Čaute, k výdrži
batérie v prehadzovačke, nová plus mínus 400 km vydržala (v priemere mám 1000 VM na 50 km. Teraz mám na nej 1,5 roka, cca 6500 km a vydrží už len 50-100 km, po upozornenie o vybití batérie. Prehodil som
batériu do sedlovky, tam dostáva menej zabrať, ale aj tá zo sedlovky vydrží len cca 200 km (sedlovka má 7 mesiacov). Skúšal som aj analyzovať počet preradení cez appku Sram, ale je to otrava tam stále nahadzovať, aby som zistil zmenu v počte preradení.
Baterky vždy nabíjam po upozornení o vybitej batérii v Garmine.
Kúpil som novú, budem testovať, len som sa tu v rámci nudy dostal k tejto téme.
Treba sa o prehadzovačku nejako špeciálne starať? Všimol som si tu post o hrdzi na pružine. Zvykne sa s nimi niečo stať, nejaký problém s motorčekom alebo niečo iné, čo by mohlo vytvoriť situáciu, kde sa napríklad pri radení spotrebuje viacej energie z baterky?
S AXS ako takým som spokojný, len raz niekedy dvakrát za sezónu musím vymeniť pätku, lebo mi na nej vznikne vôľa (skrutka uchytenia prehadzovačky na pätke je dotiahnutá riadne) a potom to neradí tak pekne.
Vďaka za každý konštruktívny koment/radu.