Lokalizácia
Formulár sa odosiela
...logicky, je tam najviac občerstvovačiek 😉
Zobraziť komentár 10.11.2024 - 14:46:00
06
Dosť je to spôsobené aj tým, že na úsek Trenčín - Nemšová sa pripájajú aj cyklisti z Dubnice, Novej Dubnice, T. Teplej + smer z H. Sŕnia + smer z Pruského + víkendový tranzit z väčších vzdialeností + korčuliari, čo spôsobuje cez víkendy veľké vyťaženie cyklocesty a veľa kolíznych situácii (obiehanie na doraz, tlačenie sa dopredu a pod.) a vtedy si azda nejeden človek pomyslí, že najlepšie by tam boli 2+2 jazdné pruhy kvôli bezpečnosti a plynulosti, keďže aj pomalšie pohybujúci sa účastníci tam majú právo byť, no tým, že býva protismerný pruh takmer neustále obsadený, tak treba vystihnúť medzeru na obiehanie, čo niektorí neodhadnú správne a vznikajú kolízne situácie. Niet sa čo čudovať. Asi 11 km úsek spája 60 tis. Trenčín na jednej strane s takmer de facto ďalšími 50 tisícami obyvateľov na druhej strane v blízkosti Nemšovej (Nemšová, Dubnica, Nová, blízke obce). Tomuto úseku pomôže až otvorenie úseku Trenčín - Dubnica, na ktorý prejde časť cyklistov a tranzitu.

Nečudo, že druhý najvyťaženejší úsek na magistrále je nový úsek Ladce - Púchov. Asi 12 km úsek spája skoro 15 tisíc obyvateľov na jednej strane v Ladcoch, Beluši a L. Rovniach s takmer 20 tisíc obyvateľmi v Púchove. Na tento úsek môžu dochádzať jazdiť aj obyvatelia z Ilavy a Dubnice nad Váhom + tranzit z úseku z Nemšovej a ten prechádza z 1 úseku na druhý buď po ceste 61 cez Dubnicu a Ilavu a napojí sa v Ladcoch, alebo cestou 507 cez Pruské a napojí sa v L. Rovniach, v tomto prípade neprejdú cez sčítač cyklistov, ten je umiestnený medzi váhovým cyklomostom a mostom cez kanál, nameraná intenzita je teda medzi L. Rovnami a Belušou, medzi Rovnami a Púchovom môže byť intenzita ešte vyššia vďaka cyklistom, ktorí sa napájaju až v Rovniach.

Ostatné úseky sú vyťažené menej, paradoxne tie, ktoré boli postavené medzi prvými, napr. H. Streda - Nové Mesto alebo Nové Mesto - Trenčín. Tieto úseky jednoducho neležia v husto obývanej oblasti, alebo neprepájajú husto osídlené miesta, alebo ich prepájajú, no vzdialenosť je pre väčšinu ľudí príliš veľká (napr. úsek Trenčín - Nové Mesto až 22 km, čo je len o niečo menej ako úsek Trenčín - Nemšová a Ladce - Púchov spolu).
Napr. úseky Trenčín - Dubnica a Dubnica - Ladce majú mať spolu 28,6 km a prepoja veľmi blízke a veľmi husto obyvané oblasti, no úseky doteraz neexistujú a budú postavené až medzi poslednými. Pri pohľade do mapy na www.cyklotrasytsk.sk okrem úseku Nimnica - P. Bystrica, ide tak modrá čiara chýbajúcich úsekov práve medzi Trenčínom a Ladcami, v tom zrovna najhustejšie obývanom regióne (Trenčín - Dubnica - Ilava), kde býva aj hlavná cesta 61 poobede upchatá a neurýchli to ani jazda po diaľnici, tam sa tvorí rad na výjazde z diaľnice a je ťažké odbočiť pre hustú dopravu, najmä doľava na výjazde D1 Dubnica. Naprv sa mali postaviť úseky v najľudnatejších regiónoch a tie prepojiť, a potom prepájať napr. H. Stredu s Novým Mestom alebo P. Bystricu s hranicou Žilinského kraja. Vzhľadom na hustotu dopravy je totiž viac nebezpečné ísť na bicykli po hlavnej ceste z Trenčína do Dubnice alebo z Dubnice do Ilavy, kde je veľká premávka, ako z Trenčína do Nového Mesta alebo z Nového Mesta do H. Stredy, kde jazdí po hlavnej ceste menej áut z dôvodu menšej osídlenosti regiónu, aj z dôvodu lepšieho napojenia na D1.
Zobraziť komentár 12.11.2024 - 15:34:47
02
Pri Prilese smer na TN uz takto. Mate ktosi z TN foto ako to vyzera od Sihote?

Prílohy:

20241118_134710-01.jpeg
20241118_134710-01.jpeg 236.46 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 18.11.2024 - 14:37:47
02
Sa budu dat robit pekne okruhy, to bude super 👍
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 14:40:26
01
Okruhy ja rád. Aj keď budú vypadať ako spľasnutý balón, no nervný som z toho ak je výjazd taký, že tam aj späť po rovnakej trase.
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 14:49:52
01
V TN je len vysypany ten hnedy "makadam" co je vidiet na tej foto vzadu. Pocitam ze potom na to uz len pojde asfalt.
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 18:09:12
01
Za Opatovcami pod privadzacom teraz takto

Prílohy:

20241117_153358.jpg
20241117_153358.jpg 428.67 KiB 17.9668,48.8532 Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

20241117_153417.jpg
20241117_153417.jpg 389.5 KiB 17.9669,48.8532 Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 18.11.2024 - 18:12:11
00
Cedula je zapichnuta v zemi tak, ze neradno lozit za mur :-)
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 20:00:36
00
hlaste sa u veduceho...
a veduci gde???
doma na gauci a pivo f ruke
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 20:09:04
00
Ja som veduceho nenasiel, tak som bol asi povoleny, tak som presiel 😁. Z druhej strany su trosku lepsie zapichnute tie cedule.
Zobraziť komentár 19.11.2024 - 19:14:50
00
V zátoke pokoja ešte niečo na ten makadam dnes dávali , bolo to sede...netuším co..šiel som autom .keď pôjdem okolo spravím foto.
Zobraziť komentár 19.11.2024 - 19:52:49
01
suchy beton
Zobraziť komentár 20.11.2024 - 13:28:37
01
toto je vylepsenie toho zakazu, alebo to je niekde inde? https://www.mtbiker.sk/vyjazdy/2117074/bicykel-do-zimy.html
aaa rovno si odpoviem :-) je to vylepsenie toho zakazu https://www.mtbiker.sk/vyjazdy/2116916/bicykel-zpnb-200.html

takze konecna, ale teda podla zaznamu by sa to malo dat obist ako som si myslel
Zobraziť komentár 21.11.2024 - 22:08:11
01
Sihoť a pred zátokou pokoja.

Prílohy:

IMG_7101.JPG
IMG_7101.JPG 434.09 KiB 18.0445,48.8999 Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

IMG_7099.JPG
IMG_7099.JPG 360.88 KiB 18.0305,48.8913 Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 24.11.2024 - 22:03:18
05
Od zimného štadióna po futbalový..

Prílohy:

20241125_074918.jpg
20241125_074918.jpg 139.3 KiB 18.043,48.8993 Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 25.11.2024 - 09:34:09
05
keyboard_arrow_up