tomasspura napísal:
Tak tak, argument battery management pri 90+km jazde je uplne mimo misu :-D.
Ked idem na 3dnovy bike do Alp, staci mi pred tym nabit a zvladnem cely vylet a este aj x vyjazdov potom.
Staci raz za par jazd baterku dat nabit ( za par minut to je hotove) a nie je ziaden problem s battery managementom.
A k otazke, jazdil som AXS GX na fulle, jazdim to iste na graveli a GX transmission na efulle a uz by som sa k mechanike nikdy nevratil. Plus na kazdom biku mam aj AXS dropper. Takze worst case sa baterka da prehodit :-).
(jazdim celorocne, v horucavach, v mraze, blate, ...
Nemal som so ziadnou prehadzkou GX AXS ani jediny problem.

A GX AXS prehadzka stoji 270-300 euro nie 450 - 500.


Samozrejme 450-500€ som myslel upgrade kit, nie samotný šalter....
26.02.2024 - 15:38:55
00
Ja som nejaky velky rozdiel medzi mechanikou a AXS nezaznamenal, urcity typ radenia zvladne mechanika rychlejsie, a trochu mi vadi to bzz-bzz-bzz :D
Uvidim tuto sezonu ..
26.02.2024 - 15:49:46
01
kokos ja to bzz ani neregistrujem, minule som si na to spomenul a ze budem pocuvat a ked akoze fakt chcem tak ano je to pocut ale inak to ani nevnimam
26.02.2024 - 16:08:12
00
mam XX1 AXS a oproti novemu GX AXS T-Type je ta prva generacia ultra ticha.
26.02.2024 - 16:43:58
00
Ja mam pocit, ze aj radenie starej axs vs transmission je plus minus rovnake, niekedy si myslim, ze stare bolo dokonca lepsie. (Obe GX). Ziaden zazrak podla marketingu stare axs vs transmission sa nekonal ?
26.02.2024 - 17:55:44
00
lto napísal:
Jozef-Kenevo : prehazka je tazsia, tusim ma 350g, ale celkovo je to lahsie, lebo usetris bowden a kusok vahy na radeni, co som vazil, tak lahsi setup ma asi len XTR od Shimana o 50g (nepocitam pripad kevlaroveho lanka/plastoveho bowdenu, to by bolo este vacsi rozdiel).

Inak baterka urcite vydrzi viac ako 90km, mala by aj tri dni cely den, salter sice uhne, ale len klietka, horne telo nie, cize nejaku vyhodu tuna velmi nevidim.


Tak schválne ako to máš zvážené keď prichádzaš s takým tvrdením, že GX AXS je ľahší ako mechanický GX. Pre porovnanie aj XTR s kabelážou :angel:

Sram GX AXS s batériou 547g
XTR s kabelážou (oceľové lanká + Shimano bowden + hliníkové koncovky bowdenu a nie ľahšie platové) 420g (môj setup)
XTR s kabelážou 438g (bowden + hadica bowdenu, aby nehrkal v ráme)

Prehadzovačka Sram GX AXS 464g prehadzovačka Sram GX 300g
radenie Sram GX 122g


r2-bike.com

r2-bike.com

Prílohy:

M9100_XTR_SL+RD+cables_438g.jpg
M9100_XTR_SL+RD+cables_438g.jpg 177.17 KiB thumb_up0thumb_down

Sram_GX_AXS_547g.jpg
Sram_GX_AXS_547g.jpg 161.23 KiB thumb_up0thumb_down

RD_Sram_GX_AXS_Lunar+battery_464g.jpg
RD_Sram_GX_AXS_Lunar+battery_464g.jpg 159.05 KiB thumb_up0thumb_down

RD+SL_SRAM_XX1_AXS_458g.jpg
RD+SL_SRAM_XX1_AXS_458g.jpg 133.54 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: môj setup
RD+SL_XTR+cables_420g.jpg
RD+SL_XTR+cables_420g.jpg 179.63 KiB thumb_up0thumb_down

26.02.2024 - 18:36:28
00
S tým nabíjaním to nie je zase také divoké, možno ťa obmedzuje ten ebike samotný, kde ozaj po takom výjazde treba všetko nabíjať

všetko na 100% nabité pre každým výjazdom by bolo obmedzujúce aj na neeletrickom pohone na bežnom biku
práve som dokončil servis reverb B1, prebehol manuál na AXS a teda mi nepríde zložitejší

marekr to je síce fajn ale písal si o šaltri ktorý odpália za 450-500
26.02.2024 - 18:41:58
00
Áno beriem späť, v tom kontexte šalter stojí cca 300€.
26.02.2024 - 18:45:58
00
moja AXS je uz cela dobita, furt padam len na pravu stranu :facepalm:
aj dnes - na cyklotrase natretej nazeleno, bolo to v zakrute a bolo mokro. Okrem axs to zase schytalo koleno, aj tam mam na navleku zelenu farbu.
Ten salter vsak zatial stale radi ok, tie pady mu asi nevadia. Len sa mi zda, ze sa neschoval ku kolesu, bol stale v povodnej polohe. Ved retaz mu v tom vlastne aj brani :?:

Prílohy:

P3012930.JPG
P3012930.JPG 183.71 KiB thumb_up0thumb_down

01.03.2024 - 23:52:36
02
kristina: myslel som x01,co je asi 50g lahsi od gx,unikol mi kontext gx (edit: xx1 je potom este -10g asi)
02.03.2024 - 08:30:11
10
caute, ti co mate AXS na ceste alebo MTB, treba pouzivat tie cervene plastove bloky ked sa umyva bike hadicou, alebo to nie je potrebne (baterka samozrejme odpojena).
Nemam ich, tak ci ich treba zhanat, alebo to nie je pre bezne umyvanie zahradnou hadicou potrebne.
05.03.2024 - 10:18:52
00
Ja som pri umyvani nikdy baterku nevyberal. To sa ma? :)
05.03.2024 - 10:20:33
03
sram video to uvádza 😁 ale ide mi práve o reálne skúsenosti, nakoľko oficiálne videa musia všetko ukázať podľa papierov :)
Cize v pohode ľahký prúd vody to vydrží aj so založenou baterkou a nemusím kvôli tomu zháňať tie červené plastové zaslepky.
05.03.2024 - 10:30:36
00
Vapka plný prúd a nemám zatial problem :)
Skor sa zamerajte na premazanie pružiny ramienka :) ta vie chytiť hrdzu.
05.03.2024 - 11:15:22
01
Normalne tam bateriu nechaj, hadica, wapka (s rozumom) vsetko v pohode, mam to na 3 bikoch (dokopy skoro 20000 km) a nikdy som bateriu dole nedaval
05.03.2024 - 11:21:17
03
keyboard_arrow_up