Moto retaz ma vysokú obvodovu rýchlosť tam ten sprej ma význam.
Posledné roky som používal Motul.
Ostatné som mohol striekat rovno na koleso?.
A po2tkm som retaz zubnou kefkou čistil prevodovym
olejom ,pojazdil.Čo ocistilo retaz od toho lepidlá a následne Arvou umyl Čo s tej
retaze nafrkalo na koleso. Životnosť 40 tkm na motore so ~100Nm.
Ale na bicykel je to nevhodné už koli nutnosti čistenia a keď sa ma dostať ten sprej až k capom treba ho veľké mopzstvo. Oring retaz ma stálu náplň mazadla a sprej maže len valčeky a okruzky aby "neuschli".
To použitie prevodovkou oleja je bycikli vhodnejšie,teda oproti OR spreju.
Ale kvapkat na každý čap a čistiť handrou to z mojho pohladu zbytočná pakaren, raz odmastit 3-4 retaze a potom ich variť v parafine je prijateľnejšie a teda omnoho čistejšie ?