Takze zakladam tuto temu, aby sa veci suviasace aut, motoriek a hoci aj kosaciek preberali tu a nie medzi bikami. Urcite je tu vela fanusikov (aj odporcov) tejto tematiky, ktory budu radi prispievat
Takze mozeme pokracovat debatou z temy "Škaredé, netradičné bajky a všakovaké výmysly na 2 kolesách" a debatou okolo zahadnej smrti Pininfarina.
Ahojte plánujem montáž ťažneho zariadenia. Poprosím o nejaké vaše skúsenosti. Je lepšie odnímateľné, alebo pevné? Aké máte vy?
Za ďalšie, aké káblovanie dať? Pozeral som že sú rôzne. Mám z toho hokej v hlave. Sú aj jednoduchšie, kde netreba veľa rozoberať, ale aj také kde sa demontuje kopec interiérových obkladov. Trochu mám z toho obavy, lebo niektoré plasty keď sa raz dajú dole už môžu začať vrzgať. Z hľadiska toho, že neplánujem ťahať nejaké prívesy, ale len výslovne nosič na bajky, by možno stačilo aj jednoduchšie káblovanie. Nepotrebujem špeciálne vychytávky napr. automatické vypínanie senzorov, tie si viem na infotainmente vypnúť sám.
Za ďalšie,poradíte nejaké spoľahlivé montážne stredisko v okolí BA?
Dík za info.
Cauko. Na osobnom aute mam bajonetove tazne,ktore sa nezasuva horizontalne, ale vertikalne. je to torsku otrava, nakolko pri montazi vyrezali fakt len nevyhnutnu cast z naraznika co sice vyzera sexi, no pri aretacii je potrebne otocit klucom a uz som si aj nepekne porezal ruku, z coho niesom velmi nadseny.
Na predchadzajucom aute som mal bajonetove zapinanie, ktore sa vsuvalo horizontalne a stacilo len sliapnut na poistny pedal - ten typ bol naozaj uzasny plug and play - ak by bola moznost siel by som do tohto typu.
Zalezi tiez aky typ auta mas a ako velmi chces, aby bolo tazne skryte, resp ako sa poskodi naraznik.
Na firemnom mam automaticke vysuvne gomgikom a to je nebe a dudy a bol som ochotny si za to priplatit nekrestanske prachy- iked aj to sa mi uz asi 2x zaseklo a nechcelo sa vysunut. No a teraz babo rad v Bratislave mate urcite min 1 predajcu kt aj montuje - tazar group.
valecek čo sa týka montážnej firmy, viem že tu okolo BA ich je viac. ale tiež vieme ako to funguje, firiem je veľa, ale tých kvalitných ktoré sa vyznajú je málo. práve v tazare kolega si dal montovať a praskli mu zadné svetlo. nepriznali farbu, zistil až on naštastie ešte pri preberaní. ku cti im slúži že mu dali ako odškodné montáž zdarma.
Na predoslom aute som mal odnimatelne a bola to otrava, na terajsie som dal pevne a okrem toho ze to stalo o par stovak menej, nemusim riesit zasekavanie, babranie sa s klucmi a ine otravne cinnosti, zhodim plastovy poklop, nahodim stojan a mam pokoj. Daval som montovat v Autocar, mali to hotove za hodinku a kabelaz som daval tu najlacnejsiu univerzal, kedze neplanujes tahat karavan a nabijat baterku tak jedine co potrebujes su svetla.
Ja som v Autocar Senec dal montovať odnímateľné vertikálne, aby bolo skryté, lebo Subaru Legacy a používam to pár krát za rok. Ale je to babracka, ak nechce zaskocit. Elektriku som dal vhodnú aj karavan, keby dačo. Auto má pred prípravu, na ktorú sa v Autocar vykašľali a proste cvakli potrebné káble. Na obyčajnom aute, alebo dodávke by som dal odnímateľné, ale také to, ktoré vidno, s horizontálnym zasuvanim.
Ahojte plánujem montáž ťažneho zariadenia. Poprosím o nejaké vaše skúsenosti. Je lepšie odnímateľné, alebo pevné? Aké máte vy?
Za ďalšie, aké káblovanie dať? Pozeral som že sú rôzne. Mám z toho hokej v hlave. Sú aj jednoduchšie, kde netreba veľa rozoberať, ale aj také kde sa demontuje kopec interiérových obkladov. Trochu mám z toho obavy, lebo niektoré plasty keď sa raz dajú dole už môžu začať vrzgať. Z hľadiska toho, že neplánujem ťahať nejaké prívesy, ale len výslovne nosič na bajky, by možno stačilo aj jednoduchšie káblovanie. Nepotrebujem špeciálne vychytávky napr. automatické vypínanie senzorov, tie si viem na infotainmente vypnúť sám.
Za ďalšie,poradíte nejaké spoľahlivé montážne stredisko v okolí BA?
Dík za info.
Ahoj, ja som si dával montovať na moje posledné 2 autá Galiu s horizontálnym bajonetom. Rovnaké ťažné dal namontovať na svoje druhé auto svokor a môžem povedať že sme s riešením spokojní. Ja to používam na ťahanie prívesného vozíka.
Moje požiadavky boli:
-jednoduchá manipulácia
Určite demontovateľné. Prvé ťažné som mal, pred rokmi, na pevno (značku neviem) a po tom ako som pri nakladaní do kufra pár krát píšťalou trafil guľu, pochopil som že nikdy viac . Mal som možnosť skúšať aj spodnú montáž a praktické mi to neprišlo
-povrchová úprava
Na staršom aute, kde bolo ťažné na pevno, som ho musel po rokoch pravidelne natierať. Galia je pozink a po rokoch na nej nebola štipka hrdze.
-13 pin koncovka
Používal som ju s redukciou celý čas. Karavan nemám ani som nikdy neťahal a už by som to riešil jednoduchou inštaláciu. Pripájanie a odpájanie redukcie ma otravuje.
-cena
Pri Galii je bonusom že sa jedná o SK výrobok. Montovali mi ju na obe autá v Popcar.eu v BA. Ak by si mal otázky, kľudne píš.
ty kks tak kontrolka zhasla
-v piatok sa objavila kontrolka adblue cestou z prace a hlaska porucha cidla
-v nedelu cestou do kina s deckami sa kontrolka rozblikala a vystraha sa zmenila na tu na fotke, s dojazdom do 1100km
-dnes rano to pekne odpocitalo na dojazd uz len 1050 podla ujdenych km..
-ked som siel domov, sadol do auta a nastartoval auto ticho, bez alarmov, bez vystrah..
takze vsetko je zrazu OK, akurat netusim kedy sa to objavi zas a kam a kolko mozem jazdit velky vylet prazdninovy ale asi vymenim za motanie sa po okoli servis objednany na najblizsi mozny termin 28.4.
tak update:
- blikajúca kontrolka adblue s hláškou s počítadlom sa už znova neobjavila
- asi 3x sa mi chvilkovo objavila svietiaca kontrolka adblue a len jednoduchá hláška o poruche čidla. 2 x zhasla počas jazdy po pár minútach, raz sa objavila ráno pri štarte a vydržala celú cestu do roboty, poobede z roboty ticho
- od prvého objavenia som najazdil cca 1500km
dnes som bol na diagnostike a auto nič! nula, zero, prd.. žiaden záznam o akejkolvek chybe, auto úplne čisté. takže nie je možné vôbec určiť čo sa začína dodrbkávať.. do konca mája mám štandardnú záruku, potom ďalšie 2 roky predĺženú, takže až budú vedieť čo tak potom opravia/vymenia
Najlahsie to vyriesis nejakym adapterom, co vie citat chyby. Moj Carista s predplatnym vie vycitat aj historiu - VW - nie je to to, co vidi s origo citackou, ale na internete sa ten kod da najst a zistit chybu. Alebo sa stavit s chybou v najblizsom servise.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Za ďalšie, aké káblovanie dať? Pozeral som že sú rôzne. Mám z toho hokej v hlave. Sú aj jednoduchšie, kde netreba veľa rozoberať, ale aj také kde sa demontuje kopec interiérových obkladov. Trochu mám z toho obavy, lebo niektoré plasty keď sa raz dajú dole už môžu začať vrzgať. Z hľadiska toho, že neplánujem ťahať nejaké prívesy, ale len výslovne nosič na bajky, by možno stačilo aj jednoduchšie káblovanie. Nepotrebujem špeciálne vychytávky napr. automatické vypínanie senzorov, tie si viem na infotainmente vypnúť sám.
Za ďalšie,poradíte nejaké spoľahlivé montážne stredisko v okolí BA?
Dík za info.
Na predchadzajucom aute som mal bajonetove zapinanie, ktore sa vsuvalo horizontalne a stacilo len sliapnut na poistny pedal - ten typ bol naozaj uzasny plug and play - ak by bola moznost siel by som do tohto typu.
Zalezi tiez aky typ auta mas a ako velmi chces, aby bolo tazne skryte, resp ako sa poskodi naraznik.
Na firemnom mam automaticke vysuvne gomgikom a to je nebe a dudy a bol som ochotny si za to priplatit nekrestanske prachy- iked aj to sa mi uz asi 2x zaseklo a nechcelo sa vysunut. No a teraz babo rad
teraz som si robil pros and cons, vychádza mi to viac na odnímateľné. lebo čo sa týka vyrezania nárazníka, tam je to v podstate jedno, reže sa tak či tak. za odnímateľné hovorí že nosič budem používať 3-4 krát do roka, je to aj estetickejšie si myslím, navyše ako sa poznám mal by som od toho pevného ťažného otlčené holenné kosti. jediná výhoda je v tom čo písal dees
asi to bude medzi týmito:
https://www.elsaslovakia.sk/tazne-zariadenie-ford-puma-2019-bajonet-aragon-p142744/
https://www.elsaslovakia.sk/tazne-zariadenie-ford-puma-2019-vertikalni-westfalia-p105672/
hlavná otázka zostáva akú kabeláž použiť? váš názor?
😂
Za ďalšie, aké káblovanie dať? Pozeral som že sú rôzne. Mám z toho hokej v hlave. Sú aj jednoduchšie, kde netreba veľa rozoberať, ale aj také kde sa demontuje kopec interiérových obkladov. Trochu mám z toho obavy, lebo niektoré plasty keď sa raz dajú dole už môžu začať vrzgať. Z hľadiska toho, že neplánujem ťahať nejaké prívesy, ale len výslovne nosič na bajky, by možno stačilo aj jednoduchšie káblovanie. Nepotrebujem špeciálne vychytávky napr. automatické vypínanie senzorov, tie si viem na infotainmente vypnúť sám.
Za ďalšie,poradíte nejaké spoľahlivé montážne stredisko v okolí BA?
Dík za info.
Ahoj, ja som si dával montovať na moje posledné 2 autá Galiu s horizontálnym bajonetom. Rovnaké ťažné dal namontovať na svoje druhé auto svokor a môžem povedať že sme s riešením spokojní. Ja to používam na ťahanie prívesného vozíka.
Moje požiadavky boli:
-jednoduchá manipulácia
Určite demontovateľné. Prvé ťažné som mal, pred rokmi, na pevno (značku neviem) a po tom ako som pri nakladaní do kufra pár krát píšťalou trafil guľu, pochopil som že nikdy viac
-povrchová úprava
Na staršom aute, kde bolo ťažné na pevno, som ho musel po rokoch pravidelne natierať. Galia je pozink a po rokoch na nej nebola štipka hrdze.
-13 pin koncovka
Používal som ju s redukciou celý čas. Karavan nemám ani som nikdy neťahal a už by som to riešil jednoduchou inštaláciu. Pripájanie a odpájanie redukcie ma otravuje.
-cena
Pri Galii je bonusom že sa jedná o SK výrobok. Montovali mi ju na obe autá v Popcar.eu v BA. Ak by si mal otázky, kľudne píš.
-v piatok sa objavila kontrolka adblue cestou z prace a hlaska porucha cidla
-v nedelu cestou do kina s deckami sa kontrolka rozblikala a vystraha sa zmenila na tu na fotke, s dojazdom do 1100km
-dnes rano to pekne odpocitalo na dojazd uz len 1050 podla ujdenych km..
-ked som siel domov, sadol do auta a nastartoval auto ticho, bez alarmov, bez vystrah..
takze vsetko je zrazu OK, akurat netusim kedy sa to objavi zas a kam a kolko mozem jazdit
tak update:
- blikajúca kontrolka adblue s hláškou s počítadlom sa už znova neobjavila
- asi 3x sa mi chvilkovo objavila svietiaca kontrolka adblue a len jednoduchá hláška o poruche čidla. 2 x zhasla počas jazdy po pár minútach, raz sa objavila ráno pri štarte a vydržala celú cestu do roboty, poobede z roboty ticho
- od prvého objavenia som najazdil cca 1500km
dnes som bol na diagnostike a auto nič! nula, zero, prd.. žiaden záznam o akejkolvek chybe, auto úplne čisté. takže nie je možné vôbec určiť čo sa začína dodrbkávať.. do konca mája mám štandardnú záruku, potom ďalšie 2 roky predĺženú, takže až budú vedieť čo tak potom opravia/vymenia
z toyoty to má len logo, inak to je čistý peugeot