Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftskynet napísal:
Chvála má aj Toyota GR86 :) Vodu káže, víno pije...

Hryzol si do jazyka, ked Dubec zacal s jeho DBXkom a konfigurovanim BMW. Tam hovoria aku vybavu si nedat a usetrit a z Dubeca vypadne, ze ma Aston za 300 tisic :D
Zobraziť komentár 27.10.2025 - 15:42:23
01
no ved ti chcu len poradit skusenymi ocami co este kupovat a co uz je len zbytocny priplatok.
tiez mame drahe bicykle ale niekomu kto najazdi 500km rocne po hradzi ich odporucat nebudeme. ale ak chce a ma na to nech si kupi.
a tiez je velmi tazke poradit niekomu co najazdi vela a nema vela penazi co konkretnne si ma kupit. tam hladas rady skusenych ktory poznaju pomer cena/vykon a to ze jazdia na niecom drahom je irelevantne.
Zobraziť komentár 27.10.2025 - 15:48:54
01
Ale otázka bola, aké auto reálne stačí a čo je už luxus navyše, niečo väčší, niečo menší
Zobraziť komentár 27.10.2025 - 15:55:20
00
O všetkom by sa dalo takto polemizovať, že čo človeku reálne stačí a čo je už luxus. Reálne človeku stačí, keď má kde bývať a má čo jesť. V skutočnosti k životu nepotrebuje nič viac.
Áno, v zásade aj to najlacnejšie nové auto nás tak nejak dovezie tam, kde chceme. Áno, film sa dá sledovať aj na 26" televízore. Áno, počúvať hudbu sa dá aj z malého tranzistorového rádia. Áno, variť sa dá aj bez výkonného kuchynského robota. Ale je každého osobná vec, či si za 20 000 € kúpi novú Daciu, staršie BMW alebo čokoľvek iné, pretože každý má iné potreby, preferencie, koníčky a možnosti. Chválov názor je len Chválov názor a je neprenosný. Osobne z autičkárov sledujem len Vaculíka a občas mechanikov ako Tomáša z Naša garáž alebo Robina z Bezkomprese. Motoristickí novinári ma príliš nezaujímajú, aj tak si málokedy môžu dovoliť povedať nahlas svoj skutočný názor.
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 08:11:46
10
Je prenosný, ale aj nie.

Pred pár rokmi bol prieskum v EU, ktorého za zúčastnilo cca 500 tisíc šoférov. Bol zameraný na to, čo požadujú aby ich auto malo a čo reálne aj používajú a čo im v aute chýba. Výsledky boli také (už si to presne nepamätám) , že okolo 90% potrebovalo len elektrické predné okná a rádio, 50% chcelo klímu, elektrické zadné okná požadovalo menej ako 40% ľudí, tempomat okolo 35% ľudí atď, dosť to klesalo, čo ľudia chcú a používajú reálne.

Z objektívneho hľadiska, aj 2. najnižšia výbava áut má všetko, čo človek potrebuje aby ho to neobmedzovalo, elektrické okná, klíma, rádio, tempomat, nejaké parkovacie senzory atď.

Každý so svojími peniazmi môže robiť čo len chce, ale v tomto má Chvála pravdu, auto za tých 20-24 tisíc už má všetko, čo človek potrebuje aj veľa vecí navyše aby mal pohodlie. Mal som možnosť niekoľkokrát šoférovať RR Ghost a určite to je na km inde ako Fabia, ale aj tá je pre bežný život dostatočná bez výrazných obmedzení.
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 11:19:13
04
tak kto by sa už chcel hádať s motoristickým influencerom ... ale ja na mojich cestách chcem čo najlepšie svetlá tempomat aspoň obyčajný ... a čo najlepšie sedadlá. Nuž a z moderných vecí, ktoré som doteraz nemal by som chcel vyhrievaný volant a tempomat radšej adaptívny ... občas nás doma prepadne chuť vymeniť 14 ročného avensisa ... ale jednoducho nie som ochotný toľko peňazí zaplatiť aby som šiel do minimálne rovnako pohodlného auta :) ... 20tisíc je výsmech pri dnešných cenách .... a to my najazdíme len okolo 15 tisíc ročne, takže podľa niektorých by nám mala stačiť fábia
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 11:43:40
01
Na dobré sa ľahko zvyká, uvedomíš si to až o to prídeš.
V našich klimatických podmienkach sú vyhrievané sedačky a volant veľkou pohodou. Hlavne pri častých kratších jazdách. Auto ešte ani nemá v úmysle kúriť a ty už vnímaš tepelnú pohodu.
Potom detaily, ako napríklad automaticky stmievajúce spätné zrkadlo. Ani si neuvedomujem, že také niečo mám, pretože ma zo zadu nikdy neoslnia. Netreba prepínať po starom tú páčku.
A to je tá pohoda, že neriešiš maličkosti, ako to zrkadlo, zapínanie stieračov, zapínanie/prepínanie svetiel, kúrenie či klímu. Obsuhuje sa to samo, bez zásahu.
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 11:52:31
00
Treba si uvedomiť aj to, že nie je výbava, ako výbava. Inak funguje ohrev sedačiek v nejakom obyčajnejšom aute, inak funguje v prémiovke. Bohužiaľ stále platí, že dostaneš to, čo si zaplatíš.
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 12:01:15
00
trochu smiesne ze ludia spochybnuju ze niekto kto ma astona/toyotu nemoze inym radit co im staci. pride mi to ako ked ludia neposluchnu tlsteho lekara ked im hovori ze ked neschudnu s ich cukrovkou to bude len horsie. reakcia typu “ co mi ma co on radit”. a pritom v oboch pripadoch je to jasne. je to podcast o peniazoch, ktore vedia slovaci manazovat otrasne (vacsina, cest vynimkam) takze jasne ze ti nepovie “vies co, kup si passata za 45k lebo zasluzis, kasli na odkladanie na dochodok”. tak isto ako ti doktor nepovie “viete co ja vam do toho nemam co kecat kedze sam mam zlu zivotospravu”.
kto si chce/moze zobrat rady super.. kto nemusi/nechce.. nevadi:)
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 13:33:45
11
arrow_leftJano1987 napísal:
Zo srandy, koľko je výrazne nižšia rýchlosť? Pri koľkých km/h to začína?

Touto otázkou začína upozornenie na sáčkoch "nedávať na hlavu"
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 13:46:07
00
corsair Koľko to je? Lebo všetci sa tu oháňajú, že auto, čo ho dobieha, pokiaľ nejde výrazne rýchlejšie, môže sa tam kľudne napchať v 110km/h a ten čo ho dobieha musí spomaliť a je to v poriadku. Ale nikto nechce dať to číslo. Jediné, čo vieme, že rozdiel 20km/h je v poriadku podľa nich. Ďalej čo vieme, tak zákon povoľuje rozdiel v rýchlostiach 50km/h, keďže jazda je povolená len v rýchlosti 80-130km/h a 20km/h predstavuje rozdiel 2/5. Tak koľko to je? Je to predsa seriózna otázka.
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 14:54:18
00
výrazne rýchlejšie je aj závislé od vzdialenosti áut.
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 15:27:48
00
ale zase ked Tvoja rychlost narasta a priblizuje sa k rychlosti svetla, cas sa spomaluje, takze nikdy nedobehnes predbiehane vozidlo...
Nejak mi to nevychadza :-D
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 15:31:05
04
arrow_lefttl_unicorn napísal:
Treba si uvedomiť aj to, že nie je výbava, ako výbava. Inak funguje ohrev sedačiek v nejakom obyčajnejšom aute, inak funguje v prémiovke. Bohužiaľ stále platí, že dostaneš to, čo si zaplatíš.


ohrev sedačiek je riešený odporovými káblami.. ako presne ináč funguje odporový kábel v prémiovke a v inom aute? :D fakt si myslíš že v prémiovke dostaneš niečo navyše?

kamoš robí vo firme ktorá pre fauvééé group vyrába nádrže do prémioviek ako je lambo, RSQ8 a podobné...

mali občasný problém že autá po natankovaní proste ostali nepojazdné.... zistili ž eproblém bol v príliš tenkostennej trubičke v palivovej nádrži ktorou ide palivo...

riešením by bolo použiť hrubšiu (náklady 1cent / nádrž navyše)... bolo to zamietnuté pre príliš vysokú cenu :D
)
a ty si myslíš že máš v prémiovke nejaké čarovnejšie odporové káble hej :D naivita nepozná hraníc :D
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 18:59:23
00
arrow_leftZipsik napísal:
ohrev sedačiek je riešený odporovými káblami.. ako presne ináč funguje odporový kábel v prémiovke a v inom aute? :D fakt si myslíš že v prémiovke dostaneš niečo navyše?


Dondi, posadím ta do Dustera s vyhrievanými sedadlami a hneď budeš cítiť rozdiel.

V ňom keď to zapneš, tak asi po desiatich minútach pocítiš trochu teplejšie pod zadkom (a nikde inde) a to je všetko. :-))
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 19:10:26
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up