jj, čítal som to cez obed a čudoval som sa, že dovtedy nikto v diskusii nespomenul 4 stopé vozidlo,
1203 tak už išli z výroby
sem tam som na tom jazdil, za mokra tokyo drift drive s 50HP motorom non stop :)
30.12.2023 - 22:48:22
00
a deformacna zona v podobne vlastych noh
30.12.2023 - 23:05:57
00
tzv. liter dve kila tri :lol:
30.12.2023 - 23:48:10
00
Ceskoslovensky Type 2. :) Legenda, ktoru som zial nemal to stastie soferovat.
31.12.2023 - 00:31:53
00
Pamatam si, ze nas sused klampiar v Presove mal kedysi 1203ku v takej cviklovej (dokonca metalizovej!) farbe so zatmavenymi oknami :D Netusim, co sa s nou stalo, potom si obstaral dalsiu staru rakovinu (BMW 5 Touring s naftovym motorom)
31.12.2023 - 12:00:31
00
S 1203 som jazdil 2 roky. To auto ma naučilo veľa o autách aj o sebaovládaní 😁. Šoférske skúsenosti ktoré sa nedali inde získať.
31.12.2023 - 12:42:56
02
skoro ako v nasom hlavnom meste, ked napadne prvy sneh roku :-)
thumb_up0thumb_down

thumb_up0thumb_down
02.01.2024 - 16:45:08
01
Turbi ak si za opravu nieco platil, tak mozes skusit:

https://www.sospotrebitelov.sk/aktuality/adblue-spotrebitelske-organizacie-pozaduju-kompenzacie-pre-spotrebitelov/

AdBlue: Spotrebiteľské organizácie požadujú kompenzácie pre spotrebiteľov

Vo vozidlách značiek Citroën, Peugeot, Opel, Renault, Mercedes a dokonca aj BMW palubný počítač naznačuje, že auto treba opraviť, aby mohlo pokračovať v jazde. Navrhovaným riešením je výmena nádrže AdBlue, ktorá môže stáť až 1 200 €. Ak sa to týka aj vášho vozidla, pošlite nám svoju sťažnosť vyplnením nižšie uvedeného formulára. Veríme, že aj majitelia áut na Slovensku sa prihlásia a prípad posilnia.

Automobilový koncern Stellantis sa začiatkom októbra dohodol na odškodnení všetkých talianskych majiteľov dieselových áut, ktorí mali problémy so systémom AdBlue. Finančná kompenzácia pokrývala až 100 % nákladov vynaložených spotrebiteľmi v závislosti od veku a počtu najazdených kilometrov príslušného vozidla. Spotrebiteľské organizácie v zastúpení Európskou spotrebiteľskou organizáciou BEUC žiadajú finančnú kompenzáciu aj pre všetkých dotknutých európskych spotrebiteľov.

Ako zistíte, či je systém AdBlue vášho auta chybný? Problém, ktorý vodiči hlásia, sa prejavuje chybovými hláseniami, ktoré palubný počítač neustále zobrazuje, ako napríklad „Porucha znižovania emisií: zakázaný štart do 1 500 km“ alebo „Porucha motora: oprava vozidla“. Predpokladá sa, že problém súvisí so systémom AdBlue, ktorý pozostáva z nádrže, čerpadla a riadiacej jednotky. V mnohých prípadoch sa rozsvieti výstražná kontrolka, ktorá signalizuje problémy so systémom, aj keď nádrž na AdBlue ešte nie je potrebné doplniť.
25.01.2024 - 16:34:42
00
Jezus práve v utorok idem na v poradí tretí servis kvôli adblue. 1. kontrola, softwareove prispôsobenie, 2. výmena vstrekovača šťaniek, 3. a už znova ma auto chce odstaviť a mám nahlásený ďalší servis a technik sa ma pýtal či už bola menená nádržka. Po druhom servise som sa jasne pýtal či naozaj mám veriť, že po výmene vstrekovača bude všetko v poriadku keďže už po prvom servise mi bolo povedané, že bude asi treba meniť nádržku ak sa chyba zopakuje.
25.01.2024 - 17:01:28
00
To je asi standardny postup - najprv skusia softverovo a cakaju kedy sa problem prejavi znovu. Az potom zacinaju riesit vymenu dielov. Inak podla typu chyby na diagnostike by mali vediet identifikovat ci je problem vo vstrekovaci alebo v nadrzi. Cize mozno si mal problem zhodou okolnosti najprv so vstrekovacom a az teraz s nadrzou (cerpadlom). V kazdom pripade ak si dodrzal predpisane lehoty servisnych prehliadok a si v limite co sa tyku veku vozidla / najazdu (maju to interne stanovene), tak by nadrz mala byt vymenena bezplatne. Akurat pracu Ti asi budu chciet nauctovat. Inak vstrekovac si platil alebo nie?
25.01.2024 - 17:30:13
00
Platil som komplet. Okolo 200€ vstrekovač.
25.01.2024 - 17:34:32
00
Myslel som si. Inak vstrekovac sa da vycistit (netreba ho menit), lenze v autorizaku to nerobia a vzdy ho menia za novy. V kazdom pripade sa priprav na to, ze casom sa zanesie aj novy vstrekovac. A aj na to, ze aj ked Ti vymenia nadrz, tak aj ta casom zas odide (cerpadlo). Cize ak auto neposles dalej do sveta, tak z dlhodobeho hladiska / z pohladu nakladov na prevadzku je jedine zmysluplne riesenie dat odstavit AdBlue okruh (na emisnej auto prejde aj bez neho). A potom je tu este ta praskajuca retaz pohanajuca vacky a riziko prasknutia FAP filtra. Proste "past vedle pasti"...
25.01.2024 - 18:41:04
00
Je na to riesenie. Vola sa Toyota ;-)
25.01.2024 - 19:55:08
03
Preto chodí 90% dodávok s odblokovanym adblu.Ked sa ti furt na tom čosi serie,tak to dajú ľudia preč.Nie je to asi moc eko,ale meniť to stále za nové len kvôli čerpadielku čo je zaliate v nadrzke tiež nie je.Tak si vyber.
25.01.2024 - 19:55:25
00
Na mojom GLK sa menilo 1x po 200tis.km v origo servise MB v cene 1500eu. Najdrahšie na tom bol NOx senzor. Jeden okolo 400eur.
Keď ešte raz sa vyskytne chyba po určitej dobe, tak to cele vyje@em z auta a softverovo sa to tiež dá vyriešiť
25.01.2024 - 20:03:59
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up