Sak vlozim nipel a ten bazmek zatiahnem az na doraz a potom uz len standardne vypletiem a vycentrujem koleso, nee? :)
21.11.2008 - 12:10:08
00
Sa mi páči ako si rozvitú vetu spojil týmto: už len
Za týchto okolností Ti práve pripravujem pracovnú zmluvu v jednej malej zasmradenej predajni. Vitaj. hehe
21.11.2008 - 13:58:56
00
Kontrolní otázečka: Má hento čudo aj voláky prínos,myslím na tuhosť,výdrž a tak podobne :roll:
21.11.2008 - 18:48:09
00
jeden prínos to určite má ... z vnútra ráfu niesu žiadne diery je to vlastne UST ráf ... takže myslím že o toto tam šlo a nie o nejaké zvyšovanie tuhosti a podobne (možno tie chýbajúce diery z vnútornej strany ráfu čo to pomôžu pri pevnosti ale to už sú len dohady)
21.11.2008 - 18:52:15
00
Papiér pravdu vraví.
22.11.2008 - 09:54:03
00
OK, tak to vidim, ze okrem zapletanych alternativ uz ine sety asi nie su. Dobre vediet, ze som nic neprehliadol. A ta klasicka alternativa XM 819 disc + vyplet a naboje vyzera celkom pouzitelne. Hmm...

A ak v AC odidu loziska rychlejsie, tak ich rychlejsie vymenim. :) A hlavne - ma to byt na light XC full, tam budem jazdit opatrnejsie. :twisted:

A preco UST? Lebo nizsi valivy odpor a vyssia odolnost plasta.


A co tento krasavec, to by nešlo ? http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek=1362
U těch AC náb celá kola MTB26" disc jsou s dráty DT Comptition 2-1,8-2 limitována váhou 105kg, takže něco určitě vydrží, tuhost kol bude malinko horší což je dáno konstrukcí náb.
29.11.2008 - 16:20:38
00
Tato tema bola zalozena kvoli setom UST kolies s dorazom na to UST. Ako sa tyka link na naboje AC UST kolies?
29.11.2008 - 18:39:07
00
Tato tema bola zalozena kvoli setom UST kolies s dorazom na to UST. Ako sa tyka link na naboje AC UST kolies?


No a jaký je problém dát AC náby a ráfky Mavic819 nebo raději Olympic či 355? Každý nemusí mít UST jenom XTR/SLR/Zera
29.11.2008 - 18:54:03
00
Aha, tak uz rozumiem. Myslel som, ze to bol nejaky omyl kedze naboje AC sa spominali uz na prvej strane tejto temy...
29.11.2008 - 21:53:12
00
jen pro dopneni k tem 819 vaha co se uvadi v katalogu je bez tech AL nesmyslu co k nim patri a kdyz to zvazis komplet tak to leze k 510g coz uz moc lehky rafek neni.
30.11.2008 - 18:09:07
00
Fulcrum Red Metal - Viete niekto, ci su UST compatible bez uprav? (vyrobca spomina technologiu "Ultra-Fit™ Tubeless", ale o UST ani slovo) Z mojho pohladu ich znevyhodnuje pouzite klasickych konusovych lozisk.


Modely Red Carbon, Red Metal Zero, One, Three jsou plně UST kompatibilní. A nemají kónusová ložiska, modely pro Center-Lock mají VŠECHNY klasická průmyslová ložiska. Modely pro IS, obsahují otevřená ložiska, která stojí cca na půl cesty mezi průmysly a kónusy. Po roce ježdění na RM0 IS, jsou ložiska naprosto bez problémů a nebyl s nima zatím problém....
30.11.2008 - 18:13:29
00
Dik za info. Na oficialnom webe Fulcrumu stale splietaju nieco o Ultra Fit Tubeless, priamo o UST kompatibilite pisu len pri niektorych modeloch. Cely ten ich web je dost nestastny kedze pri jednom modele pisu to, pri duhom ono a clovek uz nevie, co si ma mysliet.

Napr. k tym loziskam:
Pri modele Zero rim pisu sealed high-precision bearings.
Pri modele Zero disc pisu high-precision bearings.
Pri modele 1 pisu adjustable precision bearings with cones and cups.
Pri modele 3 nepisu pre istotu nic.
Pri modele 5 pisu sealed bearings.

A divne sa mi zda aj to co uvadzas o inom type lozisiek pre CL a inom type pre IS. To potom znamena, ze pomaly pre kazdy model treba ine nahradne diely. Tymto ich bordelom a nejednotnostou ma teda tiez nepresvedcili, rovno ich definitivne skrtam.
05.12.2008 - 13:22:21
00
Dik za info. Na oficialnom webe Fulcrumu stale splietaju nieco o Ultra Fit Tubeless, priamo o UST kompatibilite pisu len pri niektorych modeloch. Cely ten ich web je dost nestastny kedze pri jednom modele pisu to, pri duhom ono a clovek uz nevie, co si ma mysliet.

Napr. k tym loziskam:
Pri modele Zero rim pisu sealed high-precision bearings.
Pri modele Zero disc pisu high-precision bearings.
Pri modele 1 pisu adjustable precision bearings with cones and cups.
Pri modele 3 nepisu pre istotu nic.
Pri modele 5 pisu sealed bearings.

A divne sa mi zda aj to co uvadzas o inom type lozisiek pre CL a inom type pre IS. To potom znamena, ze pomaly pre kazdy model treba ine nahradne diely. Tymto ich bordelom a nejednotnostou ma teda tiez nepresvedcili, rovno ich definitivne skrtam.



Být tebou nezavrhoval bych je, jsou to IMHO nejlépe jedoucí kola, na kterých jsem kdy jezdil. Co se týče zrychlení a UPhilu, jsou naprosto dokolaný...
05.12.2008 - 13:31:31
00
Ja neplanujem kupovat prioritne samostatny set kolies, lebo velka pravdepodobnost je ta, ze to budu nakoniec Mavicy kedze su dodavane na väcsine bikov a budem kupovat cely bike. Len som tuto temu otvoril kvoli rozsireniu mojich obzorov. A pomohla.
05.12.2008 - 13:40:02
00
Ja neplanujem kupovat prioritne samostatny set kolies, lebo velka pravdepodobnost je ta, ze to budu nakoniec Mavicy kedze su dodavane na väcsine bikov a budem kupovat cely bike. Len som tuto temu otvoril kvoli rozsireniu mojich obzorov. A pomohla.


Mavic dělal skutečně dobrý věci, dokud neodstěhovali výrobu do rumunska, od té doby to jde z kopce :-(
05.12.2008 - 13:50:43
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Kolesá a ráfiky / Vypletené kolesá / MTB kolesá)
keyboard_arrow_up