Niektore modely (especially Lux MR) ma ten Canyon fakt premakane a aj osadenie volia velmi rozumne (vidno, ze osadenie nerobi clovek od stola ale taky, co na tom jazdi), ale MUSIA vyrazne popracovat na komunikacii s potencialnymi zakaznikmi cez e-mail. Pisal som im 27.10. a doteraz som nedostal odpoved. To sa serioznej firme stavat nemoze...
Takze konecne prisla v sobotu 15.11. odpoved. Najlepsie na tom je, ze na emaily tam maju evidentne vytvoreny seriozny system pravdepodobne aj s SLA, nakolko v subjecte odpovede mam doplnene aj ID ticketu. Inak povedane, bud sa moj mail niekde "stratil" (dost nepravdepodobne aj vzhladom na skusenosti vas ostatnych s ich mailovovu komunikaciou), alebo maju zle nastavene SLA na maily (ale fakt velmi zle), alebo jednoducho maju primalo ludi na on-line riesenie mailov. V kazdom pripade ma aspon trochu potesili, ze ten mail uplne neodignorovali a odpisali to, co som ziadal a nie len vseobecny blabol.