Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Je to toto isté?
https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/kazety-a-pastorky/pastorky-diely/bosch-o-ring-pro-pastorok-p81193.html
Zobraziť komentár 07.03.2025 - 09:30:03
00
Ak si odmyslíme, že každý je pre iný modelový rok/produktový rad, tak funkciou to ako to isté označiť môžeme... ;-)
Zobraziť komentár 07.03.2025 - 09:45:25
02
Nie som si isty kazda generacia ma iny.Prvy krat som tiez objednal zly. Musi to byt na Gen4 motor.
Zobraziť komentár 10.03.2025 - 13:26:22
00
Ak to bolo mierené na mňa, tak som písal o funkcii, nie generácii, treba si to ešte raz prečítať... A cipo to určite pochopil...
Zobraziť komentár 11.03.2025 - 08:23:05
01
taakze prevodnik sa znova uvolnil aj po naneseni locktitu. pod maticou ziadna podlozka nebola :( takze znova smer servis aj s " usmernenim" ze tam nieco chyba
Zobraziť komentár 11.03.2025 - 08:42:35
01
Takže už vieš, kde je hrob psa... :-)
Zobraziť komentár 11.03.2025 - 08:47:53
00
jop+ budem chciet aj novu maticu, na starej uz vidno zavit nie v uplne top forme.... dufam ze je matica maksia ako tisichran na motore. to nieje mozne aby som kazdu jazdu zhadzoval kluku a dotahoval to
Zobraziť komentár 11.03.2025 - 08:50:52
00
arrow_leftvalecek napísal:
taakze prevodnik sa znova uvolnil aj po naneseni locktitu. pod maticou ziadna podlozka nebola :( takze znova smer servis aj s " usmernenim" ze tam nieco chyba

Omg aby si zakaznik zistoval, co tam ma byt, resp. co chyba... Ten zavit je dost plytky, staci aby matica bola trosku nakrivo, alebo ju vyosila spina a ked to dotiahnu, tak poskodia zavit... Ta "podlozka" je klasicky gumeny o ring, aby sa matica priamo nedotykala prevodnika, preto sa ti to stale uvolnuje.
Zobraziť komentár 11.03.2025 - 09:39:02
00
Ja som zrovna včera menil tiež a tá gumená podložka ( o-ring ) si myslím že by mohla byť so zodpovedajúcim priemerom hocijaká pretože sa dotiahnutím matice aj tak zdeformuje a sploští.
Zobraziť komentár 11.03.2025 - 09:43:11
01
.....na teda opakované používanie toho splošteného o-kružka môže spôsobovať opakované uvolnenie matice.
Zobraziť komentár 11.03.2025 - 13:00:38
00
Deformácia o krúžku je presne definovaná rozmerom drážky, tak ozaj nie je jedno aký o krúžok použiješ. 😉
Zobraziť komentár 11.03.2025 - 13:09:32
01
.....ináč by fakt zaujímalo prečo konštruktér tam navrhol lavý závit,ked podla všetkého ma tam byť pravý závit.
Zobraziť komentár 11.03.2025 - 15:02:25
00
Mozno by sa matica dotahovala az tak, ze by bud povolila, alebo by sa nedala odtiahnut. Z toho motora ide stale riadny krutak, ovela vacsi ako na beznom bicykli.
Zobraziť komentár 11.03.2025 - 15:22:32
00
ja aom nemal žiadnu:D
Zobraziť komentár 11.03.2025 - 15:52:36
00
pokračovanie debaty z vlákna fotiek našich ebajkov. po cca 700 km uvoľnené obe skrutky kľúk na Gen 5, vybral som ich von, závity vyčistil, kvapol trochu modrého Loctitu a dotiahol na 50Nm. cez víkend uvidím, či to pomohlo. môže sa Loctite vo fľaštičke časom znenodnotiť? mám ho už ani neviem ako dlho a nemá takú peknú modrú farbu ako vo videách. aj som ho prehrkal, ale bez zmeny, príde mi nejaký vodový
Zobraziť komentár 07.08.2025 - 19:07:10
00
keyboard_arrow_up