Zaujímavé, dnes sme tadiaľ išli a ani nohy tam nebolo a aj to čo robili okolo pilierov prestali robiť. Malo by sa to dať obísť ako píše Gustooo Raz som tadiaľ išiel, ale na MTB. Celkom rozbitá cesta tam bola. No som zvedavý zajtra ráno cestou do práce, čo tam bude.
Dnes ráno priejazdné, nikde žiadna závora ani upozornenie. RANDAL Kanálový most ešte nie je zhodený. Robili sa nejaké úpravy okolo pilierov, ale teraz je to tam ľudoprázdne.
Dosť je to spôsobené aj tým, že na úsek Trenčín - Nemšová sa pripájajú aj cyklisti z Dubnice, Novej Dubnice, T. Teplej + smer z H. Sŕnia + smer z Pruského + víkendový tranzit z väčších vzdialeností + korčuliari, čo spôsobuje cez víkendy veľké vyťaženie cyklocesty a veľa kolíznych situácii (obiehanie na doraz, tlačenie sa dopredu a pod.) a vtedy si azda nejeden človek pomyslí, že najlepšie by tam boli 2+2 jazdné pruhy kvôli bezpečnosti a plynulosti, keďže aj pomalšie pohybujúci sa účastníci tam majú právo byť, no tým, že býva protismerný pruh takmer neustále obsadený, tak treba vystihnúť medzeru na obiehanie, čo niektorí neodhadnú správne a vznikajú kolízne situácie. Niet sa čo čudovať. Asi 11 km úsek spája 60 tis. Trenčín na jednej strane s takmer de facto ďalšími 50 tisícami obyvateľov na druhej strane v blízkosti Nemšovej (Nemšová, Dubnica, Nová, blízke obce). Tomuto úseku pomôže až otvorenie úseku Trenčín - Dubnica, na ktorý prejde časť cyklistov a tranzitu.
Nečudo, že druhý najvyťaženejší úsek na magistrále je nový úsek Ladce - Púchov. Asi 12 km úsek spája skoro 15 tisíc obyvateľov na jednej strane v Ladcoch, Beluši a L. Rovniach s takmer 20 tisíc obyvateľmi v Púchove. Na tento úsek môžu dochádzať jazdiť aj obyvatelia z Ilavy a Dubnice nad Váhom + tranzit z úseku z Nemšovej a ten prechádza z 1 úseku na druhý buď po ceste 61 cez Dubnicu a Ilavu a napojí sa v Ladcoch, alebo cestou 507 cez Pruské a napojí sa v L. Rovniach, v tomto prípade neprejdú cez sčítač cyklistov, ten je umiestnený medzi váhovým cyklomostom a mostom cez kanál, nameraná intenzita je teda medzi L. Rovnami a Belušou, medzi Rovnami a Púchovom môže byť intenzita ešte vyššia vďaka cyklistom, ktorí sa napájaju až v Rovniach.
Ostatné úseky sú vyťažené menej, paradoxne tie, ktoré boli postavené medzi prvými, napr. H. Streda - Nové Mesto alebo Nové Mesto - Trenčín. Tieto úseky jednoducho neležia v husto obývanej oblasti, alebo neprepájajú husto osídlené miesta, alebo ich prepájajú, no vzdialenosť je pre väčšinu ľudí príliš veľká (napr. úsek Trenčín - Nové Mesto až 22 km, čo je len o niečo menej ako úsek Trenčín - Nemšová a Ladce - Púchov spolu).
Napr. úseky Trenčín - Dubnica a Dubnica - Ladce majú mať spolu 28,6 km a prepoja veľmi blízke a veľmi husto obyvané oblasti, no úseky doteraz neexistujú a budú postavené až medzi poslednými. Pri pohľade do mapy na www.cyklotrasytsk.sk okrem úseku Nimnica - P. Bystrica, ide tak modrá čiara chýbajúcich úsekov práve medzi Trenčínom a Ladcami, v tom zrovna najhustejšie obývanom regióne (Trenčín - Dubnica - Ilava), kde býva aj hlavná cesta 61 poobede upchatá a neurýchli to ani jazda po diaľnici, tam sa tvorí rad na výjazde z diaľnice a je ťažké odbočiť pre hustú dopravu, najmä doľava na výjazde D1 Dubnica. Naprv sa mali postaviť úseky v najľudnatejších regiónoch a tie prepojiť, a potom prepájať napr. H. Stredu s Novým Mestom alebo P. Bystricu s hranicou Žilinského kraja. Vzhľadom na hustotu dopravy je totiž viac nebezpečné ísť na bicykli po hlavnej ceste z Trenčína do Dubnice alebo z Dubnice do Ilavy, kde je veľká premávka, ako z Trenčína do Nového Mesta alebo z Nového Mesta do H. Stredy, kde jazdí po hlavnej ceste menej áut z dôvodu menšej osídlenosti regiónu, aj z dôvodu lepšieho napojenia na D1.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ja tipujem od Bohuslavic, lebo Beckov tam ma uz podchod pod dialnicu, bude nutna nejaka lavka ponad Vah.
a takto sa to obist neda? https://sk.mapy.cz/s/pelesosupa
https://mytrencin.sme.sk/c/23406548/najoblubenejsi-usek-cyklotrasy-v-trencianskom-kraji-je-z-trencina-do-nemsovej.html
Nečudo, že druhý najvyťaženejší úsek na magistrále je nový úsek Ladce - Púchov. Asi 12 km úsek spája skoro 15 tisíc obyvateľov na jednej strane v Ladcoch, Beluši a L. Rovniach s takmer 20 tisíc obyvateľmi v Púchove. Na tento úsek môžu dochádzať jazdiť aj obyvatelia z Ilavy a Dubnice nad Váhom + tranzit z úseku z Nemšovej a ten prechádza z 1 úseku na druhý buď po ceste 61 cez Dubnicu a Ilavu a napojí sa v Ladcoch, alebo cestou 507 cez Pruské a napojí sa v L. Rovniach, v tomto prípade neprejdú cez sčítač cyklistov, ten je umiestnený medzi váhovým cyklomostom a mostom cez kanál, nameraná intenzita je teda medzi L. Rovnami a Belušou, medzi Rovnami a Púchovom môže byť intenzita ešte vyššia vďaka cyklistom, ktorí sa napájaju až v Rovniach.
Ostatné úseky sú vyťažené menej, paradoxne tie, ktoré boli postavené medzi prvými, napr. H. Streda - Nové Mesto alebo Nové Mesto - Trenčín. Tieto úseky jednoducho neležia v husto obývanej oblasti, alebo neprepájajú husto osídlené miesta, alebo ich prepájajú, no vzdialenosť je pre väčšinu ľudí príliš veľká (napr. úsek Trenčín - Nové Mesto až 22 km, čo je len o niečo menej ako úsek Trenčín - Nemšová a Ladce - Púchov spolu).
Napr. úseky Trenčín - Dubnica a Dubnica - Ladce majú mať spolu 28,6 km a prepoja veľmi blízke a veľmi husto obyvané oblasti, no úseky doteraz neexistujú a budú postavené až medzi poslednými. Pri pohľade do mapy na www.cyklotrasytsk.sk okrem úseku Nimnica - P. Bystrica, ide tak modrá čiara chýbajúcich úsekov práve medzi Trenčínom a Ladcami, v tom zrovna najhustejšie obývanom regióne (Trenčín - Dubnica - Ilava), kde býva aj hlavná cesta 61 poobede upchatá a neurýchli to ani jazda po diaľnici, tam sa tvorí rad na výjazde z diaľnice a je ťažké odbočiť pre hustú dopravu, najmä doľava na výjazde D1 Dubnica. Naprv sa mali postaviť úseky v najľudnatejších regiónoch a tie prepojiť, a potom prepájať napr. H. Stredu s Novým Mestom alebo P. Bystricu s hranicou Žilinského kraja. Vzhľadom na hustotu dopravy je totiž viac nebezpečné ísť na bicykli po hlavnej ceste z Trenčína do Dubnice alebo z Dubnice do Ilavy, kde je veľká premávka, ako z Trenčína do Nového Mesta alebo z Nového Mesta do H. Stredy, kde jazdí po hlavnej ceste menej áut z dôvodu menšej osídlenosti regiónu, aj z dôvodu lepšieho napojenia na D1.