pozri sem
https://www.maxxis.com/us/tires/bicycle/mountain/
porovnaj si napr. tieto
https://www.maxxis.com/us/tire/assegai/
https://www.maxxis.com/us/tire/forekaster/
---
https://www.schwalbe.com/en/tires/e-bike-tires/e-mtb-tires/
https://www.schwalbe.com/en/Nobby-Nic-11159130
---
https://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews
15.03.2024 - 10:47:15
01
Schwalbe majú aj takúto múdru tabuľku kde vidno, ktorý model na čo je vhodný

www.schwalbetires.com
15.03.2024 - 11:15:42
01
clxno1 napísal:
Inak neviem preco, ale pride mi celkom usmevne na ebiku riesit valivy odpor. Na dojazd to samozrejme nejaky vplyv ma a asi zalezi aj od pouzitia ebike, ale na trailovom biku vozim Assegai/DHR II v maxxterra, na ebiku vozim to iste len v maxxgrip.


Rozhodne na tom nie je nic usmevne. Ak chces zbierat ebike KOMy a nie si chudy ako somalec, aj toto je cesta. Proste motor neries, ten bude off, treba poriesit gumy a samozrejme aj vahu. Kazdopadne su to kazdeho osobne preferencie.
08.04.2024 - 13:07:26
00
Mozno 20kg na jazdcovi sa prejavi, hlavne v kopcoch v terene, ale inak na Bosch Performance Line CX nema vplyv hmotnost plastov ziadny a valivy odpor je uplne nepodstatny. Polovicku jesene som jazdil na Continental Ruban 29x2,6, ktore nemaju na tvrdom povrchu skoro ziadny odpor. Vediem si podrobnu tabulku so spotrebami na 1km a aj 100 vyskovych metrov a nebol ziadny rozdiel oproti spotrebe na Schwalbe Hans Dampf 29x2,6. Takze nejake kilo hore dole na plastoch nema pri vykone tychto motorov ziadny meratelny vplyv.
08.04.2024 - 13:23:30
00
Sesulak napísal:
Mozno 20kg na jazdcovi sa prejavi, hlavne v kopcoch v terene, ale inak na Bosch Performance Line CX nema vplyv hmotnost plastov ziadny a valivy odpor je uplne nepodstatny. Polovicku jesene som jazdil na Continental Ruban 29x2,6, ktore nemaju na tvrdom povrchu skoro ziadny odpor. Vediem si podrobnu tabulku so spotrebami na 1km a aj 100 vyskovych metrov a nebol ziadny rozdiel oproti spotrebe na Schwalbe Hans Dampf 29x2,6. Takze nejake kilo hore dole na plastoch nema pri vykone tychto motorov ziadny meratelny vplyv.


Co tak 29x2,4 ? ;)
08.04.2024 - 14:09:36
00
Vôbec sa tu nespomínajú plášte od Pirelli Scorpion. Nikto to neskúšal ? Stále sú v hre len dve značky dookola. Nemá niekto skúsenosť s niečím iným ?
31.05.2024 - 08:25:24
00
mal som ich, šírka 2,6", prevedenie E-MTB, vpredu M a vzadu R. k zadnej len toľko, že mi tam chýbala trakcia, M je v súčasnosti 2. generácia s vyšším dezénom, túto nemám vyskúšanú, prvá generácia s nižším dezénom jedine do sucha. pomerne ťažko sa obúvali a vyzúvali, valivý odpor menší v porovnaní s povezdme Magic Mary, ale to bolo aj výškou a hustotou dezénu. páčilo sa mi na nich, že boli jednozmesové, nestane sa ako u 3 a 4 zmesiach, že sa zoderie vrchná vrstva a plášť reaguje inak
31.05.2024 - 10:52:32
01
Sesulak napísal:
Mozno 20kg na jazdcovi sa prejavi, hlavne v kopcoch v terene, ale inak na Bosch Performance Line CX nema vplyv hmotnost plastov ziadny a valivy odpor je uplne nepodstatny. Polovicku jesene som jazdil na Continental Ruban 29x2,6, ktore nemaju na tvrdom povrchu skoro ziadny odpor. Vediem si podrobnu tabulku so spotrebami na 1km a aj 100 vyskovych metrov a nebol ziadny rozdiel oproti spotrebe na Schwalbe Hans Dampf 29x2,6. Takze nejake kilo hore dole na plastoch nema pri vykone tychto motorov ziadny meratelny vplyv.

och kamarat nemyslim ze mas pravdu na novom ebiku som mal minion dhr ii a boli to lepidla na asfalte, takze aj na ebiku ma valivy odpor dost velky vyznam, pokial sa na nom nevozis ako na motorke :D
31.05.2024 - 15:24:26
00
Dakujem za skusenosť, pomohlo. Náhodou skusenost s Aggressor od Maxxisu ?
08.06.2024 - 13:00:22
01
mám vzadu aktuálne v šírke 2,5 "a inú gumu tam už ani nebudem skúšať. rýchly plášť s dobrou trakciou, znesie aj trochu blata, ale na vyslovene mäkké podmienky nie je. a pri ňom pozor, šírka 2,35" má menší rozmer gombíkov v dezéne ako 2,5." tu je k tomu aj niečo popísané:
https://www.mtbiker.sk/clanky/128118/test-maxxis-minion-dhf-x-aggressor-idealne-kombo-na-suche-traily.html
08.06.2024 - 16:54:00
00
fajn na ten som myslel aj ja, vyskúšam 27,5 x 2,5 a do predu 29 x 2,3 alebo 2,5 na to sa ešte vyspím. Dakujem pomohlo
08.06.2024 - 18:21:37
01
Co najsirsie
10.06.2024 - 14:43:02
00
Zdarec chlapi
Mám momentálne obuté tieto plášte

https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/29/michelin-force-am2-29x26-plast-kevlar-p258795.html

No nie som moc spokojný.Valivy odpor je bez pripomoci dosť veľký a potrebujem niečo z čo najnižším valivým odporom keďže to mám po asfalte dosť ďalej.
Rozmýšľam nad tými to

https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/29/maxxis-rekon-race-29x240-maxxspeed-exo-plast-tr-kevlar-p262215.html

No nie som si celkom istý...Pted tým som mal Na inom ebike Continentaly niečo podobné ale už ich nemôžem zohnať.Tak preto pozerám maxis . Ak máte inú radu ,budem rád za každú pomoc s výberom.
Vopred dik
11.06.2024 - 17:33:46
00
to máš za chvíľu zodraté. prečítaj si test čo som dával v príspevku vyššie, jazdím rovnaké kombo a spokojnosť. na rovine v pohode aj bez podpory, v teréne držia. tiež som špekuloval s gumami ako Mara s <>, ale už ma to prešlo. prípadne môžeš skúsiť dopredu Nobby Nic soft a dozadu Nobby Nic speedgrip, to su univerzálne plášte na všetko
11.06.2024 - 17:42:02
00
pre mňa sú top schwalbe johny watts, na asfalte su paradne a v sirke 2,6 aj do terenu
11.06.2024 - 17:42:38
00
keyboard_arrow_up