Napisem sem s odstupom casu, ako to cele dopadlo. Bike som kupoval z Bike24. Po asi troch tyzdnoch sa zacala prejavovat zvlastna "porucha" s kratkym vynechavanim podpory motora. Prejavovalo sa to uplne nahodne, bolo jedno ci je
bateria nabita na 100%, alebo idem po rovine po cyklotrase. Chyba sa prejavila niekedy po 4km, niekedy sa neobjavila 100km. System nezobrazoval ziadnu chybu. Ako sa ochladilo, tak sa to zhorsovalo. Bike sa niekedy vypol uplne a pomohlo len vybratie baterie. Potom fungoval zase niekedy aj cez 100km... Na internete som vynural, ze s najvacsou pravdepodobnostou to je sposobene zlou malickou li-on bateriou v led remote - ze ak ovladace dlho cakali na montaz, tak ze ta bateria tym ze sa nenabijala, je proste poskodena.
Napisal som do Bike24, ze co s tym. Napisali mi, ze nemusim bicykel posielat k nim, ze staci ak zajdem do lokalneho Bosch servisu - resp. k predajcovi, ktory je autorizovany Bosch dealer a preplatia mi naklady. Na zaciatok mi vyclenili 150€ a ze keby bolo treba viac (podla typu zavady) nech ich kontaktujem a nie je problem. A hlavne, aby som mal doklad s cenou opravy (blocek, fakturu...). Tak som zbehol s
bicyklom do House of Bike v TN na namesti. Velmi ochotny pan
(asi majitel) medzi recou spomenul, ze uz nieco podobne riesil na kamaratovom Mondrakeri - ze vymenil
bateriu v ovladaci a bolo po probleme. Baterie mali skladom, tak urobili komplet diagnostiku a nasledne vymenil bateriu, skontroloval aj kable atd... Na biku sa odvtedy chyba neprejavila, slape ako hodinky.
Oskenoval som blocek, poslal do Bike24 a za dva dni bola suma na ucte
Komplet to stalo 38,80€ (bateria stoji 8,80€).