U SS je to trošku složitější. A to i s tím valivým odporem. Pak se zkusím podívat, který ročník SS byl v testu
bike magazinu, to je totiž dost podstatné:
- SS 07 byly jednosměsové a měly opravdu excelentní výdrž, což byl důvod, proč je dost lidí vozilo na zadním kole
- SS 08 už jsou dvousměsové, držely téměř stejně jako ty jednosměsové, ale výdrž šla rapidně dolu
- SS 09 jsou poprvé třísměsové stejné konstrukce jako NN a RR, podle mě půjdou s valivým odporem určitě trošku dolu, někam blíže k RR (ale podle mě až na RR nedosáhnou), ale také půjde výdrží jistě zase ještě o trošku dolu
A všechny verze SS jsou poměrně odolné proti píchnutí díky hustému vysokému vzorku, mnohem více než RR. A dříve oproti RR 07 byl SS v některých situacích lepší ohledně gripu (hlavně v zatáčkách). To už ale oproti RR 08 není.
Na SS 07 jsem najezdil několik tisíc km, na SS 08 pár set. Vždy jsem je vozil pouze na zadním a to v kombinaci buď s NN na předním nebo s Albertem na předním.
Dneš už v SS i když bude o trošku rychlejší ten 09 žádnou výhodu nevidím a preferoval bych určitě RR oproti němu (tedy co se týká zadního kola, na přední bych si SS nikdy nedal, to není
plášť s dobrým vedením na předním kole).
Edit: Takže ten SS v testu bike magazinu je model 07 (většinu těch testů, z který je udělaný ten přehled mám doma).