Áno,je to tam exkluzívne, dokonca aj rozbita zákruta smerom od prejazdu cez Malý Dunaj ku K3 je opravená,zaasfaltovana.
Navyše dnes ráno kosili popri cykloceste popri Komarnanskej.

Aby nebol celý svet ružový;) pridám aj toto info
https://bratislava.sme.sk/c/23323902/malovane-krizovatky-pri-vazovovej-a-mudronovej-zmiznu-mesto-ukazalo-trvale-riesenie.html
Možno (ak aj) zmena k lepšiemu, no bolo treba robiť systémom pokus-omyl? A ešte zahmlievať. Niektoré z komentárov sú trefné
02.05.2024 - 22:02:53
00
Neviem ale tych 8 ci kolko parkovacich miesto co tam boli, bolo asi to najlepsie vyuzitie toho rohu. Ihrisko bol asi vyplod nejakeho feraka po dobrej davke a nejake namestie je len krajsia verzia ale tam je to uplne na nic. Nikto tam nechodi a neverim ze bude lebo tam nic nie je. Vyhadzovanie penazi do kanala.
02.05.2024 - 22:35:34
00
Je tam kopec veci a mapr ten prechod pre chodcov sa tam uz dlho pytal
02.05.2024 - 22:46:02
02
Tych kopec veci je az dalej na mytnej smer racko. Hentam je len skola, poliklinika a NBS inac nist.
02.05.2024 - 22:57:12
00
Marli napísal:
Možno (ak aj) zmena k lepšiemu, no bolo treba robiť systémom pokus-omyl?

Zjavne by si mal citat pozornejsie a s porozumenim. Overovali, ci je navrh OK alebo budu potrebne upravy:
Taktický urbanizmus v podobe maľby na asfalte bol len dočasným riešením, pri ktorom sa nová geometria križovatky mala otestovať. Kým pri Vazovovej ostane geometria križovatky podobná ako pri dočasnom riešení, na Mudroňovej dôjde k väčším zmenám a podľa dopytu budú vytvorené ďalšie parkovacie miesta na krátkodobé státie aj priechody.

Za mna je to velmi pozitivne pretvorenie verejneho priestoru (pribudne aj zelen namiesto asfaltu) a uprednostnenie pesiakov pred autami.

A nerozumiem, preco tahas takyto offtopic do cyklotras.
03.05.2024 - 06:41:34
02
Mesto niekoľkokrát zmenilo rétoriku, že čo to je za priestor a ako sa má využívať. To isté aj pri cyktrotrase na nábreží, ktorá bola bezchybná, ale už sa 4x memili veci za minimálne 40 tisíc € a ďalších 100 tisíc € sa tam ešte utopí, lebo niekto nie je schopný zaplatiť 500€ geodetovy, či to vyzerá tak ako to bolo v pláne a čuduj sa svete, sú tam chyby, ktoré bijú do očí. Vyhadzujú sa desiatky tisíc € von oknom na takéto pokusy ale to, aby nám na chodníku nahradili aspoň 1 z tých 4 lámp v rade, čo vypílili, na to peniaze nie sú, si môžem v noci svietiť mobilom. Ale osadiť trápne svetielka do asfaltu na hrádzi, lebo cyklisti v moci nemajú svetlá na bikoch, na to sa už peniaze našli. U nás v okolí už cez 6 rokov nikdy nevieš, ktoré ulice budú svietiť v noci a ktoré nie, ale dôležitejší je skatepark pod mostom SNP evidentne.
03.05.2024 - 09:13:51
00
Jezus, cyklotrasa tadiaľ prechádza, nemal som bližšiu tému (ani bližšia nie je, v Cyķlolegislative by to bolo OT, tu myslim nie).

Pozri si prosím v diskusii komentár Martin Gregus (nie, nie som to ja;), a áno, je dlhodobo zaujatý) ako sa postupom času mení(la) komunikácia mesta.
A (aj) to mi prekáža.
03.05.2024 - 21:18:06
00
No, môžeme zabudnúť my čo sme si plánovali robiť okruhy hrádza-Maďarsko budúci rok. Babráci.
https://e.dennikn.sk/minuta/3974026
04.05.2024 - 09:40:20
01
Nemyslim, ze "babraci" je to spravne slovo. Zrejme sa z toho uz nedalo vytrieskat vsimne do spravneho(noveho) vrecka a tak sa bude hladat dodavatel s lepsim pristupom. Oni velmi dobre vedia, co robia. A ze nas to bude stat? Pff...
04.05.2024 - 16:25:41
02
Clanok zverejneny na stranke SME.sk 9.5.2024

Poškodené úseky cyklotrasy medzi Devínskym jazerom a mostom VysoMarch opravia
Komplexnú rekonštrukciu celého úseku cyklotrasy stále brzdia nevyrovnané majetkovoprávne vzťahy.
BRATISLAVA. Poškodené úseky cyklotrasy medzi Devínskym jazerom a cyklomostom VysoMarch vo Vysokej pri Morave budú v nasledujúcich týždňoch opravovať.
"Na realizácii prác, ktoré sa začnú v najbližších dňoch, sa dohodli zástupcovia všetkých zainteresovaných subjektov," informoval Bratislavský samosprávny kraj (BSK).
"Práce majú byť hotové do konca tohto leta," priblížila hovorkyňa kraja Lucia Forman. Renovácia sa má zamerať na najpoškodenejšie úseky.
Na oprave sa na základe podnetov od samotných cyklistov dohodol BSK spolu so zástupcami Ministerstva dopravy (MD) SR, Slovenského vodohospodárskeho podniku (SVP), Poľnohospodárskeho družstva (PD) Lozorno a obce Vysoká pri Morave.
Forman upozornila, že komplexnú rekonštrukciu celého úseku cyklotrasy stále brzdia nevyrovnané majetkovoprávne vzťahy.
"Cesta totiž slúžila za bývalého režimu pre hraničnú stráž a administratívne v podstate neexistovala. Zohnať k nej dokumentáciu a majetkovo vyrovnať zložité vzťahy je úloha na dlhé roky," vysvetlila.
Cyklotrasa, známa aj ako trasa Železnej opony, sa začína pri hranici s Rakúskom na Cyklomoste slobody v Devínskej Novej Vsi. Pokračovaním na sever sa cykloturisti dostanú až k Cyklomostu VysoMarch, ktorý spája slovenskú obec Vysoká pri Morave s rakúskym mestečkom Marchegg.
Súčasť medzinárodnej cyklotrasy EuroVelo 13 vedie cez prírodnú rezerváciu Devínske alúvium Moravy, ktorá je známa pestrou faunou a flórou vrátane jedinečných vtáčích druhov. Trasa je vhodná pre všetky úrovne cyklistov, pričom jej rovný terén umožňuje pohodlnú jazdu po celý rok.

Čítajte viac: https://bratislava.sme.sk/c/23327749/poskodene-useky-cyklotrasy-medzi-devinskym-jazerom-a-mostom-vysomarch-opravia.html
09.05.2024 - 15:49:08
01
Moj komentar k tomu.
Rovinaty teren je fajn, ale pravdou je, ze asfaltka je na mnohych miestach riadne hrbolata. A na jar byvaju niektore useky pod vodou, co znemoznuje pokracovanie na bicykli. Najcastejsie je to za odbockou do Stupavy smerom do Vysokej. Je pravda, ze od odbocky do Stupavy po most do Marchegu je vela usekov s velmi zlym povrchom. Tie by sa velmi zislo opravit. Ale lepsie by bolo preasfaltovat cely tento usek. Pocas vystavby mosta do Marchegu bolo opravenych par usekov smerom dalej do Vysokej, niekedy len prava alebo lava strana. Pri tejto prilezitosti uz mohli preasfaltovat cely usek od mosta az do Vysokej. Zislo by sa opravit aj cestu, ktora ide od odbocky do Stupavy k bufetu U stareho bicykla. Pred niekolkymi rokmi boli opravene a hladko vyasfaltovane posledne 3 km cesty od Devina do Devinskej novej vsi. Po niekolkych rokoch korene stromov na niektorych miestach znovu zdvihli asfalt, co by sa zislo znovu opravit. A zislo by sa opravit aj niekolko 100 m pred tymto 3 km usekom, ktore su vo velmi zlom stave.
09.05.2024 - 15:50:21
01
LaS napísal:
Moj komentar k tomu.
Rovinaty teren je fajn, ale pravdou je, ze asfaltka je na mnohych miestach riadne hrbolata. A na jar byvaju niektore useky pod vodou, co znemoznuje pokracovanie na bicykli. Najcastejsie je to za odbockou do Stupavy smerom do Vysokej. Je pravda, ze od odbocky do Stupavy po most do Marchegu je vela usekov s velmi zlym povrchom. Tie by sa velmi zislo opravit. Ale lepsie by bolo preasfaltovat cely tento usek. Pocas vystavby mosta do Marchegu bolo opravenych par usekov smerom dalej do Vysokej, niekedy len prava alebo lava strana. Pri tejto prilezitosti uz mohli preasfaltovat cely usek od mosta az do Vysokej. Zislo by sa opravit aj cestu, ktora ide od odbocky do Stupavy k bufetu U stareho bicykla. Pred niekolkymi rokmi boli opravene a hladko vyasfaltovane posledne 3 km cesty od Devina do Devinskej novej vsi. Po niekolkych rokoch korene stromov na niektorych miestach znovu zdvihli asfalt, co by sa zislo znovu opravit. A zislo by sa opravit aj niekolko 100 m pred tymto 3 km usekom, ktore su vo velmi zlom stave.

Presne, všetko úseky, ktoré ma odrádzajú používať tieto časti cyklociest. Radšej ide z DNV cez Stupavu na Zohor ako by som mal ísť na Starý Bicykel a tak ďalej na Zohor. Alebo radšej idem od cyklomostu Slobody k VysoMarch mostu cez rakúsky Marchegg a pretrpím ten kus po tej plátanej cykloceste k okreske čo ide zo Stupavy na Vysokú. Ako píšeš, aspoň túto mohli kompletne preasfaltovať a nie tak plátať a úplne ignorovali ten rozdrbaný kúsok napojenia cyklocesty na tú okresku, kde sa ide vyslovene po vymletých jamách a šutroch.
A tie výhovorky na nevysporiadanie pozemkov. Čo robili na kraji a samosprávy ostatných 25 rokov, keď vyznačovali tie cyklotrasy po tých pohraničných asfaltkách? Nič, lebo boli v dobrom stave a srali na to a nemysleli, že príde čas, kedy budú potrebovať opraviť. Teraz to nevedia kompletne opraviť, lebo nevysporiadané.
09.05.2024 - 16:01:53
00
Kraj mal pred 25 rokmi iné starosti ako riešiť pozemky pod cyklotrasou, po ktorej prešlo pár ľudí za deň.
09.05.2024 - 16:41:24
01
LaS, to je veľmi dobrá správa. Kvôli neochote SVP upratať po sebe tam hrozilo, že BSK ukončí svoje aktivity na podporu cyklo na tejto trase ... veľmi som rád, že sa dohodli.
Bavil som sa s rakúskym stavbyvedúcim mostu Vysomarch a on mi vravel, že tú cestu od mosta po hrádzu smerom na Vysokú si zaplátovali sami na vlastný účet, lebo na slovenskej strane nebol nikto, kto by to urobil ani zaplatil a oni vedeli, že tade pôjdu stovkykrát ťažké autá a mechanizmy a tak by sa tá cesta už úplne rozpadla. Preto je to iba zaplátované a sú podsypané tie vymyté úseky pod cestou a nie je to urobené celé nové.

JOLI , tie vlastnícke vzťahy sú fakt problémom a BSK sa to snaží riešiť už najmenej od roku 2011, ak sa dobre pamätám, pretože chcel tie cesty opraviť a vyasfaltovať. Ale skrátka ten úsek existuje iba fyzicky, nie papierovo a tak to administratívne nebolo a možno ešte stále nie je možné. Mám taký dojem, že v poslednej dobe sa to už nejako vyriešilo alebo rieši a tiež aj ministerstvo financií nedávno dalo výklad, ktorý tam umožní použiť aj verejné prostriedky bez potreby vlastníctva či zmluvného vzťahu, možno preto sa už aj vedeli tie strany dohodnúť, ale viac bude vedieť lafin. Ale faktom je, že dlhé roky to tam bola patová situácia a spoľahlivo viem, že BSK sa snažil ju vyriešiť.

Naozaj se super, že sa spor urovnal a strany sa dohodli.
09.05.2024 - 16:43:01
04
Cez Bernolakovo chodim casto, ale tuto infosku som nezachytil
https://bratislava.sme.sk/c/23328232/pamiatka-postavena-na-pamiatke-najlepsie-obnovenou-pamiatkou-je-historicky-vodojem.html
Asi sa po X rokoch pojdem opat kuknut na Ceklis.
13.05.2024 - 15:22:28
04
keyboard_arrow_up