Vysledky: http://mtb2013.r.mikatiming.ch/2013/?content=file&file=09_XCO_Men_results_laps.pdf
Najvyssi cas zalozit obdobnu temu ako
cestne-preteky-cyklokros-f28/cestna-protour-t16019-4380.html, ktora by sa venovala dianiu vo svetovej sutaznej horskej cyklistike (Svetovy pohar, Majstrovstva sveta, Majstrovstva Europy, Prazske schody....).
posledný komentár: 19. 8. 2025 o 10:04
https://www.instagram.com/p/DFfNFaEqbq9/
https://www.brujulabike.com/primeras-imagenes-del-nuevo-orbea-fox-factory-team-al-completo-estrena-equipacion-y-ya-a-venta/
https://esmtb.com/nace-el-mondraker-factory-racing-xc-un-nuevo-equipo-top-mundial-estos-son-sus-fichajes/
https://www.heroucimarathonworldcup.com/
HERO UCI Marathon World Cup
10. 5. 25 Capoliveri Legend Cup powered by SCOTT, Isola d’Elba (ITA)
01. 6. 25 Naturland – Andorra, Andorra (AND)
14. 6. 25 HERO Südtirol Dolomites, Selva Val Gardena (ITA)
13. 7. 25 Black Forest ULTRA Bike Marathon, Kirchzarten (GER)
21. 9. 25 La Tramun Sea Otter Europe, Girona/Costa Brava (SPA)
https://www.brujulabike.com/specialized-factory-racing-estrena-nuevos-colores-y-fichaje-al-rojo/
https://mtbs.cz/clanek/specialized-racing-startuje-sezonu-2025-v-novych-dresech-a-s-adrienem-boichisem/kategorie/tymy-a-kluby
https://www.brujulabike.com/jolanda-neff-vuela-barro-banyoles/
Vsetky systemy teraz jazdia v blate super. Doba, ked nechcelo radit 3x9 v blate je davno prec.
https://www.brujulabike.com/jolanda-neff-vuela-barro-banyoles/
1. Super cup sponzorovany Shimanom…
2. Druha prisla do ciela na Srame, tak asi toho blata nemala o moc viac ako Jolanda
3. Asi aj Koretzky mal blata tony… na tom srame.
Pekny report, ale je jasne, ze objetivita sa tu nechala zaplatit.
Jolanda je blate ako doma, na Treku taketo zavody vyhravala tiez, to iste plati aj o Larsovi.
Bolo by asi paradne si ten pretek pozriet, museli to byt riadne jatka.
Dik za zdielanie clanku. 👍
Je jasné, že aj pretekári na mechanickom Shimano mali dosť problémov blate. Jolanda a Lars sú jedni z najlepších bajkerov, ktorí dokážu jazdiť na blate. Chápem, že napísať "Obaja využili "výhodu" mechanického XTR na totálne rozbahnenej trati kedy" bolo účelové a bola som zvedavá koľkí "SRAMISTI" sa chytia
tie foto zaujimave... vyzera to tak, na tej spodnej foto si tretrou to blato daval dole (prirodzene) a na tej strednej foto blato ani na kluke nezosuchali. ako keby mali rozdielny Q faktor. riadny masaker.
https://www.youtube.com/watch?v=2lVkeYTTMa8
z tohto videa to vyzera celkom inak ako na tych fotkach
Naposledy som to počul pri jedných riadne blatistých cx pretekoch od komentátora na ČT sport, že to už nie je ako kedysi, keď museli lanko ťahať.
Alebo aj tu:
"Ďalší potencionálny zdroj problémov sú bowdeny – aj tam sa vedia dostať nečistoty, lanko sa potom pri radení zasekáva. Mne sa to stalo na mojom prvom gravel biku. Bowden viedol cez rám v jednom neprerušenom kuse a aj tak sa dostali dnu nečistoty, zrejme cez páku.
Toto môže nastať aj u mechanického MTB radenia, už to nie je len nevýhoda cestných/gravel pák. Nič takéto však nehrozí pri elektronickom radení, ktoré je vodoodolné (SRAM píše o hĺbke 1 m), nevadia mu nečistoty, ľahšie sa v teréne obsluhuje a netreba ho stále nastavovať."
https://www.mtbiker.sk/clanky/127780/test-sram-rival-etap-axs-xplr-gravel-dal-komponentom-zabrat.html