Nájdete v ňom skoro 30 000 produktov s atraktívnymi cenami od vyše 400 značiek, z ktorých vyše 5000 je bežne skladom a môže byť u vás doma do 24 hodín. Každý deň dopĺňame nové produkty a nové značky a budeme zlepšovať nielen našu ponuku, ale aj funkcie e-shopu, aby ste našli to čo hľadáte a našli to za najvýhodnejšiu cenu.
Ak máte hocijaké otázky ohľadom tovaru alebo e-shopu, okrem fóra nás môžete kontaktovať cez [email protected], cez chat v sekcii Shop alebo cez +421 2 330 567 30.
Táto téma slúži na spätnú väzbu od zákazníkov. Všeobecnú diskusiu o shope, otázky a návrhy nájdete tu: https://www.mtbiker.sk/forum/o-mtbiker-sk/mtbiker-shop-t44381.html
Objednaný tovar je od pondelka 14.7 skladom.
Dnes je štvrtok 17.7 a balík mi stále nebol ani len odoslaný.
A v objednávke predpokladaný termín doručenia až 23.7.
Môžete mi prosím moju objednávku poslať, veď deklarujete že tovar skladom odosielate v pracovné dni do 24 hodín.
Ďakujem.
Objednávka č. 1349495
treba to všetko odniesť napr. do MTBiker BA a tam sa dohodnúť,alebo sa dá objdenávka vytvoriť aj doma ? nejako to tam neviem nájsť-dík.
https://www.mtbiker.sk/shop/informacie/servis.html
-5% SRAM koncovka radiaceho bowdenu, 4 mm, čierna, 1 ks
0,75 € -5%
MOC 1,19 €Mrzí nás to, ale ponuky z tohto obchodu nedorovnávame, keďže sa nenachádza na našom zozname preverených obchodov, alebo neponúka služby porovnateľné s našimi."
to akoze vazne ste sa rozhodli toto vypisovat pri kazdej ziadosti o dorovnanie ? nejdem tu pisat na ake obchody sa objavi tato hlaska, ale je ich vela a ide o skutocne velke a na SVK etablovane specializovane cyklo eshopy, ziadne garazovky s trzbami 1000€/rok
Chcem objednat vsetko na jednom mieste tak poziadam o dorovnanie ak to neni 2-3 eura, co je na tom divne??
Ak je to tak ako pisu chalani hore potom je to zbytocnost taku funkciu mat, svojim sposobom je to zavadzanie spotrebitela. Vieme dorovnat cenu ale nevieme 🤷🏼♂️
je to na kazdom - poziadanie stoji 1 minutu a ked nevyhoveju, tak nakup tam kde je vyhodnejsie pre Teba ...
- nemame garanciu dorovnania, nikdy sme ani nemali. Vieme dorovnat ceny, ktore nam este davaju zmysel, ale nemozeme ist do uplnej straty na produkte.
- donedavna sme dorovnavali ceny manualne - zakaznicka podpora musela overit cenu, dostupnost, zvazit ci ide o doveryhodny obchod a podla toho dorovnat ci nedorovnat cenu. Zaberalo to vela casu a zakaznik dostal odpoved az o niekolko hodin.
- toto sme zautomatizovali a robime dorovnanie automaticky pre desiatky webov, ktore mame na whiteliste. Znamena to ale aj to, ze stranky ktore nemame na whiteliste odmietame automaticky. Whitelist priebezne doplname, ale jednoznacne tam nebudu vsetky weby, ktore zakaznici chcu dorovnavat - a vela stranok tam ani nebude, lebo nechceme dorovnavat weby, kde vieme ze byvaju problemy s dostupnostou, dorucenim alebo reklamaciami.
- ako pisal Kindo, ziadost je rychla, spatna vazba je rychla, nevidim dovod na hnev, ak nie sme schopni dorovnat.
Tu nikto nenamieta ak dovodne nedorovnate cenu, tu sa riesi ze hromadne odmietate prijat ziadost na posudenie ..
Ja sam napr.nakupujem len asi v 3-4 velkych eshopoch, doteraz nikdy pri manualnom posudeni nebol problem dorovnat, alebo napisat ze neda sa .. teraz bez sance, vsetky skoncia uz pred dverami pri tej vyssie uvedenej hlaske