mam otazku, ktora urcite mnohym bude pripadat strasne blba, tak sa prosim zdrzte komentarov a odpisujte, len ak skutocne mate co povedat k veci.
kolko by podla vas zhruba stalo znovu spojazdnit cestny favorit (pouzitelny je uz vlastne len ram a mozno vidla). nepotrebujem nic extra, len na rekreacne jazdenie, takze aby to prehadzovalo, brzdilo, kotulalo sa a plnilo vsetky ostatne funkcie, na ktore je dotycny komponent urceny. co myslite ze by som tam mal dat? vopred dakujem za vsetky odpovede, ktore mi aspon trocha pomozu.
PS: nepiste mi prosim veci typu: radsej posetri a kup si normalny cestak a pod.
13.09.2008 - 18:46:34
00
Vela stastia aj idem opravovat:D
13.09.2008 - 18:55:20
00
za 6-7 tis kupis z bazaru to, co za take iste peniaze nikdy zo stareho ramu nevycarujes :) ak som Ti nepomohol, nehnevaj sa na mna, dal si do uvodu dost obmedzeni :)
13.09.2008 - 18:56:21
00
Ak je pouzitelny len ram, tak dokupenie ostatnych komponentov vyjde drahsie ako cely novy bicykel s takymi komponentami. A hlavne zalezi kolko chces ty investovat. Moze to byt 5 tis., moze to byt 20 tis.
Ak je to starsi favorit a je robeny na 27x1 1/4 kolesa, tak to neries uz vobec a fakt si radsej kup novy.
13.09.2008 - 18:57:46
00
polozim otazku inak. ja totiz jazdim mtbcko a chcem kupit mtb, ale sem tam ma mozno chyti cestna nalada, preto by som rad vedel, ci sa da vyskladat nieco do 2 tisic, tie komponenty mozu byt aj pouzite fakt je to jedno, len aby fungovali aspon trocha
13.09.2008 - 19:00:08
00
Ulwarth ja to viem pochopiť, jedno také oceľové zlatíčko mám v pivnici a asi nerád, ale z priestorových dôvodov sa s ním rozlúčim.
Chalani v Podunajských mi medzi rečou spomínali, že aj na vyššiespomenuté šunky sa dajú komponenty zohnať, tak skús zamailovať do Športservisu...
13.09.2008 - 19:10:22
00
Nazdar . Tak takuto vec som riesil nieco pred vise 1.5 rokom . Novy lak na rame i vidle (favorit) a viac nic ine . Vtedy ma visli komponenty (cast bola nova a cast bazar ) vysli na 5000.- . Neskor som ho este vylepsoval ,ale nakoniec som si zaobstaral bazaroveho Treka 1500 . Mili favorit mi ostal v ciastocne rozobratom stave v pivnici . 8)
13.09.2008 - 19:12:25
00
skusim prip. este takto? nepredate (alebo nedrujete, nenahnevam sa) nejake suciastky z tych starych? v pivnici im ich asi moc netreba
13.09.2008 - 19:14:19
00
Dve tisícky dáš len za najlacnejšie kolesá - bez pneumatík,duší a ochranných pásiak.Tie kolesá budú najzákladnejšieho rádu.
Najlepšie by hádam bolo otvoriť si niejaký netový shop a spočítať si ceny výrobkov,ktoré budeš potrebovať.
Predpokladám,že sa dostaneš na sumu 5-7 tis.Ale máš v podstate nový Favorit :roll: Videl som v inzerrcii Favority za 2-3 tisícky - jak nové :wink:
Takže .... je to na Tebe :idea:
13.09.2008 - 19:15:32
00
ja ho pustím jedine celý, je v podstate jazditeľný a bolo by to pomerne lacné (ss?)
13.09.2008 - 19:16:26
00
Počas prázdnin som u svojej babky dostal výzvu, či zvládnem z dvoch staručkých Favoritov ( vlastne jeden bol asi dvadsaťročný Favorit a druhá bola Eska z roku pána) stvoriť jeden Ultimate Road Bike pre Krstného na cestu do roboty a naspäť. 8)
Za dva týždne urputného boja s prehrdzavenými komponentami a vydretými ložiskami sa mi to podarilo. Srandu som si užil pri nastavovaní starých nožnicových Cantilever bŕzd, nastavovaní Favoriťáckej prehadzovačky, ale najmä pri centrovaní a vypletaní kolies. Po zistení , že ráfik je na jednom kolese zlomený a v druhom je zničený náboj so sa rozhodol ,že prepletiem obe kolesá. Vtip bol v tom, že som nerátal s tým, že kolesá majú rozličný priemer (Favoriťácky mal klasicky 28 palcov a Eska bohužial o trištvrte palca menej) po vypletení a vycentrovaní mi trčali špice cez niple asi o centimeter a pol ,no vyštikávacie kombinačky som však nemal,avšak stačilo pár krát šmyknúť flexkou a bolo po probléme.
Pri práci som spotreboval neskutočné množstvo podložiek, skrutiek a matíc, ktoré sa javia pri dnešných typizovaných komponentoch ako z iného sveta.
Po vyhlásení, že podobnú hlúposť sa už nepodujmem, som inkasoval za viac-menej úspešnú operáciu neuveriteľných :shock: 200,-.
Keď som sa tam po čase znovu objavil bolo mi povedané, že na tom bicykli sa odvtedy nenajazdil ani kilometer a čiže celá tá lopota bola ajtak nanič. :(

Ak sa chceš pustiť do niečoho podobného, môžem ti lacno predať galuskové kolesá aj s galuskami. (ss?)
13.09.2008 - 20:21:56
00
noo, tu je moj favorit...pokial je to favorit(skor nejaka liberta)

To má z Favorita iba predstavec.......+ z tej doby univerzálne kľuky,pedále a krídlové matice.
13.09.2008 - 20:42:16
00
prihlas sa do veteran klubu a hned bude mat ten bike hodnotu :lol:
14.09.2008 - 11:08:58
00
nechces ho odomna kupit? prave som ho dal dokopy ale niaksi mi nestaci
http://bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-5898.html
jak by si mal zaujem napis na icq
14.09.2008 - 19:16:39
00
Dobre vyzerá ...na to,že základ,t.j. kostry sú 20 až 60 ročné ...klobúk dolu.
Odkiaľ si zíslal nálepky,lebo pokiaľ viem,tak z fabriky v Rokycanoch nezostal kameň na kameni - tunel jak vyšitý :wink: .Kto vie,čo by táto fabrika vyrábala dnes,keby fachčila ako sa patrí :?: :?:
14.09.2008 - 21:17:11
00
keyboard_arrow_up