal:
A SRAM (Force) AXS sadu mam a hlucna teda vobec nie je 🤷‍♂️

Vraj je hlučná kazeta,proti red vraj nemá nejaké tlmiace prvky,či čo.Preto si zrejma tu stovecku priplatim.
09.01.2024 - 15:16:52
00
keyboard_arrow_up