Mal som rozpísanú (aj odoslanú) odpoveď na ten post, na ktorý reaguješ. Kým som ho odoslal, tak bol zmazaný. Bolo tam niečo o zlej recenzii a aj ten argument, že to je mestské auto.
Tak predsa len dám odpoveď, keď som na ňu minul čas:
Pozor, to nie je recenzia, hneď druhá veta začína “Toto su moje subjektivne dojmy…”. To by som ho musel mať dlhšie na recenziu, napr. infotainment alebo nejaké tempomaty, radary, asistentov som vôbec nemal čas ani chuť skúšať. Ale to čo som potreboval bolo intuitívne a nemusel som to dlho hľadať (párovanie s mobilom, informácie o jazde).
P.s. Ak je toto mestské auto, aké je potom medzimestské (EV)? Podľa mňa ide o návyk z ICE, že naraz dám povedzme 1000km na nádrž. Jednoducho pri EV a dlhých trasách sa to naplánuje inak. Či je to lepšie alebo horšie nehodnotím. Ako pre koho.
Ano preto som aj odstránil ten príspevok že som si všimol ako si formuloval príspevok, no medzimestské EV to je ale medzi mesto BA-BB? to je už trocha dlhšie medzi mesto a ked by som to jazdil často kúpim diesel
stav dojazdu toho auto podnecuje ho nazvat mestskym.Skoda,ze si ho nemal dlhsie na vyskusanie cisto iba mesiac v mestskej doprave,ci by ten kilometrovy dojazd sedel.Samozrejme,ze tie dojazdy su za idealnych podmienok.Pride zima a dojazd sa skrati na 50% a menej.Pravdepodobne tomu aj zodpoveda jazdny styl.
Deformačné zóny sú dôležitým bezpečnostným prvkom moderných áut a ich účelom je znížiť riziko vážnych zranení tým, že absorbujú kinetickú energiu a znižujú preťaženie posádky pri nehode.
ano to platí pre naraz spredu a zozadu, pri bočnom náraze žiadna deformačná zóna nie je. Pri Tesle bojuješ s pretažením pri volve a lexuse to už máš ako vodič za sebou.
trionq
A teraz fakty miesto tvojich dojmov. Chcelo by to viac sa povenovať tomu, prečo musí byť u Tesly zosilnená bočná strana. A nie je to kvôli vyššej ochrane posádky, ale kvôli tomu nad čím sedia.
Bočný náraz u Volva S60
ano to platí pre naraz spredu a zozadu, pri bočnom náraze žiadna deformačná zóna nie je. Pri Tesle bojuješ s pretažením pri volve a lexuse to už máš ako vodič za sebou.
..sa radsej nevyjadruj k niecomu comu absolutne nerozumies.
mozno by sa do tej ekonomickej vyhodnosti mohli zapocitavat aj zdravotne benefity v podobe cistejsieho vzduchu v mestach
celkovo je to zaujimavy clanok o elektromobilite aj s porovnanim Ciny a Europy
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ale len keď stojí, nie? Alebo aj pri jazde? To by bolo konečne perpetum mobile...
Tak predsa len dám odpoveď, keď som na ňu minul čas:
Pozor, to nie je recenzia, hneď druhá veta začína “Toto su moje subjektivne dojmy…”. To by som ho musel mať dlhšie na recenziu, napr. infotainment alebo nejaké tempomaty, radary, asistentov som vôbec nemal čas ani chuť skúšať. Ale to čo som potreboval bolo intuitívne a nemusel som to dlho hľadať (párovanie s mobilom, informácie o jazde).
P.s. Ak je toto mestské auto, aké je potom medzimestské (EV)? Podľa mňa ide o návyk z ICE, že naraz dám povedzme 1000km na nádrž. Jednoducho pri EV a dlhých trasách sa to naplánuje inak. Či je to lepšie alebo horšie nehodnotím. Ako pre koho.
To bol pokus o humor, (Ⓟ) je parkovacia brzda
Chcel som byt vtipny. Da tempomat, ma kontrolu jazdneho pruhu, tak sa moze sustredit na sledovanie dojazdu a nemusi byt v strese
ano to platí pre naraz spredu a zozadu, pri bočnom náraze žiadna deformačná zóna nie je. Pri Tesle bojuješ s pretažením pri volve a lexuse to už máš ako vodič za sebou.
A teraz fakty miesto tvojich dojmov. Chcelo by to viac sa povenovať tomu, prečo musí byť u Tesly zosilnená bočná strana. A nie je to kvôli vyššej ochrane posádky, ale kvôli tomu nad čím sedia.
Bočný náraz u Volva S60
A u Tesly 3
..sa radsej nevyjadruj k niecomu comu absolutne nerozumies.
Ovládaš anglický jazyk? Pozri si ako sa povie po anglicky bočný náraz, ty odborník a nepodsúvaj tu niečo o čom nebola reč.
Elektromobily sú vraj ekonomicky výhodnejšie. A potom príde kríza, rozpočtové schodky rastú a ľudia kupujú spaľovacie autá.
celkovo je to zaujimavy clanok o elektromobilite aj s porovnanim Ciny a Europy
https://www.visegradsky-jezdec.cz/jeste-jednou-si-koupim-spalovaci-auto-ale-bude-uz-to-naposled/
Zo zdravotných benefitov sa štátne rozpočty nenaplnia. To, čo plní rozpočty sú fosílne palivá a vedia to aj v elektromobilovej veľmoci - v Číne.