od Ilavy po Prejtske jazera je miestami deravy asfalt. v bode 2 je kus strkovej cesty ale myslim ze sa to da aj na cestaku. zvysok uz v pohode. https://mapy.com/s/catupuhapu
Ako vravi Gusto, strk je iba tuto (oznacene cervenou). Za domaceho pisem, ze radsej kusok po strku, ako po hlavnom tahu, kde je krajnica taka akoze a celu cestu ides v pruhu a v Klobusiciach sa kazdych snad 20 metrov musis vyhnut kanalovym poklopom. Prejta Dubnica je sice krajnica siroka, ale pod 100 sa tam asi nejazdi. Sice zalezi aj na case, kedy sa clovek vyberie. Ale cez jazera je to vzdy na 99% bez aut.
Ahojte. Obe cesty (hlavná cesta a cesta popri kanáli) majú svoje + a -. Do Dubnice bicyklujem z Ilavy už viac ako 10 rokov (o prepojení cyklocestou sa roky rokúce hovorí a zatiaľ nič).
Spočiatku som do Dubnice jazdil popri kanáli, neskôr som začal radšej po hlavnej ceste. Cesta bola popri kanáli kedysi veľmi v zlom stave. Teraz je to už lepšie - v okolí Prejtského jazera pri železnici (aj stará cesta a je aj nová popri železnici), tuším v 2018 sa vyasfaltovala cesta popri kanáli medzi Prejtskými jazerami a Dubnicou po most na Bolešov (dovtedy bolo komfortnejšie jazdiť hore po vrchu hrádze kanála), v Ilave sa vyasfaltovala cesta popri kanáli po ČOV. Kedysi boli tieto úseky úplne rozbité a dieravé (podobne ako zostali tie na obrázku vyznačené, len upresním, že to nie je ani tak štrk, skôr sú to utlačené kamene v hline, takže na bicykli s tvrdými pneu a bez odpruženia to pri vyššej rýchlosti (povedzme nad 15 km/h) pekne trase plus sú tam veľké a široké výmole od kaluží, treba vedieť, kde ako kľučkovať).
Po hlavnej ceste medzi Ilavou a Dubnicou som prešiel tisíce krát a na nič nebezpečné si nespomínam a bežne vidieť cyklistov jazdiť po tejto ceste. Vodiči sú ako všade inde, drvivá väčšina obchádza v pohode, niektorí majú miesto a aj tak radšej počkajú a potom sú aj šoféri, čo obchádzajú na tesno, ale je to len občas a deje sa to asi na každej ceste. Kanály v Klobušiciach poznám, väčšina sa dá obísť, niektoré sú v rovine vozovky, pár je pod, tam si vyhnutie treba načasovať, pri najhoršom, ak sa nedá vyhnúť, tak spomalím a prejazd odpérujem telom. Z Prejty vedie do Dubnice cyklochodník, len treba naň v Prejte zájsť.
Úsek Dubnica Trenčín je vo výstavbe, tak asi na horáku by to šlo prejsť, inak možnosť do TN je cyklocesta z Nemšovej alebo opäť hlavný ťah.
Zhrniem to, že ak treba ísť cestu iba raz za čas a jazdíte na pohodu 20-25 km/h, tak popri kanáli sa to dá aj na cestnom, len pozor v úseku na úrovni Klobušíc, asfalt sa tam drobí, robia sa po stranách výtlky a na 2 miestach sú cez celú šírku, pozor na nerovnosť aj pod mostom privádzača v Ilave, a potom na tie vyznačené úseky okolo jazier. Tam tiež pozor na veľké kaluže po dažďoch.
Hlavná cesta je výhodnejšia, ak jazdíte rýchlo, často a nechcete si ničiť bicykel.
Ako nie? Ved sa normalne chodi cez Dalitrans a cez dieru v plote, alebo cez tyzden byva aj brana normalne otvorena. Dokonca aj mapy.cz to normalne teraz maju zakreslene ako cyklotrasu.
ako info je to ok ale
v mapy.cz to nieje - ak tam aj nieco bolo, tak to len daky premotivovanec nakreslil do OSM z ktorych to mapy preberaju. dnes tam diera je, zajtra nemusi. je to neoficialne a vstupujes na cudzie pozemky, kludne ta tam niekto moze za to zdrbat. a je velmi velmi smutne ako sa pani z TSK vedia otrcat pri kazdom novom useku vyasfaltovanej hradze za miliony ale nedokazu vybavit jednu kratucku obchadzku (ani malinku lavku v Srni). lebo neverim ze ten most dokoncia v termine a bude to na dlho.
Ak tam diera nebola a niekto ju urobil naschvál, aby sa tadiaľ dalo prechádzať, na mieste majiteľa by ma to pekne naštvalo. Na opravu mu na 100% nikto nedá. Nečudoval by som sa, keby tam dá časom cedule so súkromným pozemkom a zákazom vstupu a v čase uzavretia areálu ho zabezpečil strážnym psom.
Bomba je aj uzavretý cyklomost v TN. Človek si ide zabicyklovať na hrádzu a musí vynášať a znášať bike po schodoch na starý cestný most cez Váh. V tom H. Sŕní, aby sme tam raz neprenášali bicykle dole cez potok.
Nepáči sa mi ani postup prác na úseku cyklotrasy TN - Dubnica. V auguste 2024 sa to začalo robiť a malo to trvať 8 mesiacov. Už to malo byť hotové. Podľa cyklotrasytsk.sk, predbežný termín dokončenia je august 2025. Bolo dobré počasie cez zimu, aj teraz na jar a na polovici úseku nie je vybudovaný ani oporný múr a asfalt je len na pár miestach, inde sú len kamene alebo sa cesty ani len nedotkli. O koľko sa predraží oneskorenie dokončenia a má na tej stavbe niekto tunel?
Mozno im tadial zacnu chodit auta... Ja som prekvapeny, ze naco sa robi ten oporny mur. Ved ta cesta je tam roky rokuce, chodi tam tazka technika na polia a nic tomu nie je. Uplne by stacilo vyasfaltovat ako na Sihoti a uz by to bolo skoro hotove.
Ak tam diera nebola a niekto ju urobil naschvál, aby sa tadiaľ dalo prechádzať, na mieste majiteľa by ma to pekne naštvalo. Na opravu mu na 100% nikto nedá. Nečudoval by som sa, keby tam dá časom cedule so súkromným pozemkom a zákazom vstupu a v čase uzavretia areálu ho zabezpečil strážnym psom.
Bomba je aj uzavretý cyklomost v TN. Človek si ide zabicyklovať na hrádzu a musí vynášať a znášať bike po schodoch na starý cestný most cez Váh. V tom H. Sŕní, aby sme tam raz neprenášali bicykle dole cez potok.
Nepáči sa mi ani postup prác na úseku cyklotrasy TN - Dubnica. V auguste 2024 sa to začalo robiť a malo to trvať 8 mesiacov. Už to malo byť hotové. Podľa cyklotrasytsk.sk, predbežný termín dokončenia je august 2025. Bolo dobré počasie cez zimu, aj teraz na jar a na polovici úseku nie je vybudovaný ani oporný múr a asfalt je len na pár miestach, inde sú len kamene alebo sa cesty ani len nedotkli. O koľko sa predraží oneskorenie dokončenia a má na tej stavbe niekto tunel?
Myslím si, že keby TSK bol mal dobrú vôľu, tak s Dalitrans a celkove majiteľmi pozemkov by sa vedel dohodnúť aby to tam bolo prejazdné. Možno by bolo treba dať stopku pri výjazde z Dalitrans, plus možno upraviť značenie.
Na druhej strane, ludia sú tak zblbnutí, že keď by bola takáto provizórna obchádzka, tak s bohorovným kľudom by tadial chodili mysliac si že im musí každý dať prednosť a že je to total safe aj pre rodinky s deťmi.
Ak sa TSK nepokúsili o to prvé riešenie, tak je to hanba, ale dôvod mohol byť čiastočne aj ten čo píšem. Naviac aj kvôli tomu že v odôvodnení písali že sa nepodarilo nájsť "bezpečnú" trasu.
Na stránke verejného obstarávania https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/oznamenia/529454?cHash=8d547e17ed8dbc83310b8f72c3940f39
sa píše: Zlepšenie cyklistickej infraštruktúry v TSK" - časť 4: úsek Nemšová – Dubnica nad Váhom – Ladce : ešte sa len plánuje otváranie obálok s ponukami, 3.6.2025 (ak sa neposunie termín, tak po otváraní obálok potvrdia prvého, teda kto dal najlepšiu cenu, potom 10dní na vyhodnotenie, námietky, potvrdenie dokladov, pár dní na definitívne podpísanie, potom stavebník má pár dní na prevzatie staveniska a až potom sa začne). Vidím to na leto-jeseň.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Využijem toto vlakno, na stručný dotaz.
Aký je prosím, stav magistrály v úseku Ilava-Trenčín?
Slo by to na cestaku?
Dakujem
Spočiatku som do Dubnice jazdil popri kanáli, neskôr som začal radšej po hlavnej ceste. Cesta bola popri kanáli kedysi veľmi v zlom stave. Teraz je to už lepšie - v okolí Prejtského jazera pri železnici (aj stará cesta a je aj nová popri železnici), tuším v 2018 sa vyasfaltovala cesta popri kanáli medzi Prejtskými jazerami a Dubnicou po most na Bolešov (dovtedy bolo komfortnejšie jazdiť hore po vrchu hrádze kanála), v Ilave sa vyasfaltovala cesta popri kanáli po ČOV. Kedysi boli tieto úseky úplne rozbité a dieravé (podobne ako zostali tie na obrázku vyznačené, len upresním, že to nie je ani tak štrk, skôr sú to utlačené kamene v hline, takže na bicykli s tvrdými pneu a bez odpruženia to pri vyššej rýchlosti (povedzme nad 15 km/h) pekne trase plus sú tam veľké a široké výmole od kaluží, treba vedieť, kde ako kľučkovať).
Po hlavnej ceste medzi Ilavou a Dubnicou som prešiel tisíce krát a na nič nebezpečné si nespomínam a bežne vidieť cyklistov jazdiť po tejto ceste. Vodiči sú ako všade inde, drvivá väčšina obchádza v pohode, niektorí majú miesto a aj tak radšej počkajú a potom sú aj šoféri, čo obchádzajú na tesno, ale je to len občas a deje sa to asi na každej ceste. Kanály v Klobušiciach poznám, väčšina sa dá obísť, niektoré sú v rovine vozovky, pár je pod, tam si vyhnutie treba načasovať, pri najhoršom, ak sa nedá vyhnúť, tak spomalím a prejazd odpérujem telom. Z Prejty vedie do Dubnice cyklochodník, len treba naň v Prejte zájsť.
Úsek Dubnica Trenčín je vo výstavbe, tak asi na horáku by to šlo prejsť, inak možnosť do TN je cyklocesta z Nemšovej alebo opäť hlavný ťah.
Je možnosť pozrieť si hlavnú cestu z Ilavy do Trenčína, začína sa v Ilave od OC Idea:
https://m.youtube.com/watch?v=tIOKLVfTQ7Y&t=17s&pp=2AERkAIBygUVamF6ZGEgaWxhdmEgVHJlbsSNw61u
Zhrniem to, že ak treba ísť cestu iba raz za čas a jazdíte na pohodu 20-25 km/h, tak popri kanáli sa to dá aj na cestnom, len pozor v úseku na úrovni Klobušíc, asfalt sa tam drobí, robia sa po stranách výtlky a na 2 miestach sú cez celú šírku, pozor na nerovnosť aj pod mostom privádzača v Ilave, a potom na tie vyznačené úseky okolo jazier. Tam tiež pozor na veľké kaluže po dažďoch.
Hlavná cesta je výhodnejšia, ak jazdíte rýchlo, často a nechcete si ničiť bicykel.
https://youtu.be/PJr2bePtKSU?si=77vSnwMZOz7JxPr6
v mapy.cz to nieje - ak tam aj nieco bolo, tak to len daky premotivovanec nakreslil do OSM z ktorych to mapy preberaju. dnes tam diera je, zajtra nemusi. je to neoficialne a vstupujes na cudzie pozemky, kludne ta tam niekto moze za to zdrbat. a je velmi velmi smutne ako sa pani z TSK vedia otrcat pri kazdom novom useku vyasfaltovanej hradze za miliony ale nedokazu vybavit jednu kratucku obchadzku (ani malinku lavku v Srni). lebo neverim ze ten most dokoncia v termine a bude to na dlho.
Bomba je aj uzavretý cyklomost v TN. Človek si ide zabicyklovať na hrádzu a musí vynášať a znášať bike po schodoch na starý cestný most cez Váh. V tom H. Sŕní, aby sme tam raz neprenášali bicykle dole cez potok.
Nepáči sa mi ani postup prác na úseku cyklotrasy TN - Dubnica. V auguste 2024 sa to začalo robiť a malo to trvať 8 mesiacov. Už to malo byť hotové. Podľa cyklotrasytsk.sk, predbežný termín dokončenia je august 2025. Bolo dobré počasie cez zimu, aj teraz na jar a na polovici úseku nie je vybudovaný ani oporný múr a asfalt je len na pár miestach, inde sú len kamene alebo sa cesty ani len nedotkli. O koľko sa predraží oneskorenie dokončenia a má na tej stavbe niekto tunel?
Bomba je aj uzavretý cyklomost v TN. Človek si ide zabicyklovať na hrádzu a musí vynášať a znášať bike po schodoch na starý cestný most cez Váh. V tom H. Sŕní, aby sme tam raz neprenášali bicykle dole cez potok.
Nepáči sa mi ani postup prác na úseku cyklotrasy TN - Dubnica. V auguste 2024 sa to začalo robiť a malo to trvať 8 mesiacov. Už to malo byť hotové. Podľa cyklotrasytsk.sk, predbežný termín dokončenia je august 2025. Bolo dobré počasie cez zimu, aj teraz na jar a na polovici úseku nie je vybudovaný ani oporný múr a asfalt je len na pár miestach, inde sú len kamene alebo sa cesty ani len nedotkli. O koľko sa predraží oneskorenie dokončenia a má na tej stavbe niekto tunel?
Myslím si, že keby TSK bol mal dobrú vôľu, tak s Dalitrans a celkove majiteľmi pozemkov by sa vedel dohodnúť aby to tam bolo prejazdné. Možno by bolo treba dať stopku pri výjazde z Dalitrans, plus možno upraviť značenie.
Na druhej strane, ludia sú tak zblbnutí, že keď by bola takáto provizórna obchádzka, tak s bohorovným kľudom by tadial chodili mysliac si že im musí každý dať prednosť a že je to total safe aj pre rodinky s deťmi.
Ak sa TSK nepokúsili o to prvé riešenie, tak je to hanba, ale dôvod mohol byť čiastočne aj ten čo píšem. Naviac aj kvôli tomu že v odôvodnení písali že sa nepodarilo nájsť "bezpečnú" trasu.
sa píše:
Zlepšenie cyklistickej infraštruktúry v TSK" - časť 4: úsek Nemšová – Dubnica nad Váhom – Ladce : ešte sa len plánuje otváranie obálok s ponukami, 3.6.2025 (ak sa neposunie termín, tak po otváraní obálok potvrdia prvého, teda kto dal najlepšiu cenu, potom 10dní na vyhodnotenie, námietky, potvrdenie dokladov, pár dní na definitívne podpísanie, potom stavebník má pár dní na prevzatie staveniska a až potom sa začne). Vidím to na leto-jeseň.
Čiže ako?