Zdravim,
Nestretol sa niekto s podobnym problemom?
Mam ctm areon s bafang M500 36V a 630Wh bateriou (manzelka ma taky isty).
Verziu firmware mame tu istu: CRX10NC3615i142017.8
Dlhsie dobu som si vsimal ze moj dojazd nez
bateria klesne pod 20% je omnoho nizsi ako u zeny. Neriesil som to, prikladal som to tomu ze som tazsi.
Ked to klesa dalej, tak sa to potom vie fakt dlhu dobu drzat okolo 10% a jazdit sa da dlho dalej, ale na tom slabom uspornom rezime, takze nic moc.
Takto to v podstate fungovalo od kedy mam ten ebike.
Az kym sme si raz nevymenil baterie. Moja ukazovala 30%, zenina 50%. Po prehodeni som ostal prekvapeny ze mi zenina bateria ukazala este menej asi 25% a zene moja ukazala 55%.
Ked som sa v tom dalej vrtal, tak som si vsimol ze u mna plne nabita bateria ukazuje na displeji 96% (41.3V). Na zeninom moja bateria
ebiku 100% (41,8V). Zenina plne nabita bateria u mna ma tiez 96%.
Po prestriekani vsetkych kontaktov sa to zlepsilo na 98%(41,5-41,6V). Ale po par minutach len zapnutia (bez jazdy) to znova klesne na 96%. Ale celkovo ten dojazd sa nezlepsil.
Mam BESST tool. Tam nie na kalibráciu napatoveho senzora nic nie je.
Je mozne ze iny firmware to vyriesi? Zatial som nemal odvahu ho menit.
Alebo je to hardwarovy problem a je treba vymenit controler na motore?
Viete odporucit ktory s tych firmware skusit:?
https://github.com/OpenSourceEBike/Bafang_M500_M600/tree/main/Firmwares/Official/Motor/m500Nejde mi ani tak o
vykon ako o dojazd.
Dik.
Moc sa sustredis na percenticka. Bafang to rata uplne zle ten SOC baterky. Takze ti to percento vie aj narast, ked zastavis. A je priliz konzervativny a konci to pri vysokom napati na clanok.
Nenastavis to na CAN motoroch. Fakt iba prehranim firmwaru, ak to ma ten firmware lepsie natvrdo nastavene.
- toto je presne zariadenie na to. Rozculovalo ma to znizovanie baterky a koniec pri 44V pri 48V baterke.