Ako ono je to ako vo všetkom...mame globalizovany trh a ten sa sa riadi dopytom a ponukou,zatial.... Nevidime asi tu nikto z nas do cenotvorby jednotlivych vyrobcov ci uz ramov,plastov hocičoho...ale teda pokial by boli ceny ustrelené tak ludia by to nekupovali,alebo by to nekupovali v takych množstvách a potom by sa ceny tlacili smerom dolu....ludia su proste ochotny priplacat za drahe znacky,luxusny tovar,lebo bud maju kopu penazí,alebo ich nemaju a chcu sa tvarit ze maju...chcu sa odlisovat,chcu sa citit dobre,dôležito alebo len chcu naozaj kvalitu atd atd. Dôvodov prečo nakupujú drahe veci je xy...
Páči sa mi, že si ich spomenul, lebo sú to značky, ktoré majú už nejakú pozornosť a niektoré aj UCI licencie na rámy, no zrovna Seka alebo Winspace nemajú ľudové ceny za rám. Taký Winspace SLC 3.0, ktorý je mega pekný, stojí 1800 dolárov. To je takmer to, čo si zaplatil za celý bike.
Presne tak. Ak by sme este priratali dph, dopravu, predajcu kde by sa dal pred kupou vyskusat prip. sluzbu servisu pri skladani, tak sme +- tam kde vzdy.
Tiež si nemyslím ,že tie mixéry v Korbachu (gp5000) sú natoľko odlišné od tých v PU alebo v Otrokoviciach,ani ten kaučuk , sadze , silika...nebude výrazne odlišný .Lenže cenu aj tak určuje trh,všakže,inak by sa nepredavali.
Ja si skor myslim ze vyvoj pneu na auta musi byt ovela komplexnejsi. Su viac sledovane, na ociach, na testoch automoto, brzdnej drahy, vsetky podmienky vratane snehu, zavisia na tom zivoty nie len sofera ale aj ostatnych.
Jasne ze sa ich preda viac kedze aut je nasobne viac. Ale tak ked su tu s tym ludia ok lebo ich penazenka je s tym ok tak vsetko v porádku, zemaky v rádku.
scarinko treba masirovat ludi, nech cim viac z nich sa bicykluje. viac sa toho minie, aj ceny pojdu dole.
kedysi aut bolo strasne malo, hladali sposob aby sa jazdilo viac.
tak vznikla michelinska hviezda, do dobrych restauracii sa oplatilo urobit obchadzku, a do naj z nich sa oplatilo cestovat len kvoli tomu.
vymyslime "good-yearovsky krížik"
ten certifikovany a skusany kusok gumy rozhoduje o tom, ci sa domov vratim bez skrabanca, alebo sanitkou.
nebolo by prijemne, keby dole kopcom pri 70 prdla guma.
Keby prdla na aute na dialnici tak by si bol rad? Asi tiez nie. Podla mna je to rovnake. Na motorke este horsie. Rychlosti vyssie ako auto a bezpecnost podobna ako na biku.
To uz je trosku naivne mysliet si ze cyklobiznis si plati ultra drahu tajnu technologiu vyvoj a testovanie zabezpecujuce ze sa vratis domov bez skrabanca, preto stoji 200g gumy kludne cez 100eur, kdezto auto moto priemysel len vytlaci do formy nahodnu zmes kaucuku, preto je to take lacne (oproti cyklo plastom)
Páči sa mi, že si ich spomenul, lebo sú to značky, ktoré majú už nejakú pozornosť a niektoré aj UCI licencie na rámy, no zrovna Seka alebo Winspace nemajú ľudové ceny za rám. Taký Winspace SLC 3.0, ktorý je mega pekný, stojí 1800 dolárov. To je takmer to, čo si zaplatil za celý bike.
Iba som spomenul značky ktoré ma napadli (vďaka CadeMedia, TraceVelo, PandaPodium a pod.)
Ale jasné, pôvodne mali dostupnejšie rámy, no tiež sa vyšvihli trošku hore ako tak pozerám...
Iba som spomenul značky ktoré ma napadli (vďaka CadeMedia, TraceVelo, PandaPodium a pod.)
Ale jasné, pôvodne mali dostupnejšie rámy, no tiež sa vyšvihli trošku hore ako tak pozerám...
Stále môžeš ísť priamo do fabriky, napr. Carbonda. Raz som si nechal spraviť cenovú ponuku na gravel rám a bolo to pod 1000 € s dopravou, clom atď... bez lakovania rámu.
Tie ceny cykloplášťov mi prídu tiež trochu mimo v porovnaní s tými na auto, no ani do jednej oblasti poriadne nevidím, tak si netrúfam na nejaké závery. Do čoho ale celkom vidím je to, že ak sú ľudia ochotní dať 5 000 + € za cesťák, 500 + € za dres a kraťasy, ďalších cca. 500,- € za prilbu a okuliare a povedzme že 300 € za tretry, tak tých cca. 70,- € za jeden plášť zas neznie až tak tragicky Ak by sa to nepredávalo, výrobcovia by to za tie ceny neponúkali.
Nakoniec, ak by mi môj zamestnávateľ bol ochotný platiť povedzme 3 000,- € mesačne, tiež by som sa neozýval, že mi stačí aj 1 500,- €
Problem je ze ten plast zvycajne nevydrzi tolko co tie ostatne veci co si vymenoval a je to len spotrebak. Niektori z nas musia kupit 2x taky plast za rok ?
Presne tak, ja som takto už zodral a zničil 2 plášte Pirelli P-Zero Race počas necelého roku, prvý mal prierez viac ako 10mm (sklo na cyklochodniku, mlieko ani knot nepomohol, a druhy krat ošuchane z brzdenia, praskliny a malé rezné trhlinky)... takto ostalo v koši 2x75€...
Nie každý kupuje drahé bicykle, stavím sa že 90% klientely sú amatéri, cize kupuju dostupne bicykle 1000-2000€, malé percento je ludi ktori si bud chcu splnit detsky sen a profici, ti platia kludne aj 5k,10k,15k. Detto aj s príslušenstvom Nájdu sa kvalitné prilby, tretry, dresy za 100-150€ ale aj za 300€.
Problem je ze ten plast zvycajne nevydrzi tolko co tie ostatne veci co si vymenoval a je to len spotrebak. Niektori z nas musia kupit 2x taky plast za rok ?
A prečo si nekupujete základné plášte za 20€? Aj na nich sa dá jazdiť, či? Pomer ceny a nájazdu bude pre teba oveľa priaznivejší.
Nie je to len o najazde. Su aj ine vlastnosti ako je napr prilnavost na mokre a zmes ktora drzi v naklone atd. Nevozome sa len po rovine na hradzi a po rozky do obchodu.
Btw na predoslom cestaku kde som jazdil galusky som kupovat gatorakin sprinter ktore boli dost pomale ale hodne odolne a celkom dost dlho vydrzali jazdit. Stali cca 40. Jazdit 20e gumy by som teda velmi nechcel. Su vobec nejake take bezdusaky?
V gcn to testovali a rozdiel medzi zakladnymi plastami a tymi top co jazdime bolo ako keby som mal o 5kg vyssiu hmotnost do kopca.
bladerunner ano nemusia, mozu aj sediet na zadku a nejazdit ?
Nie je to len o najazde. Su aj ine vlastnosti ako je napr prilnavost na mokre a zmes ktora drzi v naklone atd. Nevozome sa len po rovine na hradzi a po rozky do obchodu.
Btw na predoslom cestaku kde som jazdil galusky som kupovat gatorakin sprinter ktore boli dost pomale ale hodne odolne a celkom dost dlho vydrzali jazdit. Stali cca 40. Jazdit 20e gumy by som teda velmi nechcel. Su vobec nejake take bezdusaky?
V gcn to testovali a rozdiel medzi zakladnymi plastami a tymi top co jazdime bolo ako keby som mal o 5kg vyssiu hmotnost do kopca.
Presne to iste mozem napisat o tu spominanych gumach na auto.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Presne tak. Ak by sme este priratali dph, dopravu, predajcu kde by sa dal pred kupou vyskusat prip. sluzbu servisu pri skladani, tak sme +- tam kde vzdy.
Akoze fakt? Porovnavas mobil s gumou?
A ze kto tu riesi hrusky a jablka 😁 alebo hrusky a raketoplany?
Jasne ze sa ich preda viac kedze aut je nasobne viac. Ale tak ked su tu s tym ludia ok lebo ich penazenka je s tym ok tak vsetko v porádku, zemaky v rádku.
Niektorí áno
....ludia su proste ochotny priplacat za drahe znacky,luxusny tovar
s týmto súhlasím
...
kedysi aut bolo strasne malo, hladali sposob aby sa jazdilo viac.
tak vznikla michelinska hviezda, do dobrych restauracii sa oplatilo urobit obchadzku, a do naj z nich sa oplatilo cestovat len kvoli tomu.
vymyslime "good-yearovsky krížik"
ten certifikovany a skusany kusok gumy rozhoduje o tom, ci sa domov vratim bez skrabanca, alebo sanitkou.
nebolo by prijemne, keby dole kopcom pri 70 prdla guma.
Ej ale trafil si dobré svetlo na tie rafky, to sa mi ešte nepodarilo
A porovnanie gumy s telefonmi ma rozsekalo
Iba som spomenul značky ktoré ma napadli (vďaka CadeMedia, TraceVelo, PandaPodium a pod.)
Ale jasné, pôvodne mali dostupnejšie rámy, no tiež sa vyšvihli trošku hore ako tak pozerám...
Ale jasné, pôvodne mali dostupnejšie rámy, no tiež sa vyšvihli trošku hore ako tak pozerám...
Stále môžeš ísť priamo do fabriky, napr. Carbonda. Raz som si nechal spraviť cenovú ponuku na gravel rám a bolo to pod 1000 € s dopravou, clom atď... bez lakovania rámu.
Nakoniec, ak by mi môj zamestnávateľ bol ochotný platiť povedzme 3 000,- € mesačne, tiež by som sa neozýval, že mi stačí aj 1 500,- €
Nie každý kupuje drahé bicykle, stavím sa že 90% klientely sú amatéri, cize kupuju dostupne bicykle 1000-2000€, malé percento je ludi ktori si bud chcu splnit detsky sen a profici, ti platia kludne aj 5k,10k,15k. Detto aj s príslušenstvom
Nemusia ?
Nie je to len o najazde. Su aj ine vlastnosti ako je napr prilnavost na mokre a zmes ktora drzi v naklone atd. Nevozome sa len po rovine na hradzi a po rozky do obchodu.
Btw na predoslom cestaku kde som jazdil galusky som kupovat gatorakin sprinter ktore boli dost pomale ale hodne odolne a celkom dost dlho vydrzali jazdit. Stali cca 40. Jazdit 20e gumy by som teda velmi nechcel. Su vobec nejake take bezdusaky?
V gcn to testovali a rozdiel medzi zakladnymi plastami a tymi top co jazdime bolo ako keby som mal o 5kg vyssiu hmotnost do kopca.
bladerunner ano nemusia, mozu aj sediet na zadku a nejazdit ?
Btw na predoslom cestaku kde som jazdil galusky som kupovat gatorakin sprinter ktore boli dost pomale ale hodne odolne a celkom dost dlho vydrzali jazdit. Stali cca 40. Jazdit 20e gumy by som teda velmi nechcel. Su vobec nejake take bezdusaky?
V gcn to testovali a rozdiel medzi zakladnymi plastami a tymi top co jazdime bolo ako keby som mal o 5kg vyssiu hmotnost do kopca.
Presne to iste mozem napisat o tu spominanych gumach na auto.