ja dúfam, že za 4 týždne budú aj ďalšie týždne a teplé počasie na bajkovanie
(brat s humorom)
a vsetci zabudnu na nejake nove shimano
neviem ci si dobre pamatam, bolo to uz fakt strasne davno, ked sa chystali predstavit 9100, bol to podobny "proces", no a tie naboje fakt stali zato
Kristina
Už som to sledoval. Teraz predstavené novinky sú presne v štýle, ktorý som očakával. Krásne bicykle, ktoré som jazdil už v ich mechanickej variante a sníval o light motoroch, aby to nezabíjalo ich výšľapový potenciál motory dostali a za mňa tie najzaujímavejšie DJI pohony navyše. Ďalej sa predstavili krásne vidlice v trende, ktorý dlhšie očakávam. Jediné čo sa mi úplne nepáči sú rôzne neohrabané veľmi technicky náročné prevodovky. Ale zas s elektro pohonom prečo nie, len zbytočne tomu dávajú hmotnosť. Ja tvrdím, že jazdiť bicykel s light pohonom v hmotnosti 19-22kg je krása. Mne sa to lepšie jazdí ako na mojom 14,5kg Stumpjumperi. Ťažší bike je lepší v zjazde pri jazdení po bočných štupľoch....Ale zas tie 26kg kovadliny to ide tiež pekne nadol, ale už to nie je pocit ako na bicykli.
Navyse tie prevodovky stale dost hucia. Pre toho, kto ma citlive ucho, to moze byt dost velky problem. Navyse v nasich koncinach ti to nema kto zoservisovat, opravit - vsetko sa musi riesit cez dodavatela/vyrobcu. Treba pockat na novsie generacie, ten koncept sa mi velmi paci, v podstate odpada servis pohonu a aj zadok je ovela lahsi. Od 7mej minuty je zvuk motora v kopci.
Nemyslím si, že to krútenie bude na nejakej nejazditeľnej úrovni. Skôr budú asi prevládať iné benefity ako je citlivejší chod a práve vyššia tuhosť pri brzdení a jazde v strmých priamych pasážach. Nezdá sa mi, že by Intend šiel nejakou zlou cestou. Tá cena oproti FOX TOP modelom nie je až tak extra. Až pri Intende ladenom Rulezzmanom je tá cena už zlá, to už sa nedá prekúsnuť.
Kristina
Už som to sledoval. Teraz predstavené novinky sú presne v štýle, ktorý som očakával. Krásne bicykle, ktoré som jazdil už v ich mechanickej variante a sníval o light motoroch, aby to nezabíjalo ich výšľapový potenciál motory dostali a za mňa tie najzaujímavejšie DJI pohony navyše. Ďalej sa predstavili krásne vidlice v trende, ktorý dlhšie očakávam. Jediné čo sa mi úplne nepáči sú rôzne neohrabané veľmi technicky náročné prevodovky. Ale zas s elektro pohonom prečo nie, len zbytočne tomu dávajú hmotnosť. Ja tvrdím, že jazdiť bicykel s light pohonom v hmotnosti 19-22kg je krása. Mne sa to lepšie jazdí ako na mojom 14,5kg Stumpjumperi. Ťažší bike je lepší v zjazde pri jazdení po bočných štupľoch....Ale zas tie 26kg kovadliny to ide tiež pekne nadol, ale už to nie je pocit ako na bicykli.
v rozmedzi 19-22 kg light pohonove ebiky? Kellys Theos F100 s 820wh, a plnovýkonovým ep801 ma 20.6 kilogramu. Jedinym jeho "limitom" ak sa to tak da nazvat je zdvih 150/140 a cena. Dobre spraveny ebike v tejto vahe neni lahka vec ale light ebiky by mali ist nizsie s vahou aby to davalo zmysel
Nemyslím si, že to krútenie bude na nejakej nejazditeľnej úrovni. Skôr budú asi prevládať iné benefity ako je citlivejší chod a práve vyššia tuhosť pri brzdení a jazde v strmých priamych pasážach. Nezdá sa mi, že by Intend šiel nejakou zlou cestou. Tá cena oproti FOX TOP modelom nie je až tak extra. Až pri Intende ladenom Rulezzmanom je tá cena už zlá, to už sa nedá prekúsnuť.
Mal som možnosť vyskúšať iba zjazdové USD vidlice ako áno jazdiť sa na tom dá ale keď máš trocha citu tak to vnímaš. Citlivý chod tam je no akonáhle ju skrutne tak je všetka tá citlivosť v momente preč... O niečo lepšie na tom bola DVO Emerald no stále to nebolo ono v porovnaní s klasickou konštrukciou... Na rovných pasážach to je jedno, no akonáhle potrebuješ zatacat a nedajbože sa k tomu pridá aj nejaka rýchlosť a preťaženie tak si koleso žije svoj život ? Netreba ísť až tak veľmi do minulosti keď RS predstavilo svoju xc usd vidlu, no veľa úspechu nezožalaak si dobre apominam...
Úplne beznádejne by som to nevidel ale podľa mňa bude ich cieľovka velmi špecifická a nie zrovna masová...
Aj na novinke od FOXU aktuálnej redaktor píše, že okometricky sa mu zdá, že vidlica nepoužíva klasickú 15mm pevnú osku. Intend používa klasiku, ale myslím, že na vyžiadanie vedia urobiť aj s 20mm oskou. Okrem toho ju po dotiahnutí fixujú 2 a 2 skrutky na každej nohe ako majú DH vidlice. Ten Kellys asi toľko má..všade to tak uvádzajú, aj vyššie modely majú pod 22kg. Čo je fajn, ale nemá to high pivot
Pisu, ze baterka je kilo lahsia ako bezne mavaju baterky .. light motor + polovicna baterka a hned mame 16kg, co uz neni zle ( aeste -4kg = -4tisic euro dole )
... Netreba ísť až tak veľmi do minulosti keď RS predstavilo svoju xc usd vidlu, no veľa úspechu nezožalaak si dobre apominam...
Za mňa bola RS1 skvelá, citlivá vidla. Išla by som do nej aj teraz. Problém bol IMHO na pretekoch keď bolo potrebné rýchlo vymeniť predné koleso a každá noha sa pohybovala samostatne a ešte sa aj točila. Takže opäť nasadiť koleso a prevliecť osu bolo v strese veľa krát časovo náročné.
mozno "objavia" specialized 24mm osku (alebo 25tka to bola?)
Spesl bola 25, Maverick mal 24/7. Inak DUC32 aj SC32 boli za mna super, len uz v dnesnej dobe to chce nieco tuhsie. Keby sa vratili s DUC36, tak do nej idem.
Tá Fox USD vidlica má osku min. 20mm. Ja si myslím, že to je presne 20mm. Určite nie 15mm párok.
Keď si uvedomíte, že Lefty alebo Ocho majú rovnakú torznu tuhosť ako dvojnoha konkurencia, tak USD vidlica podobajúca sa na 38mm vidlicu môže byť so s rovnakým trikom ešte tuhšia než tá 38mm. Dokonca dlhozdvihova Lefty mala okolo 170mm na začiatku rozmachu Enduro pretekov.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
(brat s humorom)
a vsetci zabudnu na nejake nove shimano
neviem ci si dobre pamatam, bolo to uz fakt strasne davno, ked sa chystali predstavit 9100, bol to podobny "proces", no a tie naboje fakt stali zato
To je taktika, že stále čakáš a nekupuješ Sram a iba meníš zodraté časti na pôvodnom pohone alebo brzdách. 😁
https://www.pinkbike.com/news/fox-teases-inverted-prototype-enduro-fork.html
Cane Creek sa pridal do partie Upsidedown.
https://www.pinkbike.com/news/cane-creeks-prototype-inverted-fork-sea-otter-2025.html
Už som to sledoval. Teraz predstavené novinky sú presne v štýle, ktorý som očakával. Krásne bicykle, ktoré som jazdil už v ich mechanickej variante a sníval o light motoroch, aby to nezabíjalo ich výšľapový potenciál motory dostali a za mňa tie najzaujímavejšie DJI pohony navyše. Ďalej sa predstavili krásne vidlice v trende, ktorý dlhšie očakávam. Jediné čo sa mi úplne nepáči sú rôzne neohrabané veľmi technicky náročné prevodovky. Ale zas s elektro pohonom prečo nie, len zbytočne tomu dávajú hmotnosť. Ja tvrdím, že jazdiť bicykel s light pohonom v hmotnosti 19-22kg je krása. Mne sa to lepšie jazdí ako na mojom 14,5kg Stumpjumperi. Ťažší bike je lepší v zjazde pri jazdení po bočných štupľoch....Ale zas tie 26kg kovadliny to ide tiež pekne nadol, ale už to nie je pocit ako na bicykli.
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Už som to sledoval. Teraz predstavené novinky sú presne v štýle, ktorý som očakával. Krásne bicykle, ktoré som jazdil už v ich mechanickej variante a sníval o light motoroch, aby to nezabíjalo ich výšľapový potenciál motory dostali a za mňa tie najzaujímavejšie DJI pohony navyše. Ďalej sa predstavili krásne vidlice v trende, ktorý dlhšie očakávam. Jediné čo sa mi úplne nepáči sú rôzne neohrabané veľmi technicky náročné prevodovky. Ale zas s elektro pohonom prečo nie, len zbytočne tomu dávajú hmotnosť. Ja tvrdím, že jazdiť bicykel s light pohonom v hmotnosti 19-22kg je krása. Mne sa to lepšie jazdí ako na mojom 14,5kg Stumpjumperi. Ťažší bike je lepší v zjazde pri jazdení po bočných štupľoch....Ale zas tie 26kg kovadliny to ide tiež pekne nadol, ale už to nie je pocit ako na bicykli.
Mal som možnosť vyskúšať iba zjazdové USD vidlice ako áno jazdiť sa na tom dá ale keď máš trocha citu tak to vnímaš. Citlivý chod tam je no akonáhle ju skrutne tak je všetka tá citlivosť v momente preč... O niečo lepšie na tom bola DVO Emerald no stále to nebolo ono v porovnaní s klasickou konštrukciou... Na rovných pasážach to je jedno, no akonáhle potrebuješ zatacat a nedajbože sa k tomu pridá aj nejaka rýchlosť a preťaženie tak si koleso žije svoj život ? Netreba ísť až tak veľmi do minulosti keď RS predstavilo svoju xc usd vidlu, no veľa úspechu nezožalaak si dobre apominam...
Úplne beznádejne by som to nevidel ale podľa mňa bude ich cieľovka velmi špecifická a nie zrovna masová...
Za mňa bola RS1 skvelá, citlivá vidla. Išla by som do nej aj teraz. Problém bol IMHO na pretekoch keď bolo potrebné rýchlo vymeniť predné koleso a každá noha sa pohybovala samostatne a ešte sa aj točila. Takže opäť nasadiť koleso a prevliecť osu bolo v strese veľa krát časovo náročné.
Spesl bola 25, Maverick mal 24/7. Inak DUC32 aj SC32 boli za mna super, len uz v dnesnej dobe to chce nieco tuhsie. Keby sa vratili s DUC36, tak do nej idem.
Keď si uvedomíte, že Lefty alebo Ocho majú rovnakú torznu tuhosť ako dvojnoha konkurencia, tak USD vidlica podobajúca sa na 38mm vidlicu môže byť so s rovnakým trikom ešte tuhšia než tá 38mm. Dokonca dlhozdvihova Lefty mala okolo 170mm na začiatku rozmachu Enduro pretekov.