Lokalizácia
Formulár sa odosiela
čo sa týka dizajnu tej "bižutérie" japonci to zrejme nejako neriešia, vidieť to aj na ich autách, ani z dizajnu samotných Kellys e-bikov mi nepadá sánka... zato tie technológie, ak je to naozaj tak ako to predstavili vo videu, tak potom klobúk dole, z toho už mi padla sánka... otázne je ako to bude fungovať, ale to preverí až čas...
Zobraziť komentár 16.09.2025 - 16:46:48
00
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 16.09.2025 - 19:03:10
00
skoda ze skoro nik neponuka dji s vyber baterkou :/ mozno casom
Zobraziť komentár 16.09.2025 - 19:58:15
00
Kluci vy do toho hezky tlačíte. Klobouk dolu z Prahy
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 16.09.2025 - 20:19:42
00
arrow_leftvalecek napísal:
skoda ze skoro nik neponuka dji s vyber baterkou :/ mozno casom


presne toto ma tiež napadlo-veď takto prídu o nemalú časť záujemcov,nemá každý možnosť nabíjať baterku v e-biku :^)

edit: tie Cruisis full vyzerajú fakt už celkom dobre,a cena pod 5000 eur s pohonom DJI Avinox a baterkou 800h tiež nie je premrštená ...
Zobraziť komentár 17.09.2025 - 06:56:07
01
No ako tak pozerám na novinky od DJI a Panasonic tak mi príde Bosch CX5 zastaralý. A to má koľko? Ani rok? Normálne paralela s elektoautami EU vs Ázia.
Zobraziť komentár 17.09.2025 - 08:40:45
00
v čom je akože zastaralý?
Zobraziť komentár 17.09.2025 - 09:17:25
00
Výkon, krútiak, kapacita a váha baterky a systémová hmotnosť
Zobraziť komentár 17.09.2025 - 09:25:08
01
DJI nie je novinka, bol predstavený pred viac ako rokom a Panasonic Maxxpro síce má 105Nm, ale číselná hodnota maximálneho výkonu nebola spomenutá. EÚ pravdepodobne presadí max. špičkový výkon 750W a DJI bude musieť výkon obmedziť. 100Nm a 750W pri Boschi je úplne v pohode oproti konkurencii a nie je to len o samotnom motore, ale aj technickej podpore, servise a dostupnosti náhradných dielov. hmotnostne je systém Bosch pozadu, to je také jediné mínus.

EDIT: doplním ďaľšie dva mínusy systému Bosch, ktoré ale nemusia byť pri výbere bajku až také rozhodujúce:
- iba 2A a 4A nabíjačka, nič rýchlejšie
- chýbajúca konektivita ANT+ pre pripojenie cyklocomputera tretej strany


Naposledy upravil sorcerer dňa 17.09.2025 - 12:19:55, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 17.09.2025 - 09:37:54
04
Len to už nie je úplne technologický nedostatok a napredovanie DJI, ale zvláštnosť rozhodnutí EU, ktoré akosi neukazujú cestu dopredu ? Rovnako ako Kellys s tými karbonovými obalmi na batérie. TQ to už riešilo možno aj 2 roky dozadu, ale neviem prečo to nedali do série...vyrobil si to len Dangerholm na tie jeho šaškárne a koniec. Samozrejme, že by sme také batérie ochotne jazdili.
Zobraziť komentár 17.09.2025 - 09:42:02
00
pokial sa to nekazi a budu poskytovat servisnu podporu asi by som bosch nemenil
Zobraziť komentár 17.09.2025 - 10:15:36
02
Treba tiez pamätať aj na to ze dji je čína. Aj politicky. Ovladnut a vydierat.

i.ibb.co
"Concerns about possible government influence have led to restrictions on DJI products in the U.S. and some other countries, especially regarding sensitive or government-related use."
Zobraziť komentár 17.09.2025 - 10:16:07
00
Jasné...Veď ja nemám DJI len preto, aby ma politicky neovládol a nevydieral. Keby sa narodil na politicky správnej strane barikády, tak ho okamžite beriem.
Zobraziť komentár 17.09.2025 - 10:18:04
00
Ten DJI, resp. ich batérie alebo rámy v ktorých sú uložené sú tenké viď. nové biky Crusis. Veď vyzerajú ako bio bike a nie ako ebike. Také biky s Bosch baterkou sú oveľa macatejšie. Je to určite dané aj tým,že Bosch batérie sa dajú vybrať, ale aj tak sa mi viac pozdávajú rámy s DJI batériami.
Zobraziť komentár 17.09.2025 - 12:43:17
01
Skoda, ze ten Kellys RS90 je mullet s 160mm zdvihmi. To je pre mna uplne zbytocne. V okoli TN na to ani nie je ziadny teren. Neviem preco nerobia aj verziu na 29" s 120-140mm. Celkovo nerozumiem tomu tlaceniu mulletov do ebikov. Zeby to robili kvoli nizsim nakladom? Kto to realne vyuzije? 5% kupujucich?
Zobraziť komentár 18.09.2025 - 08:23:08
02
keyboard_arrow_up