Skopírované z FB, takže oznamovateľ ho prenasledoval a zmätočne informoval

KOMPLET INFO K PRÍPADU ZO ŽILINY: POSTUP POLICAJTOV PREVERUJE KONTROLA⬇
📌Minulý týždeň vo štvrtok približne o 16:30 hod. volal na tiesňovú linku 158 oznamovateľ, že na ulici Jarnej v meste Žilina došlo k dopravnej nehode a vodič, ktorý ju spôsobil, z miesta nehody uniká.
📌Uvádzal, že unikajúce vozidlo prenasleduje a niekoľkokrát zopakoval, že páchateľ z miesta nehody unikol, pretože si je vedomý svojho konania. Zmätočne informoval o správaní sa vodiča a uvádzal ulice, po ktorých za prenasledovaným vozidlom prechádza.
POLICAJTI PRACOVALI S INFORMÁCIAMI, KTORÉ MALI V TEJ CHVÍLI K DISPOZÍCII
📌Operačný dôstojník preto nič nepodcenil a udalosť ihneď oznámil policajným hliadkam. V krátkom čase dve hliadky unikajúce vozidlo zastavili a policajti vykonali služobný zákrok.
📌Vo vozidle sa za tmavými fóliami na oknách nachádzalo aj dieťa, čo bolo zistené až po vykonaní služobného zákroku. Do jeho vykonania túto informáciu policajti nemali.
📌Preto hneď, ako im bola táto skutočnosť oznámená, vodičovi umožnili s dieťaťom komunikovať. Po vykonaní potrebných úkonov vodiča odovzdali kolegovi z okresného dopravného inšpektorátu k riešeniu dopravnej nehody.
📌Z taktického hľadiska zakročovali voči vodičovi, ktorý podľa tvrdenia oznamovateľa úmyselne ušiel z miesta dopravnej nehody. Z praxe môžeme uviesť, že ide zvyčajne o vodičov pod vplyvom alkoholu alebo drog. Prípadne o páchateľov trestnej činnosti, ktorí unikajú z miesta činu, na kradnutom vozidle, majú pri sebe omamné a psychotropné látky alebo zbrane v nelegálnej držbe.
📌Použitie donucovacích prostriedkov nadriadený zasahujúcich policajtov vyhodnotil ako zákonné. Riaditeľ Krajského riaditeľstva Policajného zboru v Žiline napriek tomu nariadil vykonanie kontroly. Tá preveruje zákonnosť, oprávnenosť a mieru intenzity služobného zákroku. Ale aj komunikáciu operačného strediska s oznamovateľom a zasahujúcimi hliadkami.
📌S vodičom, voči ktorému bol vykonaný služobný zákrok, sa žilinský krajský riaditeľ stretne v priebehu zajtrajšieho dňa.
15.02.2024 - 12:37:23
04
Treba pozrieť hlavne kód motora a podľa toho sa orientovať.
15.02.2024 - 12:42:09
01
presne tak. 110kw2.0 tdi je malo info. bolo vela generacii. pri rokoch ked sa menila vyroba (start ad blue napr) ani rok nepomoze
15.02.2024 - 13:52:18
00
Aké sú skúsenosti s Fordom Focus MK. 3 1.6 TDCi? Hľadám nejake spoľahlivé, úsporné auto s cenou do 6000 na dochádzanie do práce. Recenzie čo som čítal celkom chvália, ale zaujímali by na osobné skúsenosti. Díky.
23.02.2024 - 22:59:34
00
Neslávne známy motor 1,6 TDCi je už vylepšený,ale problémy sa nájdu stále-určite doporučujem skrátiť výmenu oleja na 10 000 km,olej 5w-30,nemusí byť nutne olej Ford,hlavne nech spĺňa normu VW 507.00.

Určite by som riešil prelisovanie výpustného otvoru vane motora,neviem ako môžu celé roky montovať vaňu motora tak,že tam pri vypustení ostane cca 0.5 litra oleja.

Napr.tento popis celkom sedí:

1.6 TDCi disponuje výkonmi 70 kW (95K), 77 kW (105K) a 85 kW (116K). Spotreba sa s ním dá dosiahnúť v priemere 5,5 litra nafty na 100 km. Jedná sa o nástupcu radu na údržbu veľmi háklivého motora, ktorý bol pri zanedbanej údržbe veľmi poruchový a nevyhli sa mu fatálne poruchy. Tento rad motora označený DV6 je už prepracovaný a fatálnymi poruchami netrpí. Na údržbu je však stále háklivý, po väčšom nájazde sa stále objavujú podfukujúce vstrekovače, ktoré sú zle uchytené v hlave valcov.
Ostala aj zle tvarovaná olejová vaňa, v ktorej je výpustná skrutka úplne zapustená a tak pri bežnej výmene oleja ostávajú všetky usadeniny na spodku vane. Preto je vhodné vymieňať olej s odsávačkou oleja a každých 100 000 km olejovú vaňu demontovať a vyčistiť. V opačnom prípade stále hrozí, že sa do budúcna na motore vyskytnú fatálne poruchy ako zadretie niektorej ojnice, predčasne kvôli tomu môže vypovedať službu aj turbodúchadlo.
Motor už dostal v oboch výkonových verziách prepracovaný vstrekovací systém, ktorý je odolnejší a vydrží tak viac kilometrov. Po väčšom nájazde je potrebné vymeniť aj dvojhmotový zotrvačník, to však neplatí pri slabšej 70 kW verzií, ktorá namiesto neho dostala pevný zotrvačník a odpruženú spojku. Po väčšom nájazde vypovedá službu turbodúchadlo a zanesený EGR ventil.

V podstate treba hladať kus z menším nájazdom do 100 000 km,taký ešte dlho poslúži.

https://www.oapa.sk/ford-focus-mk3-2011-2018-recenzia-jazdeneho-auta/
24.02.2024 - 07:48:27
11
Mk2 TDCi s 1.6 motorom mam. 12 rokov. Od noveho. Najazd 250k spotreba dlhodoba 5.7. Je to jedna z poslednych MK2 (nie MK3, co sa pytas).
Do 180k iba standardny servis. Doteraz zatial v motore vymena rozvodov, pretesnenie vstrekov a vymena spojky a dvojhmoty(planovane). Z neplanovanych veci to bola oprava alternatora a pred rokom vymena EGR.

Z drahsich inych veci na aute bol repas zadnej napravy po 200k - za to mozu nase cesty. Teraz sa uz obcas nieco objavi (loziska), ale nie je to az take zle.

Teraz som uz kupil mazdu, ale fofa nechavam doma pre deti. Nema zmysel sa ho zbavovat.
24.02.2024 - 07:54:40
10
Díky moc. Čím viac čítam tie recenzie jazdeniek a skúsenosti, tým mám väčšiu dilemu a zakaždým sa vrátim na začiatok buď ku koncernu alebo benzínovému Civicu 😂.
24.02.2024 - 08:29:01
00
Servisujem jednu Toyotu Auris combi 1,6 benzín,majitel ju má od začiatku,teraz má nájazd 240 000 km.
Za celú dobu sa nepokazilo vôbec nič,zatial len pravidelná údržba-olej,sviečky brzdy.
Menila sa spojka pri 180 000,jazdenie v zapchatej Bratislave jej neprospeli.
Rozvody sú riešené reťazou,stále o.k.
Nevýhody-motor je v nižších otáčkach zdochlina-nemá turbo,takže predbiehanie si treba naplánovať-podradiť musí aj o 2 stupne.

Ja mám Seat Leon 1,4-16 V 55kW , r.v. 2005.Z bodu A do bodu B ma dovezie,a mám istotu,že nebudem riešiť zanesený DPF filter,podfukujúce trysky,turbo a iné fajnovosti.

Práve včera som menil známemu olej na Mitsubishi Pajero 3,2 DiD,už zasa-po nájazde 5000 km pribudne do 7,5 litra oleja v motore cca 3 litre nafty-spúšťa sa regenerácia filtra pevných častíc-je to hlúpo riešené prívstrekom nafty tesne po otvorení výfukového ventilu-časť nafty nezhorí,ale ju zotrú krúžky do vane-celé zle-ja sa takejto technike vyhýbam ako čert krížu,mám radšej čo najmenej problémov :)
24.02.2024 - 08:44:29
13
Dano spýtam sa teba
Čo hovoríš na benzínových kórejcov Hyundai I20 alebo sesterskú Kia Rio. Malo by to byť auto len na jazdu do mesta alebo zamestnania na krátke trasy. Majú tie auta vyslovene nejaké vady čo sa týka niektorej motorizácie, že je lepšie sa im vyhnúť? A hlavne ochrana pred koróziou. Máš s tým nejakú skúsenosť?
Prídu mi tie auta ako jazdenky za ok cenu.
24.02.2024 - 11:10:59
00
Sú v pohode, pár ich servisujem, hrdzavé sú staršie kusy hlavne nápravy, ramená,treba pozrieť na zdviháku
24.02.2024 - 11:21:36
02
😀

https://www.facebook.com/reel/1110152146667956?fs=e&mibextid=UalRPS
27.02.2024 - 11:37:48
01
Čo je na tom pravdy, že EU chce zakákať opravy áut starších ako 15 rokov? Dúfam že to nedajú aj na biky, lebo som dojazdil...
29.02.2024 - 15:28:46
00
Vsak uved zdroj toho svojho hoaxu, potom bude jasne, kolko je na tom "praudy". :)
29.02.2024 - 15:38:33
09
Nevadí že je to v ruštine? :lol:

Ale je to určite fáma. Ako onehdá, keď som kdesi čítal že s hydraulickými kotúčovkami sa bude musieť chodiť na STK :D
29.02.2024 - 15:46:04
00
Tak celkom hoax to nemusi byt, v nalinkovanom clanku je aj konkretny navrh EU, ale kedze ma 101 stran, tak studovat sa mi to nechce.
29.02.2024 - 16:10:01
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up