Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftmisung napísal:
pozri ledky od typka luxuryledlights[Bodka]SK. mame od neho ledky na dvoch autach a moje xenony popri nich boli ako vypnute. na passate mam teraz cinske d3s led [svietia paradne], h7 a h8 mi pridu dalsi tyzden tak potom ti dam review.

Parada. A tie cinske uz boli aj na STK alebo zo srandy si ich dal v servise aj nastavit ci take si s nimi nic neriesil?
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 14:08:42
01
arrow_leftmisung napísal:
moje xenony popri nich boli ako vypnute.


Ak je reč o bežných reflektoroch s H7, tak tam svietivosť može byť max asi 2000lumenov (neviem presne)
Svetlá s vyššou svietivosťou musia byť automaticky sklápané. Preto náhrada do starých modelov nemôže svietiť viac, ako xenón, či výkonná LED.
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 14:21:20
04
Turbi pýtal si sa na H7, čo sú košer. Tak som ti odpovedal. Ak nechceš košer, tak si zober aké len chceš z Temu. Kamoša naposledy otočili na STK, lebo mal nehomologované LED. Je to len na tebe.
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 14:35:21
00
arrow_leftJano1987 napísal:
Mercedes W204 len sa neviem rozhodnúť, či 180 kompresor, alebo radšej priplatiť za tú 1.8 s turbom,

Ak W204 s motorom M271, potom rozhodne hľadať verzie s kompresorom. Žerú síce o cca liter viac, než CGI (kombík v automate cca 8-9,5L/100km podľa druhu motora, s manuálom je to o 0,5-1L menej), no jedná sa o bezproblémový agregát (hlavne 1.6-ka bez balanceru), kde sa po 200 000 km vymenia rozvody a frčí sa ďalej. Občas môže zlyhať nejaká zapaľovacia cievka v hodnote 30€ alebo presakuje magnet nastavovača tiež v hodnote cca 30€. Mám tých kompressorov v okolí niekoľko, sám s drahou vlastníme dva kusy. Prvé CGI sú veľmi náchylné na zakarbonovanie ventilov, občas zlyhá turbo, problémové bývajú aj nastavovače vačiek. Osobne by som sa im vyhol. Ak priamy vstrek, tak M274, ktorý sa montoval do poface W212 a posledných kusov W204 od 2013 (avšak len v prevedení C180, ostatné boli naďalej M271 až do príchodu modelu W205).
Čo sa týka motorov V6: veľký pozor na agregáty M272, predovšetkým na 350 CGI. Tieto motory trpia na predčasné zlyhanie reťazových rozvodov a ak niekto plače pri rozvodoch na M271 (kde je to brnkačka a komplet materiál sa dá kúpiť do 500€ a dá sa to zmáknuť v pohode za jednu šichtu), rozvody na M272 ho zaručene položia na lopatky...už preto, že motor proste musí ísť von. Ďalšou špecialitou sú úniky oleja plus nejaké to ovládanie swirl flaps. Pri 350CGI samozrejme problémy s karbonom a predovšetkým vstrekovanie, na ktorom odchádzajú jak injektory, tak čerpadlo, ktoré stojí nové cca 6000€...repas asi 2500, no funguje tak každé druhé. Rozdeľovač tlaku nezohnateľný. Takže M272 len pre tých, ktorí vedia, do čoho idú. Idiotfest motory boli M112, no posledné sa montovali do predface W211 a to už je dosť staré auto...takže toľko Mercedes. Keby boli nejaké otázky k W204 ohľadne hocičoho, tak napíš správu.
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 14:40:15
01
STK-čkou neprejde, to je temer isté. Horšie však môže byť, ak to začnú riešiť pri prípadnej nehode. Či už poisťovňa, alebo vyšetrovateľ.
To ak by si chcel dať pôvodné len pre účely STK.


Naposledy upravil Kice dňa 23.10.2025 - 14:55:35, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 23.10.2025 - 14:41:56
00
Výborne svietia LED od Bevinsee (V35, V45), no dať to do klasického reflektora je vážne na facku. V klasických reflektoroch si vážne nechajte to, čo tam patrí, lebo ísť za tmy oproti takému autu je za trest. V projektorových svetlách to funguje perfektne, neoslňuje to, svieti to takmer ako moderné auto s origo LED, ale legislatíva. Riziko na STK, riziko v prípade nehody.
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 14:54:03
04
Ja keď som mal BMW e46, tak tam sa sedelo tak nízko, že skoro každé auto ma oslňovalo. A tí z nevhodnými ledkami, tých by som najradšej nabúral.
A žltšie svetlo je lepšie ako modré...
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 14:59:24
00
tl_unicorn ďakujem za rady, som sa rozhodol to vyradiť potom, do W203 sa mi ísť nechce, keďže to dosť ešte hrdzavelo. Pri C180 by som ocenil trocha viac koní, keďže som mal doteraz 120 koní na 1060kg. A C200 kompresor za tú sumu asi nenájdem.


V MGF som presne videl, kto mal zle nastavené svetlá a čo za šialenosti si ľudia dávajú do svetiel a ozaj je to za trest jazdiť za tmy.
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 15:00:28
01
Ono ak budeš chcieť staré výkonné auto v peniazoch o ktorých si písal, tak s najväčšou pravdepodobnosťou to bude už len bezodná studňa na peniaze. Radosť z toho budeš mať možno prvý týždeň, potom prídu smutné zistenia a čím komplikovanejšie auto, tým smutnejšie...tak to proste je. Iný prípad je, ak si zdatný mechanik-diagnostik a vyriešiš si tie problémy sám.
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 15:16:05
02
Staršie, lacné, výkonné auto možno bude predávať mladý Gašpar.
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 15:19:55
01
Nepotrebujem zase 300 koní, tá e90 325i mi príde asi ako najlepší kopromis. Spotrebu extra neriešim, do 9-10l som ochotný ju akceptovať.

Mal som Hyundai Accent 1997 1.5 čo mala 65kW, lenže vážilo 955kg, vedelo to ísť svižne. Jazdil som aj s Fabiou 1 1.2 HTP 40kW, Fiat Punto 1. generácie 1.1 40kW, Peugeot 108 s 1.0 50kW a podobnými. Viem s tým jazdiť, dá sa s tým žiť, ale veľmi sa mi do toho nechce. Také Saxo 1.6 VTS 72 kW, čo som mal ma bavilo veľmi, ale zohnať to teraz v rozumnom stave je problém. Ak to je rozumný stav, tak už za to pýtajú extrémne peniaze.

Je mi jasné, že do tých výkonnejších áut treba vraziť peniaze, nekupujem to s tým, že do toho vrážam všetky svoje voľné peniaze.

Mám rád zaujímavo jazdiace autá a nie celkom tuctové, čo nájdeš na každom rohu.
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 15:36:29
00
arrow_leftbiker09 napísal:
Ked som sa precitol z toho prekvapenia, ze ako rychlo boli za mnou (mozno 5s od posledneho pozrietia do spatneho, kde nikto nebol na dohlad) tak som si uvedomil, ze som ich nemal pustat. Odhadom mohli ist niekde cez 180km/h.



Púšťať si ich samozrejme mal 100 metrová medzera je dostatočná na zaradenie sa a ty nemáš čo blokovať policajtov ale dokonca aj obyčajné civilné autá ktoré chcú ísť rýchlejšie.
Nech by sa za tebou prirútil ktokoľvek, uhnutie sa doprava je správne riešenie. Ty tam niesi na posudzovanie toho či to bolo alebo nebolo oprávnené (to ponáhľanie sa).
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 16:18:15
03
az na to, ze pri rychlosti 130km/h = 36m/s, mas bezpecny odstup >50m (a to som este k tebe ohladuplny a dam len 1.5s)
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 21:06:35
00
páči sa mi ako bezpečný odstup všetci vyťahujú len ako výhovorku keď sa niekde nechcú zaradiť... ale to že na 90km/h sa bežne všetci vlečú s 10metrovou medzerou za autom pred sebou to už zrazu nikto bezpečný odstup nerieši :D
to auto pred ním ide tiež podobne rýchlo..takže nezastane na mieste a teda reakčný čas 1,5 sekundy je ako nejaký dedko...

PS: nikto nevraví že sa má v pravo držať celý čas keď sa mu tá medzera zdá malá.. uhne, rýchlejší ho obehne a on sa kľudne môže zaradiť zase do ľava a dopredbiehať... keď už teda má niekto problém sa zaradiť do 100 metrovej medzery...
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 21:46:22
00
Zipsik otazka je ci sa mam uhnut a spomalit so 130km/h na 115-120 alebo neuhnut a nechat ich spomalit so 150-160 na 130km/h. Rychlosti su orientacne, podstatne je ze oni isli cez povolenu a ja v limite ale jeden z nas by musel spomalit
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 22:19:13
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up