Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Som biker začiatočník. Premýšľam, že si kúpim tretry. Aké máte skúsenosti so zvykaním na tretry, či ste sa nebáli pádov, či ste si rýchlo osvojili pohyb "vypnutia" tretry z pedála.... komfort jazdy. Díky za postrehy.
Zobraziť komentár 11.09.2008 - 11:54:26
00
myslim ze sa neda zvyknut na tretry bez toho aby si sa par krat polozil na zem, to k tomu patri :D ale v poho si zvyknes. Hlavne je potrebne povolit SPD aby si lahko vypinal.
Len pri vybere tretier dobre porozmyslaj ci kupis trekove alebo dake zavodne.
Zobraziť komentár 11.09.2008 - 12:33:37
00
Díky za postreh. Je rozdiel vo funčnosti trekových a závodných? Ja jedine trekove. Myslím, že viac využijem také a aj sa mi viac pačia. Takéto: http://cycle.shimano-eu.com/catalog/cyc ... 1129881347
Zobraziť komentár 11.09.2008 - 12:46:49
00
v trekovych sa lepšie ide okolo bike ak treba tlacit alebo znasat :D
mne sa na XC poodlamovali stuple ked som chodil po kamenoch a tak.., cize trekove su plne v pohode si myslim
Zobraziť komentár 11.09.2008 - 12:52:10
00
Aké by som si kúpil som viac-menej rozhodnutý. Skôr sa bojím toho, ako si na to zvyknem.... a či si nerozbijem hneď rypák.... :wink:
Zobraziť komentár 11.09.2008 - 13:31:27
00
Tie turisticke, resp. trekove nie su ono. Ono nie su tretry len o pripnuti na pedal ale aj o tom,ako ti drzia nohu a podobne. Manzelka zacinala na tych trekovych ale ked po par mesiacoch presla na "normalne" tak je to urcite lepsie, takze este porozmyslaj...
Co sa tyka padov, mne sa to nepodarilo, asi preto, ze manzelka zacinala s tretrami skor a zo zaciatku ma stale upozornovala :lol:
Zobraziť komentár 11.09.2008 - 14:20:33
00
Zdá sa, že to nechám na jar..... A ešte vydržím v polorozpadnutých teniskách...... :)
Zobraziť komentár 11.09.2008 - 14:59:33
00