zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
savings Schwalbe Racing Ralph 29x2.25" Evolution AddixSpeed plášť, TLE kevlar
48,99 € savings
MOC 76,90 €Ako priklad: Continental ma vo videu, ako plaste najprv umyje nejakym odmastovacom a potom stetcom rozotrie zvnutra tmel. Mozno to pomoze.
Tmel mas dobry? Lebo mam skusenost, ze napr. Joes Elite Racers je po pol roku po otvoreni vo flaske len biela voda, ktora nasledne sposobuje problemy s netesnenim. Netusim preco, asi vyprcha amoniak...
Odstanil som ich stikackami.
https://www.mtbiker.sk/forum/post1416539.html?hilit=Michelin#p1416539
Jazdim presne tento cez rok. Toto nikdy nerobil a zhruba prvych 2000km drzal rozumne tlak. Teraz uz vidim flaky zhruba v strede behuna, no ma uz co to za sebou
To akože fučia tak, že to cítiš na koži alebo počuješ???
Náhodou neuniká vzduch okolo pätiek a zdá sa ti, že to je cez bočnice??
Asi basnicka otazka, ale to sa uz zachranit asi nijak neda ze?