Lokalizácia
Formulár sa odosiela
je to veľký rozdiel, vezmi drahší, lepší
Zobraziť komentár 11.08.2025 - 15:41:25
01
hybridtheorytu mas toho focusa sam2 6.7 za 2400e neviem ci je to ten co si porovnaval ale cena dobra

https://www.bike-discount.de/en/focus-sam2-6.7-3
Zobraziť komentár 11.08.2025 - 16:25:01
00
Prečo máš na to iba dnes?
Zobraziť komentár 11.08.2025 - 16:59:28
00
Vzal som ten Focus sam2 6.8 bez kompromisov full najvyššia výbava. Lebo za 3300 so suntour, db8 a nx vzadu 625wh sa vlastne neoplatí ak je full vybava len o 800 drahšia. že to je model 2024 vobec nevadí. Len dnes - lebo posledné kusy. Z bike discount ebike sa nekupuje ani direct predaj pár stránok do zadu sme to riešili lebo v prípade problemu to bude chciet nervy a ja v zivote sa nechcem stresovat edit: na bike discount je ten bike za 3500 aj ma chvilu mrzelo ze mohol som ( šetrný slovák )...ale vravim si stoji mi tých 600 eur za možný stres ak by bolo niečo treba reklamovat a pisat si s niekym emaily alebo posielat bike do nemecka? NIE
Zobraziť komentár 11.08.2025 - 17:21:02
03
A kde si ho teda kúpil ak to nie je tajné? Lebo z bike-discount kúpilo asi veľa ľudí bez negatívnych skúseností. Samozrejme, vždy sa nejaká náhoda môže prihodiť, ale pripadajú mi, že sú serióznym partnerom. Posielať do nemecka, alebo 200 km v rámci slovenska je asi úplne jedno.
Zobraziť komentár 12.08.2025 - 06:35:56
01
Ahojte

hladam lahky elektro bike nie motorku - aj preto nechcem DJI motor. Predstava je XC emtb zamerany na vyjazd za vlastne a lahke traily - pouzivat ho chcem len ked pojdem s partiou v ktorej maju vsetci full emtb no nie velku kondiciu. Inak pouzivam XC bike Caynon Lux trail.

Co tak:
1, https://www.canyon.com/cs-sk/elektrokola/horska-elektrokola/neuron-on/neuron-on-fly/neuron-onfly-cf-8/3540.html?dwvar_3540_pv_rahmenfarbe=M166_P01

2, https://www.bike24.com/p2777339.html alebo vyssiu vybavu https://www.bike24.com/p2777340.html
-sice 120mm no Imro na tom dal aj Sella Rondu pred rokom ci dvoma
- vaha okolo 16kg
- moznost mat naraz aj extender aj flasu

3, https://superiorbikes.com/sk-cs/ebikes/product/ixf-9-7/1760
- bol by za sice vyssiu cenu ako predchadzajuce no za celkom zaujimavu cenu nie cennikovu

4, https://www.capricorn.sk/lumen-eride-910/
- moznost mat naraz aj extender aj flasu

Dakujem vsetky za radu
Zobraziť komentár 13.08.2025 - 18:50:39
00
Z tých všetkých je taký najlepší koncept ten Scott Lumen. To bol kedysi asi najľahší SL ebike na trhu. Na TQ budeš mať pocit ako na mechanike. Výkon ani silu z toho nedostaneš ani keby si chcel. Jedine pozor, že hmotnosť sa navýši a aj cena, pretože ak chceš jazdiť niečo solídne, tak potom jazdíš stále s extenderom. Na 360Wh toho moc neprejdeš a ten motor nie je ani nejako extra efektívny. Točíš, nič to nedáva a hodne žerie, keďže ideš veľmi pomaly. Vo výbere nemáš nič s novou TQ HPR60, ten budem asi onedlho skúšať, ale čo mi hovorili ľudia čo to už jazdili, že je to omnoho viac efektívny motor ako HPR50.
Mne teraz HPR50 vie dať okolo 2200-2400vm keď idem primárne ECO režim. Ale ja to nemám v SL bike. Mám tam 580Wh batériu a celý bike má aktuálne podľa mňa tak 21-22kg a plášte s mega odporom 2,6/2,5. Pri ľahkom koncepte, light plášťoch s nízkym odporom by mohla byť aj HPR50 použiteľná možnosť. Ale rátaj naozaj XC použitie. Ja by som na tom nešiel ani tu u nás v ZA na Hradisko.
Zobraziť komentár 13.08.2025 - 20:34:33
00
Takže pockat na HPR60? SCOTT ich uz ma na stranke a navyse pre rok 2026 budu uz rovno dodavane s extenderom a k tomu aj miesto na flasu tam je a vacsie zdvihy ako ma bmc.
Zobraziť komentár 13.08.2025 - 21:47:31
00
Neviem presne aké alternatívy bude HPR60 ponúkať. Čo ja viem, tak všetko ide s 580Wh batériou. S tým už extender nepotrebuješ. Ale je to aj o dosť ťažšie. Ale pri SL riešení by to malo byť okolo 18kg. Ja čo pozerám aktuálne bicykle, tak ani neviem ako môžu mať 20,88kg, ale tak samotný pohon pár gramov pribral oproti HPR50ke - má prídavný externý chladič plus úpravy vnútorností. Ešte sa treba pozrieť či by sa nenašlo niečo s pohonom Maxon drive v SL kategórii. Čosi som už videl, ale len so 400kou batériou, ale tiež majú v ponuke ako novinku aj 560ku, alebo také čosi.

Niečo takéto: https://bike.thoemus.ch/lightrider-e-max?utm_campaign=124263654-lightrider-e-max-250625&utm_source=webseite&utm_medium=wordpress&utm_term=produktseite&utm_content=wp-produktseite
Len zas ľudia asi budú vidieť ako problém to servisovať. neviem či to niekto na SK robí.
Zobraziť komentár 13.08.2025 - 22:25:44
00
ako by si porovnal tieto biky s turbo levo sl pokial ide o motor? nemali by byt rovnake resp mozno aj lepsie?
Zobraziť komentár 13.08.2025 - 23:08:47
00
Aktuálne Levo SL bolo na pocit silnejšie ako bicykle s pohonom TQ HPR50. Len tam boli nejaké úplne mikro batérie. Na ďalšej strane TQHPR50 je takmer úplne nehlučný. Ale HPR60 bude asi top. Skúsim to otestovať v najbližšom období. Neviem či to idem rovno kúpiť, ale bolo by fajn ešte do zimy pojazdiť na zas inom stroji. Ten Maxon to už je iný level. To je vlastne light pohon s takmer full výkonom. Len je to osadené len v takých chuťovkách so slabou dostupnosťou. Najbližšie čo to budú osádzať je asi v česku Cduro. Ale to bude enduro bike. Aspoň myslím, že Cduro je česko, ale možno sa mýlim :)
Zobraziť komentár 13.08.2025 - 23:44:54
01
branomelis cisto zo zaujimavosti, nevies ci bude moznost zamenit TQHPR50 v jestvujucom rame bajku za TQHPR60? alebo je HPR60 urobena konstrukcne inak. aj ked radsej by som zamenil povodnu 360Wh baterku za 580Wh ale toto urcite neda.
Zobraziť komentár 14.08.2025 - 11:22:54
00
Na Fueli ExE by to malo byť úplne v pohode. Slash+ je už na stránkach nový model 2026 a už má HPR60 pohon. Tam ale museli prepracovať podľa mňa spodné kryty. Úchyty sú rovnaké a z pohonu musí trčať pri kolese rebrovanie chladiča. Ale na ExE by to malo ísť jednoduchšie. Neviem či do ExE bude možnosť dať 580Wh batériu, ale teoreticky áno. Do Slasha je možné dať aj 580 aj 360 - tam ale ide čisto o tvar rámu, či vytvára dostatočný vnútorný priestor. Úchyty sú rovnaké a tie batérie sú rovnako dlhé, len 360ka je nižšia.
Zobraziť komentár 14.08.2025 - 11:28:38
10
arrow_leftbranomelis napísal:
Aktuálne Levo SL bolo na pocit silnejšie ako bicykle s pohonom TQ HPR50. Len tam boli nejaké úplne mikro batérie. Na ďalšej strane TQHPR50 je takmer úplne nehlučný. Ale HPR60 bude asi top. Skúsim to otestovať v najbližšom období. Neviem či to idem rovno kúpiť, ale bolo by fajn ešte do zimy pojazdiť na zas inom stroji. Ten Maxon to už je iný level. To je vlastne light pohon s takmer full výkonom. Len je to osadené len v takých chuťovkách so slabou dostupnosťou. Najbližšie čo to budú osádzať je asi v česku Cduro. Ale to bude enduro bike. Aspoň myslím, že Cduro je česko, ale možno sa mýlim :)


Cduro je Čech, vyrába bajky sám
Zobraziť komentár 14.08.2025 - 12:22:27
00
arrow_leftbranomelis napísal:
Na Fueli ExE by to malo byť úplne v pohode. Slash+ je už na stránkach nový model 2026 a už má HPR60 pohon. Tam ale museli prepracovať podľa mňa spodné kryty. Úchyty sú rovnaké a z pohonu musí trčať pri kolese rebrovanie chladiča. Ale na ExE by to malo ísť jednoduchšie. Neviem či do ExE bude možnosť dať 580Wh batériu, ale teoreticky áno. Do Slasha je možné dať aj 580 aj 360 - tam ale ide čisto o tvar rámu, či vytvára dostatočný vnútorný priestor. Úchyty sú rovnaké a tie batérie sú rovnako dlhé, len 360ka je nižšia.

V autorizaku Trek mi technik tvrdil, ze do Exe vacsiu baterku t.j. 580Wh nedam. Aj co som cital na forach, vraj to nejde. Ak myslis, ze by to slo, tak by to bola vyborna sprava. Idelane by bolo to vyskusat, len ja nemam okolo seba nikoho, kto ma 580 baterku.
Zobraziť komentár 14.08.2025 - 12:50:39
00
keyboard_arrow_up