niekto niečo nedomyslel ....
uvidime
https://www.tydenikhrot.cz/clanek/rozvodna-sit-je-pripravena-ani-milion-elektroaut-ji-nestrhne
posledný komentár: Predvčerom o 21:27
posledný komentár: 11. 2. 2020 o 7:23
posledný komentár: Predvčerom o 21:27
posledný komentár: 11. 2. 2020 o 7:23
Teda ak nebereme dieselelektricke.lokomotivy ako elektricke
Toto do hlodov fora !
Trionq ty naozaj zijes v dalekej krasnej ziarivej buducnosti.
Vodikovy pohon sa zatial neosvedčil a baterkovemu ešte chviľu potrva kým tiež na to pridu….
Aktivity automobiloek majú produkciu EV na batérie ako výzvu na tiktoku
Obdobně se společnost vyjádřila již v dubnu, kdy oznámila plánované ukončení výroby fotovoltaických panelů v Německu. Od začátku roku se tak jedná o druhého výrobce panelů, který v Německu končí. K podobnému kroku se chystá totiž i švýcarská společnost Meyer Burger, ta však výrobu přesune do USA.
"Z ekonomických důvodů již pokračování provozu v Německu po roce 2024 bohužel není v dohledné době možné," řekl výkonný ředitel společnosti Detlef Neuhaus.
In dem aktuellen Energiewendebarometer des Industrie- und Handelskammertags (BIHK) erklärten 44 Prozent der 500 befragten bayerischen Firmen, dass sie in Deutschland nicht mehr wettbewerbsfähig seien. In der Industrie waren es sogar 63 Prozent. „Unser Wirtschaftsstandort ist in großer Gefahr“, kommentierte BIHK-Hauptgeschäftsführer Manfred Gößl die Ergebnisse dieser Umfrage.
Vies ze inn je pub, krcma a to co si chcel napisat je in? Ci on myslel a tebe sa uz nechcelo?
Marcelupp, pozri si fyziku - fakt. Lebo obcas pises uplne haluze.
Baterie nie su blbost. Elektrinu nevieme ulozit v takej "hustote" ako fosilne paliva. Ale, ked ju mame, vieme ju premenit na uzitocnu pracu s daleko vacsou ucinnostou ako pri akejkolvek inej forme energie.
Troleje, na ktore si narazal pri poznamkach o vlakoch, su pouzivane aj v automobilovej doprave - v trolejbusoch. Skusali sa dokonca aj pri kamionoch ale bola to slepa ulicka. A trolejbusy vyzera, ze budu tiez. Baterie su v automobilovej doprave lepsie. Davaju flexibilitu.
Su vlaky na vodik - pre niektore neelektrifikovane trate - ale vyzera, ze nemci od nich upustaju a nahradzaju ich lokomotivami s bateriami. Toto je to, co spominal trionq. Tie su pouzitelne v regionalnej doprave tam, kde sa neoplati elektrifikovat trat.
Za lokomotívou dva vagóny akumulátorov, na konečnej len vymeniť vagóny s akumulátormi a môže ísť nazad.
Možno na diaľkové trasy by mohli robiť prívesný vozík s akumulátormi za auto.
Prídeš do miesta určenia odovzdáš vozík na nabíjačke a jazdíš na interné akumulátory.
pozri si inych vyrobcov....toto je prvy, ktory mi napadol....
https://eshop.skoda-auto.cz/en_CZ/for-you/c/forYou?q=%3AscoreDesc%3AmarketingCategory%3AProductOffer5&page=1
Elektrina v zasuvkach je ako tečúci bystrý potok, zatiaľ čo v baterkach je to ako stojatá voda v rybniku ktorá s pribudajucim časom ma viac bahna ako vody. Baterie sú slepá ulička.
Kým nebude dostupný iný zdroj energie ktorý bude nepretrzite pristupný pre pohon, tak EV budú len ťažké motovidlá čô ťahajú viac sami seba ako naklad.
dufam, ze sa pouzavaniu baterii (aj ked vlastne rec je o akumulatoroch) vyhybas ako cert krizu, ked uz su to take kalne vody
no a da sa povedat, ze v realite osobne auta tahaju viac sami seba ako naklad. bez ohladu na typ pohonu., tak napr taky sharan vs 1-2 ludia v nom. Kludne sedi to tvoje: tazke motovidlo...
"klubové" predmety sú bežná vec to hej.. ale karaoke sada do auta?
Dialnica 135,okresky cca 100 kmh.
Velmi slusne.
Pri dennej jazde z A do B kde na oboch stranach sa da nabíjať, môže to fungovať.