Dudo plánuje rozoberať a servisovať a ja skúsim niečo do zálohy vybaviť ak to poserrieme. hehe
nic sme neposrali, vdaka Turbimu a trpezlivosti sme to zvladli aj odskusali...
POSTUP
najtazsie je vybrat oba piestiky naraz bez pouzita vzduchovej tlakovej hadice, vybral som zvysky platniciek a mackanim brzdovej paky som postupne vytlacal piestiky, samozrejme nesli oba naraz, tak som sroubovakom jednu opakovane zatlacal a opat pumpoval, aby som uvolnil aj druhy piestik... az boli oba piestiky na krajicku, nasledne som uvolnil tri srouby na prasiatku a pumpoval dalej (stale som neotvoril system) az kym nesli piestiky vybrat rukou (najtazsia cast procesu). Potom som otvoril system, tzn. uvolnil som tlakovu trubicku, ktora spaja a naplna obe polovicky prasata. Potom som vymenil tesnenia pod piestikmi a vymenil piestiky, oba namazal brzdovou kvapalinou a precistil prasiatka (nie vodou!) a vlozil opatrne spat, pozor, aby sa neskrizili, tzn. treba vkladat pravidelne a pomaly. Na zaver som cely system uzavrel, stiahol tri srouby na prasati a
brzdu namontoval na
bajk a odvzdusnil. Trosku pracne, ale za cenu 10 EUR za piestiky a tesnenia sa oplati. Treba mat samozrejme odvzdusnovaciu sadu.
Upozornenie, ak sa nahodou podari omylom vytlacit jeden piestik a druhy ostane v prasiatku, treba uvolneny piestik spat vtlacit do prasiatka, odvzdusnit system a pokracovat od zaciatku - dost pruser, ale pri troche trpezlivosti to stoji za to
VIVAT AVID, ja si tie
brzdy snad este oblubim, nie kazda znacka sa da takto odservisovat, aj to je jeden z argumentov pri kupe a vybere...