Dosť sa o tom hovorí, lebo sa blíži termín jeho uzavretia. Poprosil by som odborníkov ktorí sa v tom vyznajú o radu či v ňom zostať alebo vystúpiť vzhľadom na môj vek (46). Som v ňom už 2. alebo 3. rok. Keby som bol mladší tak v tom mám jasno, ale aj niektoré DSS-ky naznačujú že tento vek už asi nie je vhodný na zotrvanie v II. pilieri.
Žiadna slovenská štátna inštitúcia nedokáže efektívne hospodáriť so zverenými prostriedkami.Nedávalo by to ani zmysel.
heca s tým sa dá len súhlasiť. Sociálnej poisťovni by som dobrovoľne nezveril ani moje deravé ponožky.
Treba investovať a žiadne piliere ťa nemusia potom zaujímať.
Inak tento nápad sa mi celkom pozdáva,len si to v reáli neviem dosť dobre predstaviť.
Odvádzať prašule musím a ešte niečo investovať do istej istoty ... to mi už nevychádza z rozpočtu.Možno tak zopár euríkov
Termínovaný vklad je východiskom zo zúfalstva... Úroky mínus daň sú na ročnej báze určite nižšie ako inflácia, takže bubáčiky sa znehodnocujú...
Dobrým dlhodobým vkladom s pravidelným prikladaním bolo v minulosti stavebné sporenie... V súčasnosti naše milované vlády tak priškrtili prémiu, že je rentabilné len tak-tak. Ach jaj, kde sú tie časy, keď som rekonštruoval byt, zobral som si medziúver, medziúver vložil na termínovaný vklad a úroky z vkladu mi zaplatili úroky z úveru a ešte aj niečo ostalo na infláciu.
Termínovaný vklad je východiskom zo zúfalstva... Úroky mínus daň sú na ročnej báze určite nižšie ako inflácia, takže bubáčiky sa znehodnocujú...
Dobrým dlhodobým vkladom s pravidelným prikladaním bolo v minulosti stavebné sporenie... V súčasnosti naše milované vlády tak priškrtili prémiu, že je rentabilné len tak-tak. Ach jaj, kde sú tie časy, keď som rekonštruoval byt, zobral som si medziúver, medziúver vložil na termínovaný vklad a úroky z vkladu mi zaplatili úroky z úveru a ešte aj niečo ostalo na infláciu.
Tie časy Stavebného Sporenia sú už dávno v ... Škoda ho