Tych 100kg a 3 roky overia potom, ked ho zastrelia ? :D
21.03.2024 - 12:37:43
00
lapaloma napísal:
fučiaci? vysilenie? si sa omýlil, či?

Baterka nie je nekonečná ! :)
21.03.2024 - 13:04:17
00
Turbi napísal:
Baterka nie je nekonečná ! :)

ked sa minie bateria, vtedy si chce tento otravny trapko volat hzs podla vlastnych slov
21.03.2024 - 14:33:33
02
Michal Kalaš je zrejme najrelevantnejším medveďovedcom na Slovensku a zároveň má aj veľa praktických vlastných skúseností, keďže pracuje ako zoológ v národnom parku Malá Fatra a jeho špecializáciou aj koníčkom sú práve medvede.
Výborný rozhovor:
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/703781-zoolog-kalas-medvede-respektuju-turisticke-chodniky-horsie-to-maju-hubari-v-lese-je-dobre-davat-o-sebe-vediet/
21.03.2024 - 14:42:49
03
zoolog v narodnom parku :o
a to sa neboji o pracu?
21.03.2024 - 17:02:06
10
"medvede respektuju turisticke chodniky" - tiez som zil v tom omyle - nie nerespektuju, tak isto ta rozpravka o silnej pachovej stope na frekventovanych chodnikoch.
21.03.2024 - 18:27:28
02
A je to tu 🤦🏼‍♀️
https://spravy.rtvs.sk/2024/03/vo-viacerych-okresoch-na-severe-slovenska-vyhlasili-mimoriadnu-situaciu-pre-vyskyt-medvedov/
21.03.2024 - 18:33:32
00
Takže ako si to mám vysvetliť?
Zajtra pôjdem na bike, predo mnou bude bežať pán s uspávacou pištoľou a zabráni tak stretu medveďa so mnou? 🤔 Či si ráno dajú zvieratká v lese poradu a šéfko Šukaj im zavelí, nech sa pracú ľuďom z cesty v ich vlastnom domove? Ja som z toho jeleň už 🤦🏼‍♀️
Z nás sa musia smiať naozaj všade.
21.03.2024 - 18:41:22
01
So vsetkou uctou k tymto odbornikom, ale zviera je len zviera.
Moze mat "1000" stretov s medvedom a ten jeden moze byt posledny.
https://www.youtube.com/watch?v=fGiT6Lv5KuU

Vsade reguluju len my nesmieme.
Na zapade si ich vyregulovali do nuly.
Preco nevyvezieme tie premnozene medvede do Rakuska, Nemecka, Francuzka nech sa ochranari potesia aj v Alpach. Hadam ich nechcu mat len v ZOO.