tak planujem kupit brzdy XT 2008 , zaujimalo by ma ci sa oplati k nim namiesto XT kotucov (SM-RT78) kupit XTR (SM-RT97), kedze rozdiel v cene nieje velmi velky. oba by boli 160mm a vyuzitie XC, maratony.
rozdiel v hmotosti oboch je spolu asi 40gramov, ak mam dobre udaje
bral by som už rovno XTR ako si písal nieje tam až taký cenový rozdiel a XTR má v strede väčší unášač duralový (pavúk) rotor sa bude o niečo lepšie chaldiť ako ten na XT a potom ak ide o design je to asi jasné nie?
to je teoria alebo je to tak? ajked, predpokladam to tiez.
dizajn to je jasne
no je to aj teória len ešte XTR má jednu výhodu podľa toho čo viem. Jazdí ho kamarát má zväčša +-100 kg a jazdí to tiež na XT brzdách ... brzdy dostanú pri ňom dosť do tela (zjazdovka z Pánskeho diela nad BB brdzy už neboli zastaveniaschopné)
a vždy pri extrémnom prehriati sa kotúč trocha skrúti - proste cinká .. a to je známe o kvalitnejších a drahších rotoroch že sa potom narovnajú a XTR k nim patrí ... neviem ako by reagoval XT na takéto niečo no o XT zas viem že si moc nerozumie zo sintrovanými platničkami
no je to aj teória len ešte XTR má jednu výhodu podľa toho čo viem. Jazdí ho kamarát má zväčša +-100 kg a jazdí to tiež na XT brzdách ... brzdy dostanú pri ňom dosť do tela (zjazdovka z Pánskeho diela nad BB brdzy už neboli zastaveniaschopné)
a to nechci vediet ake boli Deorecka na mojom starom GT, ked som sa spustil tymto zjazdom - pri mojich 87 kg kotuce po obvodoch trosku scernali a vnutro kotuca bolo do fialova (o brzdnom ucinku sa uz vraviet ani nedalo).
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
som za XTR
to je teoria alebo je to tak? ajked, predpokladam to tiez.
dizajn to je jasne
to je teoria alebo je to tak? ajked, predpokladam to tiez.
dizajn to je jasne
no je to aj teória len ešte XTR má jednu výhodu podľa toho čo viem. Jazdí ho kamarát má zväčša +-100 kg a jazdí to tiež na XT brzdách ... brzdy dostanú pri ňom dosť do tela (zjazdovka z Pánskeho diela nad BB brdzy už neboli zastaveniaschopné)
a vždy pri extrémnom prehriati sa kotúč trocha skrúti - proste cinká .. a to je známe o kvalitnejších a drahších rotoroch že sa potom narovnajú a XTR k nim patrí ... neviem ako by reagoval XT na takéto niečo no o XT zas viem že si moc nerozumie zo sintrovanými platničkami
tak objednal som teda XT + XTR, uvidim co z toho bude, dik vsetkym
a to nechci vediet ake boli Deorecka na mojom starom GT, ked som sa spustil tymto zjazdom - pri mojich 87 kg kotuce po obvodoch trosku scernali a vnutro kotuca bolo do fialova
Steju, posepkaj kde si si objednal brzdy, aj ja sa chystam ich kupit.