Zdravim, konecne treba zalozit aj tuto temu, lebo mnoho z nas, z hlavneho mesta a okolia, tam travi vela casu na bicykli, a v nadchadzajucej sezone aj bude
pre zdarny zaciatok par letnych fotiek z Hainburgu:
Chapal by som rovnake opatrenia na vsetkych vstupoch, napr ta vanicka je v poho. Ked to maju pre auta tak rovnako pre biky ak myslia ze tie 3cm uzke plaste toho prenesu tolko.
Mna by len zo zvedavosti zaujimal prieskum/statistika, kolko z cyklistov pred tou vanickou aj zosadne a prejde peso vedla bicykla (podla prosby/instrukcie) alebo iba urobia spomaleny prejazd
Parkrat som tadial isiel a vzdy som bol jediny co tam zosadol, tam i naspat. Je to tam z jednej i druhej strany napisane, nijak ma to nezdrzi, nicomu tym neublizim tak nevidim dovod preco by som to nemal robit. Skor si myslim ze cim viac cyklistov to robit nebude tym vysia je sanca ze to tam pre nas cele zavru tak ako na niektorych inych miestach.
Ja len, že keď sa tak vyžaduje aby sa tam po tom prechádzali aj cyklisti, či sa aj od posádky auta vyžaduje aby vystúpili všetci z auta a prešli sa po mokrej rohoži. Lebo to je presne tá blbosť čo sa vyžaduje na tej hrádzi. A áno som jeden z toho množstva, ktorý tam nezosadne a pomaly to prejde na bicykli. Pritom ako cyklista mám na tých tretrách minimum nečistôt, keďže sa zeme poriadne ani nedotknú od nacvaknutia spred domu až po vycvaknutia opäť pred domom. Za to tá osádka vozidla v tých topánkach mohla labzovať kade-tade.
iron.hide tebe to pride vtipne ale cestne tretry su uplne ine zospodu ako mtb a nie su vhodne na chodenie. Aktualne su moje chudery sworksy uz znova poniecene a podrazka rozpraskana z chodenia a budem musiet zasa riesit opravu v nejakej karbonovej opravovni.
iron.hide tebe to pride vtipne ale cestne tretry su uplne ine zospodu ako mtb a nie su vhodne na chodenie. Aktualne su moje chudery sworksy uz znova poniecene a podrazka rozpraskana z chodenia a budem musiet zasa riesit opravu v nejakej karbonovej opravovni.
V podstate sa da povedat, ze vsetok ziskany cas udajnym vyssim prenosom energie pri kombinacii karbonove cestne tretry+pedale s vacsou plochou v porovnani s karbonovymi MTB tretrami a pedalmi, stratis pri rieseni opravy tretier.
Ja len, že keď sa tak vyžaduje aby sa tam po tom prechádzali aj cyklisti, či sa aj od posádky auta vyžaduje aby vystúpili všetci z auta a prešli sa po mokrej rohoži. Lebo to je presne tá blbosť čo sa vyžaduje na tej hrádzi. A áno som jeden z toho množstva, ktorý tam nezosadne a pomaly to prejde na bicykli. Pritom ako cyklista mám na tých tretrách minimum nečistôt, keďže sa zeme poriadne ani nedotknú od nacvaknutia spred domu až po vycvaknutia opäť pred domom. Za to tá osádka vozidla v tých topánkach mohla labzovať kade-tade.
Joli, trochen zle pochopene. Cyklista-turista ma zostupit, aby sa nevyrubal na prekazke na ceste. Nie kvoli cisteniu tretier.
Joli, trochen zle pochopene. Cyklista-turista ma zostupit, aby sa nevyrubal na prekazke na ceste. Nie kvoli cisteniu tretier.
Ani v tomto nie ste jednotní. Tak teda ako? Lebo výška toho dreveného prahu nie je o nič vyššia ako doma medzi miestnosťami. To naozaj nemá nič spoločné s nemožnosťou prejazdu bez nutnosti zosadnutia.
Najlepšie tento paškvil zaklincuje tá dopravná značka cca 40 m pred tým, teda Zákaz vjazdu všetkým vozidlám. Takže oficiálne by vlastne na ten úsek ani bicykle nemali vojsť.
No ved ta znacka vravi ze mas zosadnut a pochodovat ?
To je tak ked ti co robia tieto vymysly maju obmedzenu predstavu o cyklistoch a ich vnimanie konci pri cloveku v teniskach na trekovom biku s nosicom nad zadnym kolesom alebo ebikom. Takito ludia casto ani nevedia ze existuje nieco take ako tretry a nie este cestne tretry.
O efektivite tej vanicky si myslim svoje. Ale pride mi smiesne bedakat nad tromi, maximalne styrmi krokmi, ktore by si kvoli zosadnutiu musel urobit a este urazat ludi, ktori ju tam nainstalovali.
nikto tu nebedaka, len par ludi tu nevie o com je rec a obhajuje tieto nezmysly (zosadni z biku a tlac ho aby si po tom presiel v obuvi) bez chapania suvislosti kedze sa s nimi nikdy nestretli.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ale mne je to jedno, neobhajujem to, iba rozmýšľam, že prečo sú tie mosty zavreté.
nemal som nikoho nadohlad - niezeby som sa podla toho rozhodoval, len pozriet zopar inych
iron.hide tebe to pride vtipne ale cestne tretry su uplne ine zospodu ako mtb a nie su vhodne na chodenie. Aktualne su moje chudery sworksy uz znova poniecene a podrazka rozpraskana z chodenia a budem musiet zasa riesit opravu v nejakej karbonovej opravovni.
iron.hide tebe to pride vtipne ale cestne tretry su uplne ine zospodu ako mtb a nie su vhodne na chodenie. Aktualne su moje chudery sworksy uz znova poniecene a podrazka rozpraskana z chodenia a budem musiet zasa riesit opravu v nejakej karbonovej opravovni.
V podstate sa da povedat, ze vsetok ziskany cas udajnym vyssim prenosom energie pri kombinacii karbonove cestne tretry+pedale s vacsou plochou v porovnani s karbonovymi MTB tretrami a pedalmi, stratis pri rieseni opravy tretier.
Joli, trochen zle pochopene. Cyklista-turista ma zostupit, aby sa nevyrubal na prekazke na ceste. Nie kvoli cisteniu tretier.
To si nemyslim ze je koli tomu. To uz vyliezt na obrubnik je tazsie ako hentoto.
Ani v tomto nie ste jednotní. Tak teda ako? Lebo výška toho dreveného prahu nie je o nič vyššia ako doma medzi miestnosťami. To naozaj nemá nič spoločné s nemožnosťou prejazdu bez nutnosti zosadnutia.
Najlepšie tento paškvil zaklincuje tá dopravná značka cca 40 m pred tým, teda Zákaz vjazdu všetkým vozidlám. Takže oficiálne by vlastne na ten úsek ani bicykle nemali vojsť.
To je tak ked ti co robia tieto vymysly maju obmedzenu predstavu o cyklistoch a ich vnimanie konci pri cloveku v teniskach na trekovom biku s nosicom nad zadnym kolesom alebo ebikom. Takito ludia casto ani nevedia ze existuje nieco take ako tretry a nie este cestne tretry.