Ok dnes budem teda ten hejter ja
Za mňa nič extra teda okrem ceny a geo na mieru. Vzhľadovo žiadna sláva, mne to skrátka oku nelahodí a to nemám odpor voči klasickým trubkám a zvarom (taký Standert sa mi celkom páči). Kolesá mi k tomu tiež neladia.
Voči jazdným vlastnostiam si dovolím vyjadriť tiež pochybnosti, ale asi to bolo stavané hlavne ako srdcovka majiteľa a ozdoba na stenu, nie ako hltač kilometrov a lovec komov
Titan sa na kvalitný karbón rám nechytá tuhosťou ani hmotnosťou.
Veľa titanových rámov navyše používa karbónovú vidlicu.
Je to exkluzivita, chápem ak sa to majiteľom páči, ale preplácať len kvôli tomu a pritom nedostať lepší jazdný výkon, to nie je moja šálka kávy. Prípadná oprava bude tiež asi komplikovaná.
Ale výhodu vidím v tom že si to určite udrží vysokú cenu na rozdiel od karbónu alebo hliníku a minimálnu nutnosť údržby
Pri titane sa este vyzdvihuje takmer "nekonecna" zivotnost...
Mne sa velmi pacia tie mechanicke uzly zvarane laserom na 3D tlaciarni s titanoveho prasku.
Dizajnov velmi elegantne spracovany bajk... az teda na tu skaredu jazvu - husenicu za pilou na spodnom ramene...
to si mohli odpustit :/
Titan sa na kvalitný karbón rám nechytá tuhosťou ani hmotnosťou.
Veľa titanových rámov navyše používa karbónovú vidlicu.
Je to exkluzivita, chápem ak sa to majiteľom páči, ale preplácať len kvôli tomu a pritom nedostať lepší jazdný výkon, to nie je moja šálka kávy. Prípadná oprava bude tiež asi komplikovaná.
Ale výhodu vidím v tom že si to určite udrží vysokú cenu na rozdiel od karbónu alebo hliníku a minimálnu nutnosť údržby
Otázka znela prečo máš pochybnosti voči jazdným vlastnostiam. Nepýtala som sa na to ktorý rám je tuhší alebo ľahší.
Myslím si (vopred sa ospravedlňujem za vlastný názor, ktorý nemusí vyhovovať), že titán je vec "životného prejavu", resp. "štýlu" (sorry, neviem nájsť správny výraz)... Neviem, či si reálne kúpi niekto titánový rám kvôli jeho jazdným vlastnostiam (možno áno, opravte ma a tým tie vlastnosti nijako nehaním, nemal som doteraz dlhšiu príležitosť posúdiť, na základe pár testovačiek si netrúfam), skôr je to podľa mňa o tom, že ho jednoducho chce mať... Ja by som ho mať chcel, ale nebudem (ak nezdedím), lebo karbón je pre mňa viac ako vyhovujúci... Prirovnal by som to k tomu, že niekto (ja) je ochotný vybľaznúť aj 1000,- Eur za Oakley okuliare, pričom rovnako dobrá alternatíva sa dá kúpiť za desatinu ceny... Kto chce ísť do titánu, ide do titánu, kto je karbónový, je karbónový... Na jazdné vlastnosti by som to asi nehral... Ale toť len môj názor...
Otázka znela prečo máš pochybnosti voči jazdným vlastnostiam. Nepýtala som sa na to ktorý rám je tuhší alebo ľahší.
Myslel som si že som to v príspevku popísal. Hlavne kvôli tuhosti a hmotnosti, čo sa logicky odráža na jazdných vlastnostiach.
O tom vychválenom pohodlí si tiež dovolím povedať že rovnakú službu spravia kvalitné širšie plášte so správnym tlakom.
LMS Z tvojej odpovede mi vychádza, že si nikdy nemal možnosť pojazdiť na kvalitnom titánovom bajku. Nikde však netvrdím, že titán je lepší ako karbón. Ale "jazdné vlastnosti" je veľmi široký pojem. Dovolím si povedať, že veľmi tuhý rám na špurty ako napr. Spešl Venge tu z hobby cyklistov ocení málokto. Na druhej strane aj titánové rámy sú dnes robené inak ako v minulosti. Mýtus o mäkkom ráme z nízkou bočnou tuhosťou trvá u laikov dodnes. Nazgul súhlasím, kvalitný titán si nekupuješ pre iba jazdné vlastnosti. Kupuješ si ho lebo sa ti páči klasický tvar rámu z kovovej zliatiny, chceš sa odlíšiť, od rámu očakávaš veľmi dlhú životnosť a odolnosť. Skvelé jazdné vlastnosti titánového rámu sú už potom iba "čerešničkou na torte", ktorú samozrejme dostaneš v cene.
Lynskey sa asi neráta?😂
Ja som tiež nepovedal že titan jazdí zle, iba že nie je lepší od kvalitného karbónu.
V čom spočívajú tie skvelé vlastnosti? Teraz myslím niečo čo neponúknu iné materiály okrem titanu.
tato nemecka dizajnovka na mna vybehla z Pintaku... uz to aj realne jazdi ci je to zatial len render..?
velmi zaujimavo tvarovany ram... https://www.carbonworks.de/b1/?lang=en#
Pretekársky bicykel s 1 fľaškou? Nehovoriac že tou 1 veľkou fľaškou na spodnej rámovke úplne rozhasili ten vymakaný aero dizajn a pridali aj 10w na odpore vzduchu.
Že je to okopčené od Treku asi tiež radšej taktne pomlčia https://www.behance.net/gallery/44932167/Trek-2026-Concept
Pri cenovke mi už skoro aj káva vyprskla
Ale ok vyrobli niečo neokukané a nejakých kupcov si to nájde
LMS... pises okopcene od Treku...to si asi postol iny link, lebo na tom tvojom linku teda nenachadzam vela spolocnych crt...
kazdopadne cena astronomicka, ale ako to uz v dnesnom svete chodi, cim drahsia "aero" pitch...vina, tym skorej sa preda.
Ale paci sa mi tento ram... vsak aj Monu Lisu sa mozem obdivovat, ale nemusim ju vlastnit..
Tak skús pozrieť teraz. Okrem ostrých hrán Treku toho opozerali celkom dosť, ale možno je to len náhodička
Rám určite vyzerá lepšie ako nové Colnago, môže aj jazdiť dobre, ale ja to určite nezistím...za mňa je toto podobný nezmysel ako Balenciaga či ako sa to píše.
Pýtať 9000€ (!) za holý vraj aero rám ktorý je tak premakaný, že nemá domyslenú ani integráciu nevyhnutného jediného košíka s bidonom a tým neguje akékoľvek aero výhody (ak nejaké sú) tohoto konceptu je za mňa mierne povedané trúfalé.
LMS.. tak jedine ta "aero" hrana z hornej casti vidlice je jasna podobizen... ale to zase neviem ci Trek s tym prisiel ako prvy.
... mozno este ten koncept bez sedlovej rurky je identicky, no cely vrch ramovej rurky a zadnej vzpery je uplne iny.
A integracia flase...ze este nikoho nenapadlo schovat bidon do tej hrubej casti, k tomu malicke a lahke cerpadlo, hadicka a
pipíš na pitie (s mikropsinacom) niekde na hornej strane hlavoveho zlozenia. Ci UCI nepovoluje taketo veci?
Áno kedysi dávno boli takéto pokusy ale bol to práve Trek kto to znovu priviedol k životu a v modernom prevedení.
A to by som ten Trek tiež nechcel, nepáči sa mi.
K tej fľaši..ono by kludne stačilo mať košík integrovaný podobne ako to má BMC Timemachine, takto mi to viac pripadá skôr ako dizajnovka pre víkendových majetných cyklistov ako aero stroj kde sa myslelo hlavne na výkon.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Za mňa nič extra teda okrem ceny a geo na mieru. Vzhľadovo žiadna sláva, mne to skrátka oku nelahodí a to nemám odpor voči klasickým trubkám a zvarom (taký Standert sa mi celkom páči). Kolesá mi k tomu tiež neladia.
Voči jazdným vlastnostiam si dovolím vyjadriť tiež pochybnosti, ale asi to bolo stavané hlavne ako srdcovka majiteľa a ozdoba na stenu, nie ako hltač kilometrov a lovec komov
iba skreslenie fotkou, osvetlenie 'skryva' niektore spice predneho kolesa a robi ta vyplet asymetrický
inak pekny strieborny;)
Veľa titanových rámov navyše používa karbónovú vidlicu.
Je to exkluzivita, chápem ak sa to majiteľom páči, ale preplácať len kvôli tomu a pritom nedostať lepší jazdný výkon, to nie je moja šálka kávy. Prípadná oprava bude tiež asi komplikovaná.
Ale výhodu vidím v tom že si to určite udrží vysokú cenu na rozdiel od karbónu alebo hliníku a minimálnu nutnosť údržby
Mne sa velmi pacia tie mechanicke uzly zvarane laserom na 3D tlaciarni s titanoveho prasku.
Dizajnov velmi elegantne spracovany bajk... az teda na tu skaredu jazvu - husenicu za pilou na spodnom ramene...
to si mohli odpustit :/
este jedna vec, sedlovka a jej zamok,nastavenie vysky
hladal som, na fotkach nevidno,
majitel pise: sedlovka je uchycena sroubem zespoda takze to vypada skoro jako kdyby ta sedlovka byla integrovana
co mi velmi nevysvetluje uzamknitie
Veľa titanových rámov navyše používa karbónovú vidlicu.
Je to exkluzivita, chápem ak sa to majiteľom páči, ale preplácať len kvôli tomu a pritom nedostať lepší jazdný výkon, to nie je moja šálka kávy. Prípadná oprava bude tiež asi komplikovaná.
Ale výhodu vidím v tom že si to určite udrží vysokú cenu na rozdiel od karbónu alebo hliníku a minimálnu nutnosť údržby
Otázka znela prečo máš pochybnosti voči jazdným vlastnostiam. Nepýtala som sa na to ktorý rám je tuhší alebo ľahší.
Myslel som si že som to v príspevku popísal. Hlavne kvôli tuhosti a hmotnosti, čo sa logicky odráža na jazdných vlastnostiach.
O tom vychválenom pohodlí si tiež dovolím povedať že rovnakú službu spravia kvalitné širšie plášte so správnym tlakom.
Nazgul súhlasím, kvalitný titán si nekupuješ pre iba jazdné vlastnosti. Kupuješ si ho lebo sa ti páči klasický tvar rámu z kovovej zliatiny, chceš sa odlíšiť, od rámu očakávaš veľmi dlhú životnosť a odolnosť. Skvelé jazdné vlastnosti titánového rámu sú už potom iba "čerešničkou na torte", ktorú samozrejme dostaneš v cene.
Ja som tiež nepovedal že titan jazdí zle, iba že nie je lepší od kvalitného karbónu.
V čom spočívajú tie skvelé vlastnosti? Teraz myslím niečo čo neponúknu iné materiály okrem titanu.
velmi zaujimavo tvarovany ram...
https://www.carbonworks.de/b1/?lang=en#
Že je to okopčené od Treku asi tiež radšej taktne pomlčia
https://www.behance.net/gallery/44932167/Trek-2026-Concept
Pri cenovke mi už skoro aj káva vyprskla
Ale ok vyrobli niečo neokukané a nejakých kupcov si to nájde
kazdopadne cena astronomicka, ale ako to uz v dnesnom svete chodi, cim drahsia "aero" pitch...vina, tym skorej sa preda.
Ale paci sa mi tento ram... vsak aj Monu Lisu sa mozem obdivovat, ale nemusim ju vlastnit..
Rám určite vyzerá lepšie ako nové Colnago, môže aj jazdiť dobre, ale ja to určite nezistím...za mňa je toto podobný nezmysel ako Balenciaga či ako sa to píše.
Pýtať 9000€ (!) za holý vraj aero rám ktorý je tak premakaný, že nemá domyslenú ani integráciu nevyhnutného jediného košíka s bidonom a tým neguje akékoľvek aero výhody (ak nejaké sú) tohoto konceptu je za mňa mierne povedané trúfalé.
... mozno este ten koncept bez sedlovej rurky je identicky, no cely vrch ramovej rurky a zadnej vzpery je uplne iny.
A integracia flase...ze este nikoho nenapadlo schovat bidon do tej hrubej casti, k tomu malicke a lahke cerpadlo, hadicka a
pipíš na pitie (s mikropsinacom) niekde na hornej strane hlavoveho zlozenia. Ci UCI nepovoluje taketo veci?
A to by som ten Trek tiež nechcel, nepáči sa mi.
K tej fľaši..ono by kludne stačilo mať košík integrovaný podobne ako to má BMC Timemachine, takto mi to viac pripadá skôr ako dizajnovka pre víkendových majetných cyklistov ako aero stroj kde sa myslelo hlavne na výkon.