Takto je to aj na obrazkoch toho modelu na Specialized stranke a aj podla manualu to ma ist takto ako to mam ja. Ak sa nemylim tak Specialized dilerom uz posiela bicykle s tym ze hadicky a bovdeny su prevlecene.
Ale videl som na instagrame jedneho spaniela co to mal naopak, ale ma bezdrat teleskopku tak snad to pojde.
Na to by som sa veľmi nespoliehal, že to tak je od výrobcu. Mám Epic HT a bovden a brzdová hadička boli tak, že keď som chcel dať mechanicku teleskopku Reverb, tak sa mi tam tá hrubšia hydraulická hadička nezmestila a musel som to všetko poprehadzovať. A na XD orechu som mal pod kazetou podložku, ktorá patrí na cestný XDR. Len tak tak, že reťaz nedrala rám.
Neviem ci ta foto nemyli. Posielam odfotene zblizka. Je to presne podla toho ako su rozklesene porty v manuale.
Rovnako to maju aj vsetky znacky co este nemaju vedenie cez hlavko (Trek, Yeti, Allied). Vzdy idu kable z lavej strany do praveho portu a naopak.
Aj ten typek na tom videu co posielal totti7210 to ma rovnako, Akurat ze on ma vsetky podlozky pod predstavcom a este aj predstavec smerom hore. Ja mam predstavec uplne dole a do negativu. A teda mam riadidla velmi nizko nad vstupnym portom do ramu.
Problemom su tie Stealth verzie brz, co smeruju brzdovu hadicku sikmo smerom k riadidlam. To je super, ked je vedenie cez hlavko, lebo sa hadicka hned schova pod riadidla a nevidno ju. A kedze sa port v hlavku otaca spolu s riadidlami, tak tam netreba nechavat rezervu.
Ale ked je vedenie klasicky do hlavovej trubky a este su aj porty tak vysoko ako v tomto rame, tak to robi takuto slucku smerom hore.
Keby sa to dalo, tak si to prevleciem cez hlavko ako to ma S-Works ale to by som bud musel vrtat dierku v rame aby som vedel vytiahnut hadicku z toho vodiaceho kanaliku, alebo ju viezt mimo ten kanalik, ale to by asi zavadzala v uloznom priestore. v rame.
Newmen Evolution SL 318.2 Uplna topka pomer cena/hmotnost/tuhost. Vahovo je to velmi blizko Darimo akurat 3x lacnejsie. A este je aj velmi pekne spracovany a dobre vyzera.
Akurat odporucam citat prilozeny navod pred montazou ak si nechces doskriabat riadidla.
Skratenie je na minime. Na vyrenderovanu vizualizaciu mozu dat hocico, ale ja musim vediet otocit riadidla bez toho aby som ju vytrhol.
Dala by sa este cca 2cm skratit, keby som mal jednodielny kokpit a nezachytavala sa o srobik na predstavci.
GaliPet ty mas starsi Epic, kde bol jednak ten vstupny port nizsie a jednak v rame bola hadicka navolno.
Tu ide cely cas v kanaliku, ktory ju tiez smeruje sikmo nahor.
GaliPet rozdiel je v tom, ze tebe ta hadicka vstupuje do ramu o minimalne 5 cm nizsie a este mas aj podlozky pod kokpitom. Teda celu tu slucku mas posunutu nizsie.
Na tom Epic 8 vidiet ze to bolo optimalizovane pre S-Works a pri nizsich modeloch to vedenie kabelaze nevyzera dobre. Skoda ale ze tam nie je ani otvor, cez ktory by som to vedel vyviest cez hlavko, lebo v hlavku mam prechodky.
Pri tych modeloch bez Flight Attendantu to vyzera este horsie lebo su tam dalsie dve hadicky, ktore idu uplne inym smerom ako brzdove hadicky.
Z môjho pohľadu to s tou hadicou nie je až tak horúce. Ak ti to vyslovene trhá oči, ešte by ju možno šlo viac zasunúť do rámu, trochu inak natočiť banjo a ten "ochranný slack" nechať pri strmeni. To by ale tiež asi nevyzeralo najlepšie, tož za mňa je to úplne OK aj takto ako to je.
Alebo teda skrátiť hadicu a nepadať prípadne nahodiť hlavko s obmedzovačom vytočenia riadítok.
Jednoznačne má dlhé lanko tu nie je o čom . Tak ako vytočil rejdy na fotke do 90° tak ich reálne nikdy v živote nevytočí a ešte aj tam má teraz rezervu 1-2cm na dĺžke. Pri jazde nereálne vytočiť ani len do 50° veď Canyon ma blokovací systém tipujem na úrovni 50-60°. Podľa mňa by to mal mať správne tak ako som postol hore fotku z Bike24. To mu umožní zatočiť do 50° viac nepotrebuje pokiaľ neskladuje bicykle v atypickej polohe.
jednoznacne nema dlhe "lanko" ja ked skracujem hadice tak ratam aj s padom a naslednym pretocenim volantu niekedy az ponad ramovu trubku,co u neho asi nehrozi lebo mu brzda nabura do ramu ale radsej si necham troska rezervu ako kdesi urvat hadicu
keby to bol moj bike tak by som na zadnu hadicu navliekol penovu chranicku Jagwire aby to nehrkalo o ram,volant a tie dalsie bowdeny
Epic 8 ma knock block hlavko. Dlzka hadicky je tak, ze ked otocim rajdy pokial ma knockblock pusti, tak je hadicka uplne na max vyspanovana.
Tak ako pise Samalama, treba pocitat aj s padom. Nepotrebujem niekde uprostred vyjazdu vydrapit hadicku.
Jaiub hentie bazmeky som mal prilozene pri biku. Najprv som kukal za naco to je. Ale ked to tym fixnes, tak ti zase vytlaci tu slucku nabok. Je to take z kaluze do blata.
Asi sa s tym musim naucit zit. Toto je napr. prezentacna foto z oficialnej stranky Trek a ten Supercaliber tam to ma rovnako.
No domysleli, ale optimalizovali Stealth brzdy pre vedenie cez hlavko aby sa hadicka hned skryla pod riadidla. Ale na druhu stranu tie Motive brzdy su fakt super... to je uplne neporovnatelne oproti G2 co som mal na starom.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ale videl som na instagrame jedneho spaniela co to mal naopak, ale ma bezdrat teleskopku tak snad to pojde.
Na to by som sa veľmi nespoliehal, že to tak je od výrobcu. Mám Epic HT a bovden a brzdová hadička boli tak, že keď som chcel dať mechanicku teleskopku Reverb, tak sa mi tam tá hrubšia hydraulická hadička nezmestila a musel som to všetko poprehadzovať. A na XD orechu som mal pod kazetou podložku, ktorá patrí na cestný XDR. Len tak tak, že reťaz nedrala rám.
Rovnako to maju aj vsetky znacky co este nemaju vedenie cez hlavko (Trek, Yeti, Allied). Vzdy idu kable z lavej strany do praveho portu a naopak.
Aj ten typek na tom videu co posielal totti7210 to ma rovnako, Akurat ze on ma vsetky podlozky pod predstavcom a este aj predstavec smerom hore. Ja mam predstavec uplne dole a do negativu. A teda mam riadidla velmi nizko nad vstupnym portom do ramu.
Problemom su tie Stealth verzie brz, co smeruju brzdovu hadicku sikmo smerom k riadidlam. To je super, ked je vedenie cez hlavko, lebo sa hadicka hned schova pod riadidla a nevidno ju. A kedze sa port v hlavku otaca spolu s riadidlami, tak tam netreba nechavat rezervu.
Ale ked je vedenie klasicky do hlavovej trubky a este su aj porty tak vysoko ako v tomto rame, tak to robi takuto slucku smerom hore.
Keby sa to dalo, tak si to prevleciem cez hlavko ako to ma S-Works ale to by som bud musel vrtat dierku v rame aby som vedel vytiahnut hadicku z toho vodiaceho kanaliku, alebo ju viezt mimo ten kanalik, ale to by asi zavadzala v uloznom priestore. v rame.
Edit. pozeram ze aj k prednej brzde ju mas o dost dlhsiu
Akurat odporucam citat prilozeny navod pred montazou ak si nechces doskriabat riadidla.
.
Dala by sa este cca 2cm skratit, keby som mal jednodielny kokpit a nezachytavala sa o srobik na predstavci.
GaliPet ty mas starsi Epic, kde bol jednak ten vstupny port nizsie a jednak v rame bola hadicka navolno.
Tu ide cely cas v kanaliku, ktory ju tiez smeruje sikmo nahor.
Na tom Epic 8 vidiet ze to bolo optimalizovane pre S-Works a pri nizsich modeloch to vedenie kabelaze nevyzera dobre. Skoda ale ze tam nie je ani otvor, cez ktory by som to vedel vyviest cez hlavko, lebo v hlavku mam prechodky.
Pri tych modeloch bez Flight Attendantu to vyzera este horsie lebo su tam dalsie dve hadicky, ktore idu uplne inym smerom ako brzdove hadicky.
Alebo teda skrátiť hadicu a nepadať
keby to bol moj bike tak by som na zadnu hadicu navliekol penovu chranicku Jagwire aby to nehrkalo o ram,volant a tie dalsie bowdeny
Tak ako pise Samalama, treba pocitat aj s padom. Nepotrebujem niekde uprostred vyjazdu vydrapit hadicku.
Jaiub hentie bazmeky som mal prilozene pri biku. Najprv som kukal za naco to je. Ale ked to tym fixnes, tak ti zase vytlaci tu slucku nabok. Je to take z kaluze do blata.
Asi sa s tym musim naucit zit. Toto je napr. prezentacna foto z oficialnej stranky Trek a ten Supercaliber tam to ma rovnako.
inak ale bike super